SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7692393

...
Napisał(a)
Usunięty przez lodzianin1 za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 446 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2906
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 880 Napisanych postów 10706 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 119830
dugii2
Arkus P
No to widocznie trafiłem pierwsza z pierwszych partii, bo mi dwie albo niecałe dwie kreski brakuje
+
++umnie prop i susta idealnie 2 ml


Koorwa no to dlaczego mi brakuje? :( Lewis zrób coś, help! Może ja tak specjalnie pisze żeby oczernic lab? Ale nie czekaj zapłaciłem za to, a ze place i wymagam to musze i ponarzekać jak nie spełnia moich oczekiwan,
ok dalej, to może zrobić zdjęcie jak mam napełniona pompkę i pustą amp?
W sumie odpada bo zostane zaraz posadzony o sfabrykowanie zdjęcia, i manipulacje,
wniosek jest prosty temat powinien zniknąć, bo ktora strona nie pójdziesz zawsze będzie ona ja komuś przecinala

Brak podpisu

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1119 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 36581
lodzianin1
czy ktos cię tutaj straszy??
poprzegladam twoje wpisy i będzie waiadomo.
Jak na razie ostatnie wpisy twoje to 99% och i ach na temat nexium


Dokladnie tak jest i to nie tylko na tym forum... to az w oczy kole.

Ale wracajac do tematu, jest jakas alternatywa dla soma stronga na ta chwile, tak zeby cena nie zwalila z nog?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 880 Napisanych postów 10706 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 119830
levis
Arkus P odezwij sie na priv, chentie kuie w tej cenie. Bo kupuje 50% drozej

Ogarnij się bo ja nie pisałem o cenach czegokolwiek tutaj

Brak podpisu

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 281 Napisanych postów 4031 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 108532
Arkus P
dugii2
Arkus P
No to widocznie trafiłem pierwsza z pierwszych partii, bo mi dwie albo niecałe dwie kreski brakuje
+
++umnie prop i susta idealnie 2 ml


Koorwa no to dlaczego mi brakuje? :( Lewis zrób coś, help! Może ja tak specjalnie pisze żeby oczernic lab? Ale nie czekaj zapłaciłem za to, a ze place i wymagam to musze i ponarzekać jak nie spełnia moich oczekiwan,
ok dalej, to może zrobić zdjęcie jak mam napełniona pompkę i pustą amp?
W sumie odpada bo zostane zaraz posadzony o sfabrykowanie zdjęcia, i manipulacje,
wniosek jest prosty temat powinien zniknąć, bo ktora strona nie pójdziesz zawsze będzie ona ja komuś przecinala

arkus nagrac ci filmik jak wycigam 2 ml ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14690 Napisanych postów 235678 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1137780
zgodnie z regulaminem poleciałeś z banem za próbę kupna saa
poza tym masz drugie konto na sfd tez założone jak zapomniałes nicku to ci go przypomnę


Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2015-12-04 14:02:26

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 880 Napisanych postów 10706 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 119830
Tez myślałem żeby nagrać filmik jak wyciągam mniej ale to też mógł by ktoś podważyć wiec nie widzę sensu w takich akcjach, oczywiście luz pełna kulturka ;)

Brak podpisu

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 374 Napisanych postów 18174 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 156747
no nie mowcie ze klocicie sie o jakies smieszne braki soku w ug
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14690 Napisanych postów 235678 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1137780
Lasix
no nie mowcie ze klocicie sie o jakies smieszne braki soku w ug


mi zawsze brakuje w 10
ale ja zawsze przeciągam , jak miejsce w pompce zostaje

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 374 Napisanych postów 18174 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 156747
ale wiesz ze ja mam to samo jeszcze nigdy nie wyszlo mi 10 strzalow z 10ml vialu

oczywiscie odmierzajac po 1ml bo zaraz ktos napisze ze zaciagam po 5


Zmieniony przez - Lasix w dniu 2015-12-04 14:04:46
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

antek deka susta