SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Odzywianie dla 15 latka

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2772

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

15

Płeć

Mężczyzna

Cel

Ładny brzuch + masa mięsniowa

Waga

72

Wzrost

186

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

ye

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

szkoła + codziennie trening 18-19:30

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Piłka nożna , siłownia

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

żadnych

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Bardzo dobry

Stosowana lub planowana suplementacja

jest
napisał(a)
Temat przeniesiony przez domer z działu Odżywianie i Odchudzanie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 274
Czesc!
co do jedzenia : jakiejs typowej diety to ja nie mam poprostu unikam słodkiego , niepotrzebnych tłuszczów jak chipsy itd..
np jak sie dzisiaj odzywialem (20.01.16):
8:00 rano chleb z szynką + jedna porcja białka
10:00 : serek wiejski 30 g białka małotłuszczowy
13:00: Puree ziemniaczane + 2 jajka sadzone
16:00: Batonik Proteinowy 15 gr + Banan i trochę wingron
18:20 Bialko 1/2 porcji przed treningiem ktory robie o 19:30
21:00: serek wiejski 30 gr białka malotluszczowy + białko 1/2 porcji
i oprocz białka z mlekiem pije tylko wodę 2-3 l dziennie !
Białko: Gain Bolic 6000 z Olimpa Kreatyna : PremiumLabs23

chciałbym prosic was o porade co do odzywiania sie i tak jak np dzisiaj jadlem czy to dobrze:
tak wyglądam i tu zdjęcia kreatyny i odżywki :
z góry dzięki za Pomoc !!




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 3078 Napisanych postów 15524 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 140818
Na tym etapie to prochy Ci nie potrzebne. Bialka w proszku nasz za dużo. Wstaw tam mięsa jaj podrobów więcej. Przede wszystkim tluszcz kuleje. Wrzuć ankietę dzialu pelna.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 274
ogólnie to jest weglowodanowo-bialkowa odżywka : białka jest bardzo mało w jednej porcji tylko 15 gr białka ,87 gr weglowodanych. a ankieta działu czyli ? gdzie moge ja wypelnic?




Zmieniony przez - Happyend w dniu 2016-01-20 22:21:48

Zmieniony przez - Happyend w dniu 2016-01-20 22:23:25
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 3078 Napisanych postów 15524 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 140818
Węgle jadaj kasze/ryze/pełnoziarniste makarony/ziemniaki. A nie proch.

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html tak wrzuć ankietę, masz też tam wyjaśnione jak zrobić zrzut z diety.
http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html tutaj sobie zapotrzebowanie wylicz.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 274
akurat dzisiaj tak zjadlem :D ogólnie za mięsem nie przepadam ale ryże ,kasze to jem 4razy w tyg . wyliczyłem 3200 kcal abu utrzymac wage . i ciezko mi ankiete wypelnic gdyz mieszkam w niemczech i produkty nie sa takie same :/
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 3078 Napisanych postów 15524 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 140818
Produkty możesz wprowadzić swoje - kliknąć dodaj włąsny :) Kwestia chwili czasu.
napisał(a)
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1326 Napisanych postów 27714 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 205185
Dokładnie jw :) może trochę więcej potrwa ale pozwoli lepiej ocenić jadlospis
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 3078 Napisanych postów 15524 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 140818
Skoro wyszło 3200 a domyślam się, że chcesz trochę przytyć, do musiałbyś na początek 200-300kcal dodać do "zerowego" bilansu.
Tak ułożyć sobie dietę, by kalorie i makro się zgadzało. Przyjmij sobie 2g na kilogram masyc ciała białka, 1-1,8g tłuszczy i reszta węgle.
I wstaw to co udało się ułożyć. Jeśli się juz do tego zabierasz...to z głową ; )
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 274
jutro do południa skończe tą ankietę !! a co do przytycia chciałbym jakoś brzuch utrzymać (bardziej wyrzeźbić) ale to sie nie da tak nie ?
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 3078 Napisanych postów 15524 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 140818
No niestety nie, najpierw musiałbyś lekko wejść na dodatni bilans, trening siłowy. Przybędzie Ci trochę mięśnia, fetu, wtedy będziesz myślał co dalej ; ) Rzeźbić trzeba mieć w czym :) A Ciebie tutaj na zdjęciu jak widać bardzo mało na razie. Skup się na dopięciu diety, a na pewno cel będzie osiągnięty, licz się z tym, że nie zrobisz tego w 2 miesiące, to długotrwały proces.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 274
przed ankieta jeszcze pytania : 1. potrwal by ten proces do Sierpnia? 2 . moglbym sie do lata jakos wyrzezbic a od jesieni zaczac mase budowac? lepiej jak bym juz teraz zaczal ten proces czy od Jesieni ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wyciąg bramowy w jakiej odległości od siebie?

Następny temat

Bazowanie na zdrowej żywności

Białko kazeinowe, czy serwatkowe? Białko kazeinowe, czy serwatkowe? Lacy Brown - fitnesska weganka z Texasu Lacy Brown - fitnesska weganka z Texasu Jedzenie przed snem sprawi, że będziesz gruby Jedzenie przed snem sprawi, że będziesz gruby Podsumowanie weekendu: Mistrzostwa Śląska i Musclecontest Ireland Podsumowanie weekendu: Mistrzostwa Śląska i Musclecontest Ireland Kuriozalna, ekstremalna  galeria zdjęć kulturystów Kuriozalna, ekstremalna galeria zdjęć kulturystów Manewr Valsalvy - czy jest bezpieczny? Manewr Valsalvy - czy jest bezpieczny? Hafthor Bjornsson utrzymuje tytuł najsilniejszego człowieka w Europie Hafthor Bjornsson utrzymuje tytuł najsilniejszego człowieka w Europie Rozmiar ma znaczenie - czyli rzecz o hipertrofii Rozmiar ma znaczenie - czyli rzecz o hipertrofii