SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

POŁOWICZNE WYCISKANIE NA KLATKE

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1365

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 147 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2898
Powiedźcie mi co daje wyciskanie sztangi na ławce prostej, od połowy w góre ?? jakis innym rozwojem mięśni
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 926 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9702
dociskanie stosuja glownie trojboisci, WL podczas treningu silowego. Poprawia sile, pozwala przyzwyczaic miesnie do wiekszyc obciazen, ale jak trenujesz na mase to wyciskaj w pelnym zakresie ruchu.
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
Dokładnie.

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening na przedramiona

Następny temat

Przerwa w treningu na regeneracje??

Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Paige Hathaway na stole operacyjnym! Trening funkcjonalny Suplementacja na odchudzanie - Johimbina Suplementacja a timing - czyli co i w jakich porach dnia spożywać Waxy maize, vitargo vs carbo – o co tu chodzi?