SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

P90x i jaka dieta

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1329

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 149
Witam,

Mam ostatnio mega motywację i nie zamierzam tego zmarnować. Na dniach chcę zacząć robić plan p90x.

Dlaczego p90x?
Pracuję, studiuję - codziennie wracam do domu około godziny 20. A do siłowni dość daleko.

Chcę aby wszystko dobrze skutowało na mnie, żebym widział efekty.
Nie potrafię ułożyć dobrej diety, ani w necie nie mogę znaleść nic konkretnego.

Dodam że, głównym powodem dla którego chcę ćwiczyć jest schudnięcie. Dlatego proszę aby ktoś mi napisał dietę z nacisniem na odchudzanime, ale również zależy mi aby nie brakowało mi energii na cały dzień.

Jeśli mógłbym prosić, o jakieś proste słownictwo bo jestem kompletnie zielony w tym fachu.

Bardzo proszę o ułożenie mi dobrej diety.

PS. Ważę 85 kg, 185 cm. Chcę zjechać do 65-70
Pozdrawiam.

Zmieniony przez - Crissr w dniu 2014-03-31 14:17:19
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 157 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 13022
A wiesz że dieta jest różna dla osoby ważącej 50kg a 150kg?

Widzę że edytowałeś i podałeś wage.

Spróbuj sobie zacząć od 3000kcal, białka ok 150-180g, tłuszczy 50-100g i reszta węgli, będzie ich dosyć dużo więc energii Ci nie braknie.

Białko z białek jaj, mięsa, twarogów, serków wiejskich, ryb.
Węgle z ryżu, kaszy, makaronu, płatków owsianych.
Tłuszcz z oliwy z oliwek, masła orzechowego, orzechów.
+ codziennie trochę warzyw.