SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Otrzymalem wadliwy i niekompletny sprzet

temat działu:

Usuniete tematy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8430

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 9831 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 34282


A to modlitewnik ktory otrzymalem po reklamacji.
Proponuje zabawe - znajdz kat prosty i linie rownolegle (w tle prosta podloga dla ulatwienia)
Prosze rowniez zwrocic uwage na charakterystyke bojowa modlitewnika. Charakterystyczny szpic mozna wbic w agresora gdy wlamie sie nam do domu lub poprostu rozdzierac nim tapicerke po zlozeniu calego modlitewnika. Wyglada strasznie? w rzeczywistosci wyglada gorzej a cwiczyc sie nie da, z tego co widze, bedzie gruba robota by ten "profesionalny po reklamacji" nadawal sie do uzytku. Nie jestem fotografem, wiec wybaczcie brak idealnego "swiatelka".

Te same bledy w nowym i starym.
Sory za jakosc fotek.
Nie chce mi sie wklejac wiecej, pierwszy raz w zyciu jestem zmuszony robic cos takiego. Prosze panow by zalatwili sprawe wyciagu by dzialal.

Mam nadzieje ze ten zimny prysznic wplynie na "profesionalistow".

Zmieniony przez - puma666 w dniu 2008-07-07 01:05:52

WIEDZMA JEST MOJA %)
Znizka 30% na sprzet Kelton:
http://www.sfd.pl/Pozegnalna_Znizka_30%_na_sprzet_Kelton_od_Pumy.-t624346.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 8416 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 79983
faktycznie lipnie to wygląda

co do iso jesli sie moge odniesc, dla mnie nie jest ono wskaznikiem ani wyznacznikiem jakości, widzialem na własne oczy jak sie odbywało przyznanie tego certyfikatu w firmie w której kiedys pracowałem. jakosc pozostała ta sama a nawet gorsza tylko ze mogą sie certyfikatem pochwalic

ale to juz poza tematem bylo. nie wiem oczywiscie jak w przypadku keltona

http://wicek-lampy.cba.pl/

"profesjonalna" naprawa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący