SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

PLAN DO oCEN / POPRAWY

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 657

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 250
Poniedziałek: Klatka/Barki/Tricepsy

Klatka

Wyciskanie sztangielek leżąc na skośnej ławce 2 serie x 8 powtorzeń
Rozpiętki sztangielkami leżąc na skośnej ławce 2 serie x 8 powtorzeń
Wyciskanie sztangi leżąc na poziomej ławce 4 serie x 12-10-8-6 powtorzeń

Barki

Unoszenie ramion bokiem w górę ze sztangielkami 2 serie x 6 powtórzeń
Wyciskanie Sztangi w Góre przodem 2 serie X 10
Wyciskanie Sztangi w Góre tyłem 2 serie X 10

Tricepsy

Wyciskanie „francuskie" sztangi za głową w siadzie 3 serie x 12 powtórzeń
Wyciskanie sztangi leżąc 3 serie x 12 powtórzeń

Wtorek: Plecy/Bicepsy/Motyle

Plecy

Martwy ciąg 4x 10-8-6-4

Bicepsy

Uginanie ramion ze sztangą w szerokim uchwycie 3 serie x 12-10-8 powtórzeń
Uginanie ramion ze sztangą w wąskim uchwycie 3 serie x 12-10-8 powtórzeń
Uginanie ramion ze sztangielkami sztangielkami 3 serie x 12 powtórzeń
Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 3 X10 powtórzeń
Uginanie ramion ze sztangielkami o kolanko lub modlitewnik 1 x15 na lewą i prawą renke

Motyle

Wyciskanie sztangi opartej o ziemie z 1 strony 2 X 30

Środa : Wolne

Czwartek : Klatka/Motyle/Tricepsy

Klatka

Wyciskanie sztangielek leżąc na skośnej ławce 2 serie x 8 powtorzeń
Rozpiętki sztangielkami leżąc na skośnej ławce 2 serie x 8 powtorzeń
Wyciskanie sztangi leżąc na poziomej ławce 4 serie x 8 powtorzeń

Motyle

Wyciskanie sztangi opartej o ziemie z 1 strony 2 X 30

Tricepsy

Wyciskanie „francuskie" sztangi za głową w siadzie 3 serie x 12 powtórzeń
Wyciskanie „francuskie" sztangi w leżeniu 3 serie x 12 powtórzeń

Piątek : Barki/ Plecy, Nogi/Bicepsy

Barki

Unoszenie ramion bokiem w górę ze sztangielkami 2 serie x 10 powtórzeń
Wyciskanie Sztangi w Góre przodem 2 serie X 10
Wyciskanie Sztangi w Góre tyłem 2 serie X 10

Plecy I zarazem Nogi

Martwy ciąg 4x 10-8-6-4

Bicepsy

Uginanie ramion ze sztangą w szerokim uchwycie 3 serie x 12-10-8 powtórzeń
Uginanie ramion ze sztangą w wąskim uchwycie 3 serie x 12-10-8 powtórzeń
Uginanie ramion ze sztangielkami sztangielkami 3 serie x 12 powtórzeń
Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 3 X10 powtórzeń
Uginanie ramion ze sztangielkami o kolanko lub modlitewnik 1 x15 na lewą i prawą renke

(His Infernal Majesty)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 361 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8438

ֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆֆ

napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 2495 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22989
o w k*****! i j.w.
Ty chcesz się przyprawić o zanik bicepsów??

Zmieniony przez - MisieXL w dniu 2005-09-12 07:19:12

Good ol' chicken!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Muay Thai i spadająca waga

Następny temat

Najlepszy trening dla mnie ?!

Czy można zarobić na handlu sterydami? Czy można zarobić na handlu sterydami? Najlepsze naturalne produkty do walki ze zmęczeniem Najlepsze naturalne produkty do walki ze zmęczeniem Stawy - stany zapalne i ich naturalne leczenie Stawy - stany zapalne i ich naturalne leczenie Barny du Plessis - zawodowy kulturysta weganin Barny du Plessis - zawodowy kulturysta weganin Przepuklina a trening na siłowni Przepuklina a trening na siłowni Żelazne reguły rządzące metabolizmem Żelazne reguły rządzące metabolizmem Risotto z groszkiem i łososiem Risotto z groszkiem i łososiem Kylee Nicole - wybuchowa crossfiterka Kylee Nicole - wybuchowa crossfiterka