SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ostra redukcja ze 150kg - dieta cud i trening siłowy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1418

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

26

Płeć

facet

Cel

reduckja 110-120kg

Waga

146

Wzrost

188

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

około 25%?

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca typowo biurowa + 1,5h dojazdów

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

3x w tygodniu FBW na siłce, 1-2 razy sztuki walk, czasem spacery

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Brak

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Nie stwierdzono że umieram

Stosowana lub planowana suplementacja

WPI 90%, Animal Cuts, Kreatyna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 26 lat Na forum 169 dni Przeczytanych tematów 122
Mały update, waga jak stała tak stoi i owszem może to dieta jest problemem.

Pomimo tego, że już miesiąc minął od rozpoczęcia kuracji hormonem tarczycy nie czuje żadnej różnicy, dalej jestem przemęczony przysypiam za kółkiem w drodze do pracy albo z i nic mi się nie chce coraz bardziej i tyczy się to wszystkiego.

Odnośnie siłowni bo to jest jedyny plus, odkąd zacząłem minęły lekko ponad 2 miesiące i np przy wyciskaniu to już jest 110kg na klatę a zaczynałem z pułapu 50 żeby poprawnie wykonać i parę tygodni temu 80kg wyciskałem 1-3 razy. Plecy podobnie, na wyciągu (takie podciąganie jakby) z 40kg skoczyło na 75kg no i to tyle.


Zmieniony przez - Hegemmon w dniu 2018-05-19 14:21:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 826 Napisanych postów 4241 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 112005
Treningiem na maszynach i kosmicznymi ilościami cardio sobie nie pomagasz. Na kiego grzyba 20 min rozgrzewki na orbitreku? 3 godz trening siłowy bez wielostawów bo Ci lordoza wyskoczy i pójdzie się przejść po okolicy? A wiosłowanie: sztangą, sztangielkami, jednorącz, oburącz, półsztangą? Te ćwiczenia co niby robisz na rehabilitację to konsultowałeś z kimkolwiek w ogóle czy robisz na czuja?

Bez sensu, ja bym dał trening ACT który zrobisz w jakieś 40 min a na końcu jakieś krótkie interwały, bieżnia na lekkim wzniesieniu, wioślarz, battle rope. 10-15 min góra, ze schładzaniem. I wszystko. Przysiadów też nie robisz bo lordoza?

Trening ma Ci dać bodziec anaboliczny a nie być zabawką którą robisz aby robić

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Praca licencjacka: Odżywianie i dożywianie w Brazylijskim Jiu Jitsu