SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Odżywianie + suplementacja/Trening! PROSZĘ O PORADĘ !

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 948

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 915
Witam, piszę już nie pierwszy temat ale myślę, że ten jest najmądrzejszy, po wielu staraniach i mobilizacji w końcu udało mi się ułożyć i co chyba ważniejsze STOSOWAĆ tą dietę, lecz mam kilka pytań i próśb o pomoc. Na początku moje pytanie brzmi ponieważ podczas układania diety wyliczałem zapotrzebowanie, nie wpisałem swojej wagi 65 kg lecz wagę 80 kg (do której chce dobić) czy to dobrze ? ponieważ zapotrzebowanie na 65kg to zapotrzebowanie do UTRZYMANIA WAGI nie do jej powiększenia a do tego przecież dążę.

Poniżej przedstawiona dieta jest tą która stosuję juz miesiąc, lecz chciałbym sprostować kila rzeczy.

1. Wpisane MUSLI, najbardziej pasowało do tego któego posiadam, ponieważ sam zrobiłem sobie mieszankę 3kg Musli skladającego się z :

-rodzynki
-siemię lniane
-wiórki kokosowe
-płatki owsiane
-płatki ryżowe
-słonecznik
-orzech laskowy/włoski

do tego nie wpisana sałatka , również mojej roboty, skladająca się z :
-rzodkiewek
-ogórka
-pomidora
-sera feta
-papryki
-rukoli
-sałaty escarole
-sałaty lodowej
-rukoli
-cykorii zielonej
-cykorii czerwonej
-roszponki
(SAŁATKA jest podczas 2 oraz 3 posiłku)
Do tego biorę również tran w kapsułkach oraz Vigor Complete.
Jeśli coś do poprawy w diecie to oczywiście słucham.

No i teraz Suplementacja jutro jadę na zakupy po takie smakołyki ;

Trec Mas XXL 2000g
Olimp CarboNox - 1000g
Dynamize Creatine Monohydrat - 500g
Aminostar 420 kaps.

(jeśli polecacie cos innego lub jest cos nie potrzbnego w tym to proszę pisać). Oraz kiedy stosować do poniższej diety.

Trening, również chciałbym się dowiedzieć jakich ćwiczeń unikać na siłowni które obciążają kręgosłup, ponieważ z nim lekki problem nie mogę wykonywać ćwiczeń które obciążają kręgosłup a zwłaszcza odcinka krzyżowo-lędzwiowego, (aktualnie koryguję wadę ćwiczeniami, wada polega na przeprostowaniu kręgosłupa, (brak skrzywienia prawidłowego)przysłowiowego S.

To tylę tym którym się chciało przeczytać te wypociny wielkie dzięki a za porady i wszelkie opinie/ocenę bóg zapłać.
Pozdrawiam.


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 135 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2191
Jeśli twoja waga wynosi 65kg to obliczysz zapotrzebowanie do tej wagi i dodajesz do tego 300klc na początek
jeśli masa nie ruszy to dodajesz więcej klc. z pytania wywnioskowałem że twoja waga to 65 a dążysz do 80.
więc liczysz zapotrzebowanie kaloryczne dla aktualnej wagi.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 111 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10510
zamiast Vigor Complete weź Olimp VITA-MIN PLUS
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 915
1Xgrzes
Jeśli twoja waga wynosi 65kg to obliczysz zapotrzebowanie do tej wagi i dodajesz do tego 300klc na początek
jeśli masa nie ruszy to dodajesz więcej klc. z pytania wywnioskowałem że twoja waga to 65 a dążysz do 80.
więc liczysz zapotrzebowanie kaloryczne dla aktualnej wagi.


Tylko widzisz problem jest taki ze na tej diecie w ciagu miesiaca przytylem 300gram ... moj metabolizm mnie dobija dlatego chce sie zaopatrzyć w BCAA itp. Więc lepiej zrobic diete pod swoja wage + brac odzywki ? czy zostac przy tej diecie i sie wspomagac suplementami ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 565 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6849
Jak za mało przytyjesz to dajesz jeszcze więcej kcal, tak samo jak za mało chudniesz to odejmujesz (w dużym uproszczeniu). Nie ma czegoś takiego jak wzór/kalkulator na idealną ilość zapotrzebowania składników odżywczych. Każdy organizm jest inny, ale to już pewnie słyszałeś...

Kurczak ryż i kreatyna zrobią z ciebie sk***ysyna.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 915
Oczywiscie, slyszalem, ale kalkulator pozwala na dokladniejsze przygotowanie takiej diety, na oko ciezko okreslic czego potrzebuje moj organizm , staram sie jesc wszystkiego po trochu nie jest tak ze przez 3 tygodnie jem to samo, fakt ze fastfoodow nie dotykam 100% jedzenia przyrzadzam sam w domu. Ale wiem , że wina jest po stronie mojego metabolizmu, czy BCAA przyhamuje troche jego prace ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 565 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6849
w żaden sposób nie neguję idei kalkulatorów, sam z jednego korzystam.
"wiem , że wina jest po stronie mojego metabolizmu, czy BCAA przyhamuje troche jego prace ? " - skąd taki pomysł?

Kurczak ryż i kreatyna zrobią z ciebie sk***ysyna.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 135 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2191
Czyli pozostaje nadwyżka klc musisz obserwować swoje ciało(wygląd/waga)czy cie nie zalewa tłuszczem
jeśli nie zalewa a waga wzrasta to znaczy że dieta działa jak powinna tylko zdobywanie(suchej masy mięśniowej) to długotrwały proces przy samej diecie bez (supli itp).
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 915
a powiedzcie mi czy alkohol, wpływa na slabszy przyrost masy miesniowej jesli ta budowana jest bez suplementow ? tylko sama dieta ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 565 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6849
wyjdź na balecik w piątek i w sobotę zrób "trening" nóg to sobie odpowiesz czy wpływa czy nie. Myślę, że 1 (słownie: jeden) browarek tygodniowo nie przeszkodzi, pod warunkiem że z 1 nie zrobi się 5.

Kurczak ryż i kreatyna zrobią z ciebie sk***ysyna.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 915
Tzn w ciągu tygodnia jesli wypije 2 to tak naprawde tyle. Jesli chodzi o BCAA to czy czasami BCAA nie hamuje katabolizmu ktory przyczynia sie do spowalniania procesu przyrostu masy ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do sprawdzenia

Następny temat

Bezpłatne badania dietetyczne na SGGW

Maja Olszewska - ocena sylwetki Maja Olszewska - ocena sylwetki Anna Biedna - ocena sylwetki Anna Biedna - ocena sylwetki Legalna lasagne Legalna lasagne Rhodia rosea ALLNUTRITION - naturalny doping mózgu Rhodia rosea ALLNUTRITION - naturalny doping mózgu Dlaczego moje przedramiona nie rosną? 5 błędów w treningu przedramion Dlaczego moje przedramiona nie rosną? 5 błędów w treningu przedramion Jeff Seid - najmłodszy zawodnik IFBB PRO w historii Jeff Seid - najmłodszy zawodnik IFBB PRO w historii 6 zasad sukcesu wg Arnolda Schwarzeneggera 6 zasad sukcesu wg Arnolda Schwarzeneggera  IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo - CD. IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo - CD.