SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Osadzcie Sami i sie wypowiedzcie:))

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 643

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 47 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 210


elo witam wszystkich!stworzylem se plan na mase czy moze mi ktos go ocenic??prosze o pomoc

VeNoM

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 47 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 210
a no dodam ze na obrazek czeba kliknac zeby sie powiekszyl:) wielkie dzieki

VeNoM

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 3913 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25651
Ogólnie z teg oco widze to nie jest taki zły, choćma błędy, ale przedewszytkim napisz ile serii i ile powtórzeń w nich robisz

Aha i najważniejsze, czyli staż itp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 47 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 210
serie po 3 :) staz rok :) powtorzen po 8-10:) bo na mase:)duzym ciezarem oczywiscie;) no i co w nim jest zle??

VeNoM

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 1668 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 40414
są ćwiczenie ważniejsze i mniej ważne dlatego takie wyjście że wszystko po 3 raczej nie będzie dobre. W nogach nie masz nic na 2 głowe. no i daj

1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów(z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.


Zmieniony przez - playand1 w dniu 2005-05-08 10:55:43

NIE DAWAĆ MI SOGÓW !!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

czym zastapic

Następny temat

Szybka odpowiedz!!