SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Otrzymalem wadliwy i niekompletny sprzet

temat działu:

Usuniete tematy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8430

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 9831 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 34282


A to modlitewnik ktory otrzymalem po reklamacji.
Proponuje zabawe - znajdz kat prosty i linie rownolegle (w tle prosta podloga dla ulatwienia)
Prosze rowniez zwrocic uwage na charakterystyke bojowa modlitewnika. Charakterystyczny szpic mozna wbic w agresora gdy wlamie sie nam do domu lub poprostu rozdzierac nim tapicerke po zlozeniu calego modlitewnika. Wyglada strasznie? w rzeczywistosci wyglada gorzej a cwiczyc sie nie da, z tego co widze, bedzie gruba robota by ten "profesionalny po reklamacji" nadawal sie do uzytku. Nie jestem fotografem, wiec wybaczcie brak idealnego "swiatelka".

Te same bledy w nowym i starym.
Sory za jakosc fotek.
Nie chce mi sie wklejac wiecej, pierwszy raz w zyciu jestem zmuszony robic cos takiego. Prosze panow by zalatwili sprawe wyciagu by dzialal.

Mam nadzieje ze ten zimny prysznic wplynie na "profesionalistow".

Zmieniony przez - puma666 w dniu 2008-07-07 01:05:52

WIEDZMA JEST MOJA %)
Znizka 30% na sprzet Kelton:
http://www.sfd.pl/Pozegnalna_Znizka_30%_na_sprzet_Kelton_od_Pumy.-t624346.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 8416 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 79983
faktycznie lipnie to wygląda

co do iso jesli sie moge odniesc, dla mnie nie jest ono wskaznikiem ani wyznacznikiem jakości, widzialem na własne oczy jak sie odbywało przyznanie tego certyfikatu w firmie w której kiedys pracowałem. jakosc pozostała ta sama a nawet gorsza tylko ze mogą sie certyfikatem pochwalic

ale to juz poza tematem bylo. nie wiem oczywiscie jak w przypadku keltona

http://wicek-lampy.cba.pl/

"profesjonalna" naprawa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1725 Wiek 42 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 13979
puma666: Mamy dla Pana konkretną propozycję. Jeśli nie chce Pan zwracać sprzętu, pomimo tego że Panu nie odpowiada, to w najbliższych dniach odbierzemy od Pana wyciąg na nasz koszt. Jako szef tej firmy chcę zobaczyć konstrukcję na własne oczy gdyż sprzedaliśmy tych wyciągów więcej niż 5 sztuk i do tej pory nie było takiej sytuacji. Jeśli okaże się, że sprzęt faktycznie został przez nas źle wyprodukowany a Pana wypowiedzi to nie celowe działanie konkurencji, to zobowiązuję się wyprodukować Panu wyciąg z uwzględnieniem wszystkich uwag odnośnie stabilizacji. Oczywiście Nie będzie Pan ponosił żadnych dodatkowych kosztów z racji tych poprawek. Czekam na odpowiedź.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 9831 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 34282
To się w głowie nie mieści co praktykuje Pan i Pańska firma. Przypominam, iż znajdujemy się w państwie prawa, który podlega prawu Unii Europejskiej i zasady sprzedaży, naprawy i obsługi klienta są ściśle uregulowane.

„puma666: Mamy dla Pana konkretną propozycję.”

Brawo za inicjatywę. Od 28 czerwca zgłaszam nieustannie problem. Naprzemiennie dzwoniłem, pisałem maile i udzielałem się na forum. Zajęło Panu równo dziesięć dni podjęcie decyzji, którą każdy szanujący się sprzedawca jest zobowiązany podjąć automatycznie po zaistnieniu sytuacji.

„ Jeśli nie chce Pan zwracać sprzętu, pomimo tego że Panu nie odpowiada, to w najbliższych dniach odbierzemy od Pana wyciąg na nasz koszt. „

Sprzęt nie odpowiada mi ponieważ nie jest to sprzęt, który zamówiłem. Nie robiłbym problemów gdyby chodziło o kruczek taki jak ławeczka – kręcona zamiast spawanej, bo przy tym zdaje sobie sprawę, że świetnie chroni Pana kruczek prawny dotyczący informacji, iż sprzęt zamówiony różni się od tego co otrzymam. Praktyka taka jest nieporządku wobec klienta, jednak jest w Polsce legalna. Sprawa wyciągu jest zupełnie inna. Zamówiłem konkretny stabilny wyciąg, który miał mieć pełną funkcjonalność, czego gwarantem było zamówienie na dodatkowy koszt profilu poszerzającego konstrukcję oraz Pana słowny gwarant podczas rozmowy telefonicznej, iż wyciąg będzie działał sprawnie i w pełni funkcjonalnie. Przypominam, iż gwarancja ta stanowi wiążącą umowę między klientem a sprzedawcą w myśl prawa Polskiego. Otrzymałem wyciąg, na którym ćwiczenie w pozycji stojącej twarzą do maszyny jest całkowicie niestabilne i niemożliwe do wykonania. Ponadto instrukcja jego instalacji, oraz druga instrukcja która otrzymałem, będąca jedynym autoryzowanym przez Państwa firmę inwentarzem zawartości zestawu Python zawiera informację, iż powinny być dwie blokady na Linke i tą czerwoną tuje. Od samego początki zgłaszam brak tego. Bez tego wyciąg się niszczy i jest niewygodny.

„Jako szef tej firmy chcę zobaczyć konstrukcję na własne oczy gdyż sprzedaliśmy tych wyciągów więcej niż 5 sztuk i do tej pory nie było takiej sytuacji. „

Podczas rozmowy telefonicznej kilkakrotnie otrzymałem zapewnienia, iż sprzedaliście tych wyciągów „ogromną ilość” i padło stwierdzenie, którego dokładności nie potrafię powtórzyć – iż sprzedajecie ich kilka lub kilkadziesiąt miesięcznie. W świetle tego co Pan teraz napisał – więcej niż pięć sztuk – która odpowiedź mam traktować jako Pańskie kłamstwo ?


„Jeśli okaże się, że sprzęt faktycznie został przez nas źle wyprodukowany a Pana wypowiedzi to nie celowe działanie konkurencji, to zobowiązuję się wyprodukować Panu wyciąg z uwzględnieniem wszystkich uwag odnośnie stabilizacji. Oczywiście Nie będzie Pan ponosił żadnych dodatkowych kosztów z racji tych poprawek. „

Sprzęt został źle wyprodukowany, lub jego konstrukcja jest wadliwa, lub zagwarantował Pan na wyrost by opchnąć sprzęt myśląc, iż trafił Pan na naiwnego. Nie mi to osądzać. Zapłaciłem za to co wymagałem. Otrzymałem Pana miłe wtedy zapewnienia, że wszystko będzie w porządku. Nie robi mi Pan łaski że go pan naprawi, to Pana obowiązek regulowany przez kodeksy. Także oświadczenie, iż nie poniosę kosztów to rzecz normalna i wymagana, a nie slogan różniący Pańska firmę od innych firm.


„Czekam na odpowiedź.”

Moja odpowiedz:

Odnośnie konkurencji.
Pan wybaczy, zejdę na chwilę z tonu oficjalnego. Po przygodach z niedbalstwem, spóźnialstwem i nieróbstwem, jakie zafundowała mi Pańska firma, stwierdzenie że jestem z konkurencji jest zwykłym bezczelnym i aroganckim paszkwilem. Nie mam nic wspólnego z żadną konkurencja. Wielokrotnie rozmawialiśmy telefonicznie i miał pan okazję się przekonać, iż rozmawia Pan z osobą prywatną, żywo zainteresowaną i podekscytowaną Państwa ofertą. Krew mnie zalewa gdy widzę, że po takich opóźnieniach i miganiu się od odpowiedzialności ma Pan czelność obrażać mnie w ten sposób. Oświadczam panu, iż moja firma jest firmą Doradztwa Strategicznego, wytwarzania i wdrażania systemów informatycznych dla rynku Korporacyjnego – tylko i wyłącznie. Nie mam nic wspólnego z żadną garażową lub „profesjonalną” firmą produkującą sprzęt, czy chociażby odżywki dla jakichkolwiek sportów.

Odnośnie oferty.
Miło, że wreszcie do Pana dotrało co należy do Pana obowiązków.
Zgadzam się pod poniższym warunkiem:
Paczka zostanie wysłana jutro, a pojutrze otrzymam w pełni sprawny sprzęt, zgodny ze specyfikacją wymagań zawartą na państwa stronie, z blokadami z instrukcji – w pełni stabilny i spełniający wymagania ustalone podczas naszej umowy ustnej.

Ostrzeżenie
Radzę ten akapit sobie wziąć do serca. Jeśli wyśle wyciąg, a państwo wykręca mi jakikolwiek chamski numer – że odeślecie mi pieniądze zamiast wyciągu, lub będziecie odsyłać mi go tygodniami podejmę poniższe kroki:

1. Przekażę całą sprawę i dokumentację mojemu prawnikowi. Prześwietli fachowym okiem, cały proceder pod kątem prawa handlowego i możliwych zaniedbań jak i przestępstw – czy takowe miały miejsce.
2. Z analizy powyższego zgłoszę sprawę do wszystkich możliwych odpowiednich instancji państwowych (konsumenckich i sądów), oraz organizacji non profit i organów UE ds. ochrony konsumenta przed potencjalnie nieuczciwym sprzedawcą.
3. Wszystkie korporacje i firmy Polskie, będące w bazie danych moich klientów, otrzymają prezentację PowerPoint zawierająca kompletny przebieg zaistniałej sytuacji. Każdy się dowie uczciwie co się stało- suche fakty.
4. Umieszczę oświadczenie na wszystkich portalach kulturystycznych, forach dyskusyjnych i portalach społecznościowych oraz siłowni, które mają swój własny adres email opublikowany w sieci, zawierające kompletny opis zaistniałej sytuacji wraz z fotografiami.
5. Założę stronę internetową na jakimś tanim serwerze, która będzie uczciwie informowała potencjalnego kupca o tym jak zostałem potraktowany, z fotografiami i kopiami każdego maila i dialogu jaki między nami zaistniał. Jeden z moich pracowników, będzie miał dopisane do obowiązku na swoim stanowisku, pozycjonowanie tej strony by zawsze była pierwszym wynikiem poszukiwania wyrazu „Kelton” w wyszukiwarce Google.com i Onet.pl. Jako, iż mam świeżego „magika” mgr inż. po Politechnice, jestem pewny, że moi chłopcy wywiążą się z tego zadania wyśmienicie.
6. Jeśli dojdzie do sprawy w sądzie, nadal będę rościł prawo do otrzymania sprzętu a nie pieniędzy za niego. Nie odpuszczę po tym wszystkim.


Demokratyczny wolny kraj wolnorynkowy należący do UE ma dużo uczciwych mechanizmów obrony konsumenta. Wszystkie powyższe spełniają ten warunek. Nie trzeba za dużo myśleć by ocenić jak bardzo poleci wam w dół sprzedaż po zastosowaniu 3,4 i 5 punktu mojego oświadczenia.
Zaczynając współprace z Państwem, chciałem zamówić najpierw część sprzętu, a po przeprowadzce, zamówić u Państwa resztę. Otrzymałem obdrapany, niedoszlifowany, niefunkcjonalny sprzęt. Ponadto zostałem publicznie pomówiony o działanie na rzecz konkurencji, potraktowany jak klient gorszej kategorii i notorycznie olewany.
Między nami mówiąc, z ludzkiej przyzwoitości. Proszę wejść na mój profil na sfd.pl i wcisnąć przycisk „moje wypowiedzi”. Prześwietli sobie Pan i zobaczy ilu osobom poleciłem i zachwalałem państwa sprzęt. Może wtedy odezwą się w panu wyrzuty sumienia.
Bo pomawiać to sobie Pan może kolegę przy piwie a nie uczciwego i porządnego klienta, który dał Panu ładnie zarobić i miał długo nerwy ze stali patrząc na Państwa karygodne zachowanie.


Zmieniony przez - puma666 w dniu 2008-07-07 13:47:29

WIEDZMA JEST MOJA %)
Znizka 30% na sprzet Kelton:
http://www.sfd.pl/Pozegnalna_Znizka_30%_na_sprzet_Kelton_od_Pumy.-t624346.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1725 Wiek 42 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 13979
puma666: Nie rozumiem Pana postawy. Chce podesłać kuriera, przerobić sprzęt tak jak Pan tego sobie życzy, ponosimy wszystkie koszty. Jest to dla mnie nie jasne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 9831 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 34282
Nie moja wina, iż Pan nie rozumie że kogoś kto Panu płaci i uprasza się o to co mu się należy, nie pomawia się o działanie dla konkurencji. Między nami mówiąc, w piłkarskim jęzuku, to po tym co otrzymałem od państwa, 12 zawodnikiem drużyny waszej konkurencji jesteście wy sami postępując jak postępujecie.

Oferte przyjmuje na powyższy zasadach.
Czekam na informacje o której jutro zjawi się u mnie kurier, i o której pojutrze zjawi się u mnie kurier ze sprawnym sprzętem.
W godzinach 8-13 jestem jutro niedostepny, poźniej mogę się zerwać z pracy.

WIEDZMA JEST MOJA %)
Znizka 30% na sprzet Kelton:
http://www.sfd.pl/Pozegnalna_Znizka_30%_na_sprzet_Kelton_od_Pumy.-t624346.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1725 Wiek 42 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 13979
puma666: Pisząc więcej niż 5 nie skłamałem bo sprzedaliśmy więcej. Jestem pewny na podstawie opinii poprzednich użytkowników że ten wyciąg jest genialnym rozwiązaniem do domu. Na pewno również po porównywał bym go z produktami za 3000-6000 PLN. Tak szybko jak Pan chce żebyśmy wysłali Panu sprzęt nie damy rady. Rzucając cała prace jaką mamy na zakładzie będziemy potrzebować przynajmniej 1 dnia na dokonanie modyfikacji, zależy to jeszcze od stopni komplikacji. I po raz kolejny podkreślam, do tej pory od 5 lat nie spotkałem się jeszcze z tak "negatywnym" nastawieniem do naszej firmy. I po raz kolejny podkreślam jesteśmy profesjonalistami i uznajemy reklamację, odbieramy sporadyczne zwroty produktów. A w Pana przypadku specjalnie będziemy przerabiać konstrukcje pod Pana wymogi, wyjątkowo ze względu na to że faktem jest opóźnienie w dostawie i krzywy modlitewnik. A chcemy żeby był Pan zadowolony z zakupu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 9831 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 34282
„puma666: Pisząc więcej niż 5 nie skłamałem bo sprzedaliśmy więcej. Jestem pewny na podstawie opinii poprzednich użytkowników że ten wyciąg jest genialnym rozwiązaniem do domu.”

Uczciwie mówiąc, to ja też jestem pewny że takiej rzeczy nie da się popsuć gdy wykona się ją fachowo, a nie po łebkach.

„Na pewno również po porównywał bym go z produktami za 3000-6000 PLN.”

Może jestem hura optymistą, ale prócz braku stosu, to ten wyciąg ma potencjał nie taki słaby.

„ Tak szybko jak Pan chce żebyśmy wysłali Panu sprzęt nie damy rady. Rzucając cała prace jaką mamy na zakładzie będziemy potrzebować przynajmniej 1 dnia na dokonanie modyfikacji, zależy to jeszcze od stopni komplikacji.”

Miło pomyśleć, że gdy ja będę pracował daleko na północy Polski, to na południu Polski ktoś będzie pracował cały dzień myśląc o mnie. Aż się ciepło na sercu robi.

„ I po raz kolejny podkreślam, do tej pory od 5 lat nie spotkałem się jeszcze z tak "negatywnym" nastawieniem do naszej firmy. „

Weźmie Pan swoja myśl i zestawi ją z poniższymi:
„Widze ze mam w domu "kawal sprzetu", widac ze trwaly, ze wkladacie w to wiele wysilku. Pomimo tych mankamentow, bylbym naprawde zadowolony.” Strona Pierwsza tego postu.

„Bede szczery. Wzialem Keltona, bo znajomi maja ich sprzety i sa naprawde dobre. Zrob search wypowiedzi po moim nicku, to zobaczysz ze sam ich polecam na forum.
Coprawda zaden z nich trytona ani pytona nie ma tylko inne, no ale cwiczy sie jak miod.”
Strona pierwsza tego postu.

„Ja to rozumiem tak - mieli zly "czas" zdarza sie kazdemu. Wyjasni sie i oni beda mieli zadowolonego klienta i ja bede mial wypas sprzet ktory zamowilem.” Strona pierwsza tego postu.

„W sprawie zażalenia do nich - wychodze z zalozenia, ze jezeli ma to pomoc Panstwa firmie, to z satysfakcja je napisze.” STR 1

„Nie chce rezygnowac z zakupu, bo wybor Panstwa firmy nie byl przypadkowy ale z polecenia znajomych i to dosc wybrednych.” STR 1

„Tj pisalem, sprzet wyglada solidnie, wiec sadze ze po otrzymaniu czescie zamiennych, czy ew. modyfikacji sadze ze bedzie to naprawde dobry sprzet, bo troszke "laweczek i wyciagow" juz pozjadalem w zyciu no i widze ze te panstwa posluza na dlugo.” STR 1
„Podoba mi sie Panstwa sprawne podejscie po zgloszeniu problemu.” STR 2
„Tj pisalem, nie zalezy mi na odszkodowaniach, klotniach, zwrotach i innych cyregielach. Zamowilem dobry sprzet i chce dobry sprzet” STR 2

„Między nami mówiąc, z ludzkiej przyzwoitości. Proszę wejść na mój profil na sfd.pl i wcisnąć przycisk "moje wypowiedzi". Prześwietli sobie Pan i zobaczy ilu osobom poleciłem i zachwalałem państwa sprzęt. Może wtedy odezwą się w panu wyrzuty sumienia.” STR 4

Proszę zebrać te myśli. Usiąść do nich na spokojnie, po ciepłym posiłku , w domu, w kapciach z jakimś trunkiem w ręku, przespać się z tym i przeanalizować czy rzeczywiście to ja byłem negatywnie nastawiony do Państwa firmy. Miło i sympatycznie rozmawiałem z Paniami gdy dzwoniły przekładać terminy, z Panem też kulturalnie i miło się rozmawiało. Tak dla ludzkiej przyzwoitości, niech Pan oceni tą sytuacje z mojej perspektywy. Ja wiem, że jest Pan twarzą firmy, ale proszę nie przylepiać mi łatek negatywnego klienta. Ja naprawdę okazałem dużo silnej woli nim nazwałem po imieniu to co się stało.

„A w Pana przypadku specjalnie będziemy przerabiać konstrukcje pod Pana wymogi, wyjątkowo ze względu na to że faktem jest opóźnienie w dostawie i krzywy modlitewnik. „
No, nie używałbym takich górnolotnych haseł, bo ja nie wymagam mp3 w tapicerce ani kompaktowej gumowej lalki, która wyskoczy ilekroć ugnę 50 kg na wyciągu. Po prostu umówiliśmy się przed zakupem jak poważni ludzie, czego oczekuje (a to było naprawdę minimum). Skoro nie wyszło, trzeba było od razu zaproponować to na co zbierał pan siły przez 10 dni a nie dochodzić nawet do pomówień że jestem z konkurencji.

„A chcemy żeby był Pan zadowolony z zakupu.”
No i to nas łączy, bo ja też chce. Jak Pan prześledzi moje podejście od początku, to łatwo pan zrozumie, że trafił Pan na uczciwego klienta, który doceni wkład włożony w sprzęt. Jak o mnie chodzi, gdy wszystko skończy się pozytywnie to ten post może zniknąć a ja mogę napisać nawet pozytywną recenzję sprzętu z fotkami i oznakami radości.

WIEDZMA JEST MOJA %)
Znizka 30% na sprzet Kelton:
http://www.sfd.pl/Pozegnalna_Znizka_30%_na_sprzet_Kelton_od_Pumy.-t624346.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 645 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8766
ten modlitewnik rzeczywiście cudowny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 8416 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 79983
podoba mi sie ten topic bez kitu

Puma szkoda ze firmy na południu Polski nie masz bo bym chyba do Was aplikował bo szef z poczuciem humoru to cos bezcennego

http://wicek-lampy.cba.pl/

"profesjonalna" naprawa

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

ławka

Następny temat

Ławka tryton III

WHEY premium