SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ocencie fotki po 5 miesiacach

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5531

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 514 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1951


Na forum jestem od niedawna ale postanowiłem dac moje foty do oceny
1 fota to plecki :]
Chciałbym podkreslic ze cwicze niecałe 5 miesiecy:]

Niech siła i masa beda z wami :]!!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 18994 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 77015
Ale SILVER na szyi
Heh ciezko cos powiedziec na temat pleckow. Widac, ze szersze na gorze niz na dole Czyli chyba jest ok. Ale zdjecie robione jakos z gory. Tak nie wyraznie

-= Powrót po 9 latach nieobecnosci :) =-

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 514 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1951


A to klatka :] i reszta :]
Prosze o ocene
Pozdrawiam

Niech siła i masa beda z wami :]!!!

napisał(a)
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 18994 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 77015
No tutaj niezle ! Dorob masy klaty i ogolnie przytuj jeszcze
Ale 2 zdjecie duzo bardziej OK

-= Powrót po 9 latach nieobecnosci :) =-

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 514 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1951


Dzieki :]
A oto kolejne zdjecie !

Niech siła i masa beda z wami :]!!!

napisał(a)
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2252 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 30850
Jak na 5 miesięcy to musiałeś mieć dobrego trenera, hehe skromny jestem
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 514 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1951


A oto ostatnie zdjecie łapki :]
Czekam na oceny
Wiecej zdjec narazie nie bedzie
Pozdrawiam

Niech siła i masa beda z wami :]!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 514 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1951
Powiedzcie mi nad czym mam bardziej popracowac co jest ok a co nie ??
Pozdrawiam
Piszcie

Niech siła i masa beda z wami :]!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 641 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3683
ale koles farmazony pleciesz, jak to jest 5 miechów to ja dzis w totka wygrałem 6mln zł.

ale dobra co mnie to obchodzi , bo zaczynam odbiegac od tematu. Ogolnie jest nieźle, rzeźba jest , masy troche juz jest. Jak tak dalej pojdzie to za rok bedziesz przyzwoicie wygladal.

pozdrawiam

There`s only Techno Music !!!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44151 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
W profilu napisałeś że biceps 33cm chyba jakas pomyłka za zdjeciu wyglada na duuuuuuuzo wiekszy:) sog leci
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 514 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1951
Jak myslisz ile cwicze? I po co miał bym kłamac ??
Odpisz
Pozdrawiam

Niech siła i masa beda z wami :]!!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Chwila prawdy %-) [nie wpisywać się!!]

Następny temat

Carl Cox - 27.03. Katowicki Spodek - zdjęcia + krótka relacja

 8 największych freak’ów kulturystycznych na świecie 8 największych freak’ów kulturystycznych na świecie Anllela Sagra - najpiękniejsza modelka fitness z Kolumbii Anllela Sagra - najpiękniejsza modelka fitness z Kolumbii 9 rzeczy, które każda sprawna osoba powinna dać radę zrobić 9 rzeczy, które każda sprawna osoba powinna dać radę zrobić Od słodzików się tyje? Od słodzików się tyje? Testosteron nasila rozwój raka Testosteron nasila rozwój raka Kurkuma - właściwości, zastosowanie, dawkowanie Kurkuma - właściwości, zastosowanie, dawkowanie Beta-alanina zwiększa siłę mięśniową Beta-alanina zwiększa siłę mięśniową Laura Amy - piękna Australijka, która wygrała z anoreksją Laura Amy - piękna Australijka, która wygrała z anoreksją