Temat został odczytany 5141 razy

Olej z wiesiołka czy olej lniany?

zgłoś naruszenie
  • malwoj
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 6
  • Na forum: 8 lat
  • LPA: 98
Przeniesiony przez krzykacz z działu 'Zdrowie'.

No właśnie wie ktoś? Kwasy omega 3 są zdrowe, a te omega 6 juz podobno mniej...Olej z wiesiołka ma cudowny składnik GLA a lniany go nie ma...ale coś cicho o tym oleju z wiesiołka więc nie wiem??Który zdrowszy?Przede wszystkim trzeba dodawać go do warzyw żeby sie witaminki rozpuściły prawda?
1212076750000
Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
zgłoś naruszenie
  • krzykacz
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 48463
  • Wiek: 33 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 270269
  • Trenuje: od 1997r.
Ciekawy artykuł:

http://kulturystyka.pl/inne-oleje/ 
doping & zdrowie
1212078533000
zgłoś naruszenie
  • malwoj
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 6
  • Na forum: 8 lat
  • LPA: 98
eeh tam nie ma tych dwóch a dodatkowo to czy te zdrowe oleje stosuje sie przy diecie owocowo-warzywnej?
NIkt nie wie który zdrowszy?
1212079325000
zgłoś naruszenie
  • domer ODŻYWIANIE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 40629
  • Wiek: 31 lat
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 274661
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
Oba sa ok i mozna dodac do diety. Nalezy pamietac tylko zeby lniany nie byl niskolinolenowy. Z wiesiolka troche drogi, dlatego malo kto stosuje go w diecie.
Moderator działu Odżywianie


1212081657000
zgłoś naruszenie
  • malwoj
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 6
  • Na forum: 8 lat
  • LPA: 98
a znalazłam kapsułki OEPAROL to z wiesiołkiem. Czy takie piguły mogą być dobre?Czy może lepiej kupić olej w butli i dolewac do tych soków warzywnych?
1212083837000
zgłoś naruszenie
  • domer ODŻYWIANIE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 40629
  • Wiek: 31 lat
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 274661
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
Jezeli masz duzo kasy to mozesz kupic. Do sokow warzywnych dodawac nie musisz. Natomiast jezeli ten zakup ma wplynac na jakosc illych tluszczow w diecie to zdecydowanie lepiej bedzie jak zainwestujesz w lepsza oliwa z oliwek, olej lniany i omega 3, to sa podstawy.
Moderator działu Odżywianie


1212094486000
zgłoś naruszenie
  • MolderDist
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5229
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 55031
a co to GLA?
1212094965000
zgłoś naruszenie
  • domer ODŻYWIANIE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 40629
  • Wiek: 31 lat
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 274661
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
GLA - kwas gammalinolenowy.
Moderator działu Odżywianie


1212180637000