SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

PL Realia - czyli co warto brać vol.11

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6327483

napisał(a)
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 64 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3193
dziala bardzo dobrze bedziesz zadowolony z tego wina genameda
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 1345 Wiek 41 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 39115
Będą już jakieś opinie o Nitro?

Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj sie z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

napisał(a)
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11959 Napisanych postów 229655 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1048239
Nitro wbilem jakies tam pozycje ,ale to juz z pol roku,rok temu
A reszta opini jakie znam o tej firmie to opinie na plus

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 250 Napisanych postów 3927 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 105085
Wino inj niedosc że działa bardzo dobrze to i bezbolesne. A to zadkosc a bilem więcej a inj inne i dupa bolała z androchem wino inj było też git te na oleju
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 275 Napisanych postów 381 Wiek 37 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 7500
arci25
Pany, deca nexium/Genamed
Bold nexium/Genesis Amp kody?


Nexium, Genesis amp biłem deke i bolda z tym firm i działają te środki tak jak powinny działać.
Porównanie mam do towaru własnej roboty oraz Cybera.
Może być tylko różnica w cenie między tymi firmami ale to już kwestia jaki fundusz możesz przeznaczyć na towar.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 376 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 5062
podjadał ktos z Was oxe malaya? jakie opinie? czy lepiej rozglądać sie za czymś innym z innego labu
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 78 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4036
Prop/Npp/Master genamed, nexium czy genesis amp?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 168 Napisanych postów 1089 Wiek 183 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 12123
Ktos bil Vermondje TRENAVER 200mg/ml 10ml (Tren E ) ?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1276 Napisanych postów 5740 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 67864
pawel515
podjadał ktos z Was oxe malaya? jakie opinie? czy lepiej rozglądać sie za czymś innym z innego labu


O malayu sie nie wypowiem bo nie jadlem. Smialo za to mozesz celowac w :
Biosira, Bioniche, Balkan, PRL i Euromed jesli znajdziesz. Jadlem wszystkie z wymienionych.
1
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 168 Napisanych postów 1089 Wiek 183 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 12123
Ktos bil Vermondje TRENAVER 200mg/ml 10ml (Tren E ) ?
Norditropin SimpleXx 45iu (15mg/1,5 ml) Novo Nordisk ?
Anastrazole 1mg z TEVA (brail na opakowaniu)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

antek deka susta