logo
zamknij zamknij

Ostatni posiłek

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 629

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

30

Płeć

Męższcyzna

Cel

masa

Waga

80

Wzrost

175

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

praca siedząca, 3 razy w tygodniu trenning siłowy

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

2 lata

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

jest

Stosowana lub planowana suplementacja

ok
napisał(a)
eloelotom
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 347
Witam,
wiek: 31
staż na siłowni: bez przerwy prawie 2 lata; z przerwami ok 6 lat,
waga 80 kg,

Ostatnio mam problemy z kaszlem. Lekarz twierdzi, że jest to następstwo refluxu. Głównym zaleceniem jest jeść ostatni posiłek około 18.

Mój dzień oraz dieta wygląda następująco:


Śniadanie (7:00 7:30):
płatki owsiane górskie około 60-80 gr
mleko około szklanki
ser biały około 30-50 g
jedno surowe jajka
łyżka oliwy z oliwek
kakao, sok typu herbapol, miód do smaku

Posiłek I ( 10:30 – 11:00)

ryż lub kasza (burgul, jęczmienna, kus kus w zależności na jaką mam ochotę) około 50-70 gram
kurczak lub schab, szynka to różnie. Około 100-110 gram
warzywa (tutaj też różnie)

Przekąska ( 12:30 – 14:00)
Zazwyczaj garść orzechów, rodzynek, coś alla mieszanka studencka, czasem coś słodkiego

Posiłek II (15:00 – 15:30)
serek wiejski 200 g
bułka pełnoziarnista, kilka kromek chleba

Posiłek III (17:00 – 17:30)

Tutaj ukłon w stronę dziewczyny. Po prostu obiad.

19: 00 – 20: 00 – szkoła językowa

20:30 -22: 00 Trenning

Posiłek IV
Po treningu zawsze szejk białkowy plus banan

Posiłek V (22: 30 – 23:00)

Zazwyczaj ryba. Różni zależy na co mam ochotę albo makrela w puszcze albo wędzona około 100g
dwie kromki chleba
masło do chleba.

I tutaj moje pytanie: Jak mądrze to zrobić aby jeść ostatnio posiłek wcześniej. Czy brak posiłku na noc, po trenningu może mieć negatywny wpływ na przyrosty?
Kiedy dodać posiłek?

Ps. Wątpliwości oraz rady są wskazane.
Pozdrawiam
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2058 Napisanych postów 60764 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 505337
Witam
Wstaw dietę do poprawy wg wskazówek :
http://www.sfd.pl/-t922822.html 
Pozdrawiam,
napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1132 Napisanych postów 23670 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 293868
Dostosuj się do wskazówek powyżej.
Pełnowartościowy posiłek po treningu jest wskazany, bez względu na porę dnia.

Okres po wysiłkowy to czas w którym należy dostarczyć wszystkie niezbędne składniki odżywcze w celu odbudowy uszkodzonych włókien mięśniowych akurat w tym przypadku pomijanie tak ważnego aspektu może nasilić katabolizm białek mięśniowych.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-03-14 18:53:24

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
eloelotom
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 347
W załączniki zrzut

napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4231 Napisanych postów 91962 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 566154
można jesć po 18 ważneby osttani posiłek zjeśc na około 2 godziny przed snem.
1

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
eloelotom
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 347
Myślałem, żeby wyrzucić posiłek po siłowni ale wydaje mi się to złym pomysłem. Dwie godziny przed snem to musiałbym iść spać po 24. Tym samym ilość godzin na regenerację zmniejsza się.
napisał(a)
SzeA
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 655 Wiek 43 lat Na forum 252 dni Przeczytanych tematów 9717
Po siłowni musi byc konkretny posilek a nie banan i troche prochu.
napisał(a)
Adi0wn3dpl
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 11179
Najlepiej byłoby gdybyś zorganizował sobie dzień tak, aby trening wypadał wcześniej.
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1739 Napisanych postów 48771 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 402665
Nie musi być wcześniej. Po prostu należy zjeść solidny, pełnowartościowy posiłek.

http://potreningu.pl/articles/128/co-jesc-po-wieczornym-treningu 

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1132 Napisanych postów 23670 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 293868
Dodatkowo 7 posiłków w ciągu dnia może w sposób skuteczny utrudnić proces odchudzania. Długo utrzymywany wysoki poziom insuliny w osoczu może blokować wydzielanie glukagonu (hormon przeciwstawny do insuliny odpowiedzialny za spalanie tkanki tłuszczowej) ponad to przerwa w dowozie aminokwasów ma również swoje plusy. Zrewiduj ilość posiłków do 4-5 i popraw jakość produktów, bo jest słabo.



Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-03-15 22:01:32
1

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
eloelotom
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 347
dudee
Dodatkowo 7 posiłków w ciągu dnia może w sposób skuteczny utrudnić proces odchudzania. Długo utrzymywany wysoki poziom insuliny w osoczu może blokować wydzielanie glukagonu (hormon przeciwstawny do insuliny odpowiedzialny za spalanie tkanki tłuszczowej) ponad to przerwa w dowozie aminokwasów ma również swoje plusy. Zrewiduj ilość posiłków do 4-5 i popraw jakość produktów, bo jest słabo.




Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-03-15 22:01:32


Ja chcę przybrać. Co byś poprawił w mojej diecie?

Zmieniony przez - eloelotom w dniu 2017-03-15 22:23:29
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Układanie diety

Następny temat

Dieta - redukcja do oceny

Czy można w naturalny sposób poprawić konwersję hormonów tarczycy?

Omega 3 - wspomaga redukcję tkanki tłuszczowej?

Wady i zalety treningu góra-dół

Superfood - jakie produkty do nich zaliczamy?

Jesteś wegetarianinem? Sprawdź, jak zapewnić odpowiednią ilość witamin i składników mineralnych.

CT Fletcher – naturalny zawodnik czy sprytny manipulator?

Przejście na dietę - jakie zamienniki słodyczy stosować?

Redukcja tkanki tłuszczowej - kiedy czas na spalacz?