Temat został odczytany 86348 razy

Ostrogi piętowe

zgłoś naruszenie
  • ewel
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 384
  • Na forum: 13 lat
  • LPA: 1956
Nie jestem lekarzem i mysle, ze jak powiem, ze boli mnie ostroga to nic zlego sie nie stanie. Gdybym byla super obcykana w temacie to nie szukalabym informacji na forum.
Bede wdzieczna za cwiczenia rozciagajace to podsciegno (czy jakos..).
Na razie dowiedzialam sie, ze powinnam kreslic stopa 3 x dziennie caly alfabet i rozciagac miesien brzuchaty lydki.
Na wkladkach bardzo mi zlaezy - ale nie wiem jakie kupic. Te ktore ogladalam maja wypustki na srodku piety a mnie boli po boku.
ewel
--
marudzę na temat naturalnej pielęgnacji ciała
1213002552000
zgłoś naruszenie
  • ewel
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 384
Kradam, ale ta ostroga jest bo widac ja na zdjeciu RTG.
ewel
--
1213002605000
zgłoś naruszenie
  • kradam
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3172
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 21170
  • Trenuje: Właściwie to mi to lata
Nie napisałem, że jej na RTG nie ma! Napisałem za to, że niektórzy ulegają nadmiernej fascynacji odnośnie tych obrazów.

Tu są ćwiczenia na rozcięgno:
http://www.med.umich.edu/1libr/sma/sma_planfasc_rex.htm 
[http://www.sfd.pl/FAQ_-_kontuzje_i_nie_tylko-t321489.html]
1213004006000
zgłoś naruszenie
  • ewel
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 384
Dzieki, pocwicze. pan od fizykoterapii powiedzial, ze sa duze szanse, ze mi ta narosl zniknie. :)
Mialam ultradzwieki oraz krioterapie.
ewel
--
1213009019000
zgłoś naruszenie
  • caragana
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 2
  • Na forum: 7 lat
  • LPA: 2
Witam, mam pytanie w związku z ostrogami piętowymi, otóż jestem pracownikiem fizycznym i stwierdzono u mnie tę właśnie przypadłość. Moje pytanie polega na tym, czy choroba ta kwalifikuje się do uzyskania zwolnienia w pracy? Jeśli ktoś się orientuje w tej kwestii proszę o pomoc. Z góry dziękuję:)
aneczkaz
1220984430000
zgłoś naruszenie
  • caragana
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 2
  • LPA: 2