SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

OmgTerror - 1 wszy cykl efekty.

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 19514

...
napisał(a)
Temat przeniesiony przez Aleks z działu Doping. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 539 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9635


Czesc, wszystkim chce wam pokazac jak jest po pierwszym moim cyklu w zyciu. Trenowalem 6 lat na suplach, az w koncu skusilem sie. Cykl skladal sie z 12 strzalow susty + 100 mety polskiej + 50 tabsow - 10 mg BD cykl trwal gdzies 10 tyg moze, zakonczenie clomidem 30 tabsow, podczas bralem novl. od 3 tyg. gdzie odczulem wlasnie spadek mocy masy nie, a sila juz nie szla jak na poczatku,pelno witamin, dieta 4 posilki + 4 odzywki (2 bialkowe rano na noc, gainer przed i po treningu), oslonki na bebechy tez mialem, po clomidzie teraz go jem chce jeszcze wziasc trib.+kreatyne, Powiem wam, ze niby kazdy gada, ze susta zalewa, a to nie prawda tak mi sie wydaje, to zalerzy od diety tylko wylacznie, bardzo zadowolony jestem i wiem, ze towar byl prawdziwy bo z egiptu, reszta z polski, ale dobra. Ogolnie zalozeniem cyklu byla sila, a nie masa, poszlo mi na tym gdzies 9 kg masy, ale nie zalanej. Wyniki silowe to takie przed cyklem gdzie na sucho osiagnelem to 145 kg na klate 180 na nogi 190 martwy a teraz po skonczeniu 175 klata 240 nogi do lawki 230 martwy, wiec zadowolony jestem strasznie, ogolnie nie czwicze tylko na silowni tylko glownie judo i rozne inne style walk nie dawno vale tudo, a teraz zaczynam boks + judo + silownia. Teraz troche baunsuje, ale chwilowo melanrz 4 dniowy z chlopakami z sfd "Wielkim katem" i "Zwyrolem" dlatego ja bylem troche pod wplywem uzywek zrobily mi ziomy fotke, ktora wlasnie wysylam. Wiecej fotek pozniej wysle.Jak jakies pytania to odpowiem. Pozdr.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 2635 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 29039
SOG.

Out of range.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 8310 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 38343
J/w - daj przód.

Be real - you have to make this shit your life. If you aren't in it all the way fully committed don't f***ing bother.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1180 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 20403
nom ladne plecki..

masz soga,, zaraz pewnie przeniosa do naszych zdjec, to tam tez dam

boso ale w ostrogach...

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 3691 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 84035
Dużyś
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 2635 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 29039
Sog byl glownie za niezla poprawe wynikow silowych a szczegolnie w przysiadzie (30%!).

Out of range.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 539 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9635
Uriel - sluchaj dam wszystkie fotki pozniej bo ta fotka byla zrobiona pod wplywem uzywek, a innych nie mam jeszcze. Wiesz ogolnie pierwsza moja fotka taka bo nigdy nie robilem bo czulbym sie jak pedal nie wiem, dlaczego, musze znowu na buns isc i zrobic fotki bo tak normalnie nie zrobie :). pozdr. dzieki za sogi.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 195 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12431
Omg nic dodac nic ujac spadles strasznie po imprezie:)ale wiesz nalezal nam sie a szczegolnie ci odpoczynek po kuracjii na dziewczynkach i uzywkach:)Pakuj dalej ,jak pzy******le ze zwyrolem dolaczymy do szeregow:)
Pozdrawiam!
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 845
Urosłeeeeeeeeeeeeeeeś!
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44376 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
heh, zero syfa na cyklu, fajnie niektorzy maja.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 8310 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 38343
Mao Tse Tung

Be real - you have to make this shit your life. If you aren't in it all the way fully committed don't f***ing bother.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

JA (nowe foty str 5) i kolezanka ;-)

Następny temat

oceńcie mnie