SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ogólnorozwojówka-POMOCY

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 596

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

16

Waga

68

Wzrost

176

Cel treningowy

Mała rzeźba

Staż treningowy na siłowni

Jeden miesiac

Uprawiane inne sporty

Piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Sztanga/drążek/sztangielki

Dieta

Brak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Brak

Ostatnio przerabiany plan

Ogólnorozwojówka cały czas
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 107
Witam. Mam 16 lat w maju.
Wzrost-176/178 (nie mogę dokładnie się zmierzyć)
Masa ciała-68kg
BF-21%
BMI-21.95%
Wszystko było obliczane przy wzroście 176
Ogólnie to mam już miesiąc ćwiczeń za sobą, ćwiczę w domu, ale mam dużą sztangę, dwie sztangielki, drążek i wystarczająco obciążenie jak dla siebie. Ćwiczenia jakie mam wykonywać już mam. Małe zmiany widzę, trochę urosłem ale i też schudłem (nwm ile bo jak zaczynałem ćwiczyć to się nie ważyłem) Ale głównie chodzi mi o to czy moja masa ciała jest odpowiednia i czy mam się stosować do jakieś diety no i ogólnie co o tym myślicie.
Jeżeli wybrałem zły dział to proszę o przeniesienie. Pozdrawiam!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1935 Napisanych postów 44004 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 396625
Treningu nie wrzuciłeś konkretnego to niewiele o nim można napisać. Dieta musi być w miarę Twoich możliwości zdrowe jedzenie i pełnowartociowe posiłki będą mile widziane.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 107
Trening mam dobry bo różnicę widać na ciele po miesiącu ćwiczeń, ćwiczę 3x w tyg. Bardziej to chodziło mi o to czy moja masa ciała jest dobra (Duża/mała)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 107
A z jedzeniem staram się jeść w miarę zdrowo. Chleb ciemny, ser żółty, pomidor, ogórek, owoce... Kolacja jajecznica z 2 lub 3 jajek, jakiś jogurt owocowy. Obiad, niekiedy zupa, piersi z kurczaka, piersi z ryżem lub ziemniakami :) I to tyle...
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1935 Napisanych postów 44004 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 396625
Wagę masz w porządku ale sama waga niewiele mówi bo można być szczupłym z brzuchem a można być przyzwoicie umięśnionym.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 107
tzn powiem tak, nie czuję się jakoś super umięśniony ale w porównaniu do chłopaków w szkole to jest się czym pochwalić, gruby też się nie czuję więc jest wszystko normie, trzeba dalej ćwiczyć i o siebie dbać :) Mam jeszcze takie jedno pytanko, powinienem robić jakąś odbudowę (przerwa powiedzmy po miesięcznym ćwiczeniu) Czy na ogólnorozozwojówce nie jest to aż tak bardzo potrzebne?
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1935 Napisanych postów 44004 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 396625
Nie musisz robić żadnej przerwy jeśli nie czujesz takiej potrzeby. Spokojnie możesz kontynuować trening.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 107
Ok, wielki dzięki za pomoc. Pozdrawiam!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do oceny

Następny temat

Dieta LOW CARB I FBW OD WK

Anna Banks - ocena sylwetki Anna Banks - ocena sylwetki Siemię lniane kontra olej lniany - pozyskiwanie i właściwości Siemię lniane kontra olej lniany - pozyskiwanie i właściwości 11 minusów bycia kulturystą 11 minusów bycia kulturystą Batony proteinowe jako uzupełnienie diety - jakie warto wybrać? Batony proteinowe jako uzupełnienie diety - jakie warto wybrać? Piętnastolatek na sterydach - czym to grozi? Piętnastolatek na sterydach - czym to grozi? Brytyjski żołnierz, który stracił nogę i się nie poddał! Brytyjski żołnierz, który stracił nogę i się nie poddał! TOP 10 męskich sylwetek na Instagramie, które warto obserwować TOP 10 męskich sylwetek na Instagramie, które warto obserwować Termogeneza i termogeniki, sposób na szczupłą sylwetkę Termogeneza i termogeniki, sposób na szczupłą sylwetkę