SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Odzywki.. Prosze o pomoc..

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 588

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

21

Waga

65

Wzrost

170

Staż treningowy

5-7 miesiecy

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

5 dni w tygodniu cwicze, 6 dni w tygodniu pracuje fizycznie

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

bialko 106,weglowodany 366,tluszcze 61
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 164
Witam, mam problem dotyczacy oddzywek,,
Szczerze to moj pierwszy kontakt z nimi jedyne co mialem to bialko ktore jadlem okolo 5 miesiecy ale nie dalo zbytnio duzo efektow bo nie mialem dobrze ulozonej diety.
I teraz mam pytanie jakie byscie mi polecali odzywki na poczatek i na najblizsze 6 miesiecy.. Mam dobra diete dotyczaca masy ( ktora chce podniesc o 8 kilo waze aktualnie 65 cwicze od kilku miesiecy) i chcialbym kupic sobie kreatyne i jakiegos gainera. Moglibyscie podac swoje propozycje bo ja nie umiem sie do tego zabrac.. Patrzylem na rozne artykuly itp ale wszedzie cos innego. Myslalem zeby zrobic cos z 2 miesiace na mase a pozniej na rzezbe,Z gory dziekuje:)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 647
Suplement diety to jej UZUPEŁNIENIE a nie zastąpienie. Najpierw ułóż diete sprawdź czego ci brakuje i dołóż sb ew. gainer. Kreatyna na start to niezbyt dobry pomysł.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 164
Ale ja nie chce zastapic dety chce uzupelnic dokladnie jakims gainerem i kreatyna. moglby ktos podac jakies dobre nazwy gainerow, kreatyn ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 389 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 6568
Gainer może być jakiś od ActivLaba lub np. 737, mutant mass sobie zobacz. Chociaż i tak w większości to shit. Tak naprawdę to też zależy od objętości portfela - bo jak chcesz zainwestować więcej to śmiało kujesz coś od Olimpa Gain Bolica.
Nie uważam żeby to faktycznie był dobry pomysł - przy twojej wadze raczej Ci tego tak naprawdę nie trzeba. Więc albo chcesz zaszpanować przed kolegami, albo dałeś się omamić reklamom i próbujesz się oszukać, że to faktycznie da monstrualne efekty.

Druga sprawa - kreatyna. Ona nie służy do uzupełniania diety. Napisz w jakim celu chcesz ją brać to przeanalizujemy za i przeciw.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6055 Napisanych postów 140227 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 995790
rozpisz swoje zapotrzebowanie i odzywianie na poczatek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 164
Poprostu chce dla siebie przytyc do 75-76 kg nie chodzi szpanowanie ani nic z tym zwiaze. Zastanawiam sie na 300-350 zl na wszystko. Odzywianie jak na obrazku (w 1 posilku zjadam jeszcze 3 jajka na twardo) kreatyne byslalem aby brac po cyklu z gainerem aby sie wyrzezbic i przybralo sily. I chodzi mi jeszcze aby do lipca wazyc te 75-76 kg i czy jeden worek gainera wystarczy? plus ta kreatyna jesli nie prosze o porade czy kupic 2? Czekam na opinie dobre i zle




Zmieniony przez - wdobrastrone w dniu 2013-12-19 13:52:05
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 389 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 6568
Zbyt wysoko mierzysz - jeżeli do lipca uda Ci się dobić 75kg to będzie w dużej mierze tłuszcz. Załóż sobie jakąś wagę, ale nie wyznaczaj jej terminu osiągnięcia.
Tak jak mówiłem - gainer zbędny przy tej wadze.
W diecie musisz zrobić zmiany - więcej białka - minimum 2g/1kg masy ciała. Po za tym wydaje się ona trochę monotonna - na noc np. walnąłbym sobie jakiś twaróg.
Radzę się skupić na budowanie masy jakościowej zamiast "masy dla masy". Warto nabijać kilogramy wolniej, ale żeby wchodziło "samo mięsko".
Kreatynę polecam zastosować jak będą zastoje - czy to masy czy siły.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 164
masz racje poprostu to jest tak jakby cel. ale jesli mi sie nie uda do lipca to sie swiat nie zawali a wole aby przybylo tak jak mowisz miesko niz tluszcz. Gainera chcialem poniewaz bardzo duzo mam wysilku pracuje 9h/6dni fizycznie i do tego 1-1,5h/5dni cwicze i poprostu chcialem gainera aby troche przybylo mi. Widze ze sila mi wzrosla przy tej diecie ale z waga nic :/
Wiem ze jest troche monotonna ale jestem za granica i tutaj niema takiego twarogu itp i mialem problem z ulozeniem diety :/ ale juz przy niej zostane.. Czyli zwiekszyc biako do 65x2=130g to moglbym dozucic sobie bialko do ostatniego posilku to bede mial troche ponad 130.
To kupie sobie ale narazie nie bede jej brac.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 389 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 6568
Skoro mówisz, że siła rośnie znaczy, że wciąż się rozwijasz fizycznie - czyli kretka może poczekać ;)
Doradziłbym dorzucić w śniadanku np. 2-3 jajeczka i wykreślić banana. Tego banana możesz bezpośrednio po treningu zjeść, potem normalny posiłek. Nie wiem, czemu masz mleko w 2 posiłku (jakoś niespecjalnie mi się zgrywa z całością), jeżeli chcesz tym łatać braki białka - odpuść. Ser biały, twarożek... to idealny dodatek białkowy, ale jeżeli nie możesz to sobie jakieś mięsko dorzuć lub rybkę.
Brakuje kalorii - zwiększ porcje ryżu, dorzuć więcej płatków, możesz dokupić np. wafle ryżowe. Ewentualnie garść orzechów na noc.
Najważniejsze to podbij to białko - powinno pomóc.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Najpierw masa, potem masa! [SPAM]

Następny temat

Plan treningowy- poziom początkujący +