SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

PLAN TRENINGOWY 80kg

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1359

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

18

Waga

80

Wzrost

185

Cel treningowy

Uzyskać idealną Sylwętke

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 234
Witam .
Zaczynam przygodę z siłownią .
Lecz brakuje mi Planu Treningowego .
Czy mógłby mi ktoś pomóc rozpisać ?

Jeżeli chodzi o sprzęt
To posiadam :
ławeczkę Hertza
Sztangę i 2 hantle
60kg obciążenia
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 141148
Pełną ankietę wklej bo nie wiadomo np. czy nie masz problemów zdrowotnych.


Roczny schemat treningowy dla początkujących znajduje się w postach podwieszonych.

Przydałby się również drążek do podciągania.


Zmieniony przez - Viren w dniu 2015-08-30 11:40:24
1

DG

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 234
jak edytowac tę ankietę ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 234
Napiszę tutaj :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 234
Jeżeli chodzi o wady to miałem kiedyś wadę kręgosłupa lekką ale po latach sie zmiejszała . Kontuzji dużych nie ponosiłem wiec nie ma co pisac. Jestem alergikiem
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 141148
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 234
uff Sporo tego ale sie przydało ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 234
Jeżeli chodzi teraz o ten plan treningowy to może byc cos takiego?
Poniedziałek
1. Przysiady ze sztangą 4 x 10 razy
2. Wyciskanie sztangi leżąc 4 x 10 razy
3. Martwy ciąg 4 x 10 razy
4. Wiosłowanie sztangą 4 x 10 razy

I tak poćwiczyć miesiąc i potem przejść do nastepnego etapu dodawając inne cwiczenia na odpowiednie partie miesni ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 234
Zapomialem dodac 3 razy w tygodniu cwiczenia czyli np Poniedzialek środa Piatek
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 141148
6-8 tygodni powinny być efekty, obserwuj jak reagujesz i wyciągaj wnioski. Jak będziesz trzymał się tego schematu, przypilnujesz diety i regeneracji to efekty będą.
1

DG

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 234
Tylko nw jeszcze jak z ciężarami , jakie dobierać do kazdego z cwiczen :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Interwały w postaci biegów pomoc :)

Następny temat

Prośba o pomoc - pytanie

Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Paige Hathaway na stole operacyjnym! Suplementacja na odchudzanie - Johimbina Suplementacja a timing - czyli co i w jakich porach dnia spożywać Waxy maize, vitargo vs carbo – o co tu chodzi? Nietypowe metody regeneracyjne Oleya Indeks glikemiczny i indeks sytości