SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

PH - alternatywa dla SAA

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 259337

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6759 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 50240
Po Epi i H-Drol nawet Novedexy nie potrzebne. Mi o po Epi wystarczył dobry tribulus, znajomy po H-drolu też stosował tylko tribulusa porządnego i stykło.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 4287 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17776
jak juz wspomnialem zastraszajaca wzrasta liczba ph po ktorych nie trzeba sie odblokowywac
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6759 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 50240
No ***nij się w łeb. Przyda Ci się bo gówno wiesz, a się wymądrzasz non stop. 99% osób nie ma bloka ani po Epi ani po H-drol. Ładowanie tu odbloku może wyrządzić więcej szkód niż korzyści. Prowadzisz te swoje śmieszne krucjaty, a wszyscy mają z Ciebie pompe.

Zmieniony przez - Martainn w dniu 2009-06-05 06:47:56
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 4287 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17776
ja mam z Was pompe, Arremedexy, Clomedy itd

po prostu smiesza mnie ale i w****iaja naciagacze i ludzie ostro pimpujacy saa /epi, h drol/ jako bezpieczne sterydy, co do smiechu to tez milem smiech jak tu zaczeto pisac ze m drol nie jest toksyczny czy ze idzie zrobic 16tyg na oralach

ps kto sie smieje? koledzy ze sklepu ?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6759 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 50240
ja mam z Was pompe, Arremedexy, Clomedy itd

Nic z tego nie stosowałem.

po prostu smiesza mnie ale i w****iaja naciagacze i ludzie ostro pimpujacy saa /epi, h drol/ jako bezpieczne sterydy
Bo są bezpieczne. Nie znam nikogo poza zluo który by mówił o negatywnym oddziaływaniu tych supli. Ja jechałem 6 tygodni na maksymalnych dawkach epi i nie odczułem żadnych negatywnych skutków. Badania wyszły dobre, poza lekko podwyższonymi enzymami wątrobowymi.

, co do smiechu to tez milem smiech jak tu zaczeto pisac ze m drol nie jest toksyczny czy ze idzie zrobic 16tyg na oralach

To akurat też mnie śmieszy. Mdrol jest bardzo toksyczny, a żeby jechać 16 tygodni na oralach trzeba mieć nierówno pod sufitem.

ps kto sie smieje? koledzy ze sklepu
Ja i Ci co stosowali. Nikt jednak nie brał się za nic mocniejszego niż h-drol, epi, bo wtedy już lepiej się kuć.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 4287 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17776
Zmieniony przez - Luk122 w dniu 2009-06-05 10:18:22
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6759 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 50240
Novedex działał tak jak trzeba, ale na pewno był czymś zanieczyszczony. Choć ja akurat negatywnie tego w żaden sposób nie odczułem. Po zastosowaniu jednak uważam, że nie warto bo nie wiadomo co w tym wszystkim siedzi. Szczególnie Kilosports, Gaspari też na pewno nie jest czysty, a ALRI to już w ogóle bajka.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 411 Wiek 5 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5128
N1-T jeden z lepszych boosterow jakie jadłem reszta nie pewna j/w szczegolnie Alri.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 2400 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 21064
superdrol od cybera - lipa, dobra dieta i +3kg, sila w miejscu, po kilku tygodniach spada - wiecej wody lapie sie po mono olipu . Co do blokowania, to nie wiem ja nic nie robilem i mialem sie dobrze.. Przy takiej toksycznosci, faktycznie lepiej mono, a jak juz konkret to tescia.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 1797 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 30269
Martainn nie myślcie ze Epi i Hdrol nie blokują i wystarcza tylko zwykły odblok bo czasaem trzeba apteczny , zresztą co wy wiecie zresztą ja tez co moge wiedziec skoro to jest pare lat na rynku a badania na takie coś sa w zasadzie tylko czy nikomu w czasie cyklu i pewnie jakies 2 miechy nic sie nie stało i sa oczywiście sponsorowane i zostaje dopuszczone do sprzedazy :D to nie są zabawki , najpierw pisali ze PH to nie SAA ,ze to alternatywa dla SAA a to jest jedno i to samo teraz widze ludzie próbuja dzielić PH na te co blokują i na te co jak napisałes w 99% nie blokują :D ja sie z tym nie zgadzam i tyle :D pozdro

2 kroki w przód jeden w tył i tak do usranej śmierci

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Clen a przechowywanie

Następny temat

Krótkie estry