SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ocena treningu phul

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 330

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 58 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1435
Witam.Wiek 20lat/183cm,76kg.Chciałbym prosić o opienie planu.

Cel:Rozbudowa całych pleców barków,górnej klatki.





Dzień 1: Góra ciała / Siła
Dzień 2: Odpoczynek
Dzień 3: Dół ciała / Siła + Brzuch
Dzień 4: Odpoczynek
Dzień 5: Góra ciała / Hipertrofia
Dzień 6: Dół ciała / Hipertrofia + Brzuch
Dzień 7: Odpoczynek


Dzień 1: Góra ciała / Siła:
Wyciskanie hantelek na ławce płaskiej - 3-4 serie x 3-5 powtórzeń
Wyciskanie hantlami na ławce skośnej dodatniej - 3-4 serie x 6-10 powtórzeń
Wiosłowanie sztangą nachwytem - 3-4 serie x 3-5 powtórzeń
T-bar 3-4 serie x 6-12 powtórzeń
OHP - 2-3 serie x 5-8 powtórzeń
Uginanie ramion ze sztangą - 2-3 serie x 6-10 powtórzeń
Dipy- 2-3 serie x 6-10 powtórzeń

Dzień 2 : Dół ciała / Siła:
Przysiad - 3-4 serie x 3-5 powtórzeń
Martwy Ciąg - 3-4 serie x 3-5 powtórzeń
Wypychanie nogami na maszynie - 3-5 serie x 10-15 powtórzeń
Wspięcia na palce na siedzac(maszyny) - 4 serie x 6-10 powtórzeń

Dzień 4: Góra ciała / Hipertrofia:
Wyciskanie sztangi na ławce skośnej dodatniej - 3-4 serie x 8-12 powtórzeń
Wyciskanie hantelek na ławce skośnej dodatniej- 3-4 serie x 8-12 powtórzeń
Ściąganie trójkąta wyciągu dolnego do brzucha siedząc - 3-4 serie x 8-12 powtórzeń
One arm high cable row - 3-4 serie x 8-12 powtórzeń ----------->
class="link" target="_blank" rel="nofollow">Cwiczenie zaczyna sie od 6;30

Unoszenie hantlami na boki - 3-4 serie x 8-12 powtórzeń -------------->
class="link" target="_blank" rel="nofollow">czy opłaca się wykonywać tak to ćwiczenie zamiast normalnych wznosów?

chin upy - 3-4 serie x 8-12 powtórzeń
skullcrusher - 3-4 serie x 8-12 powtórzeń
facepull 3x10-12 powtórzeń

Dzień 5: Dół ciała / Hipertrofia
Frontsquat- 3-4 serie x 8-12 powtórzeń
Wykroki ze sztangą w miejscu na przemian - 3-4 serie x 8-12 powtórzeń
Prostowanie ud na maszynie siedząc - 3-4 serie x 10-15 powtórzeń
Wspięcia na palce siedząc - 3-4 serie x 8-12 powtórzeń


+ brzuch to 3x12 wznosy nóg do drążka i ab roller 3x12
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2780 Napisanych postów 48950 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 612308
A daj jakieś info o sobie przede wszystkim staż i wyniki siłowe w podstawowych ćwiczeniach. To pozwoli ocenić czy potrzebny Ci taki plan treningowy.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 58 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1435
2lata crossfitu z ciężarami + rok siłowni.Maxów nigdy nie robiłem. Martwy ciąg 130kg,wyciskanie 90kg,przysiad 110kg na 3 powtórzenia wszystko


Zmieniony przez - UNIVERSEyoung w dniu 2018-03-06 15:58:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2780 Napisanych postów 48950 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 612308
A zapytam jeszcze plan sam układałeś czy brałeś jakiegoś gotowca? Nie pasują mi trochę niektóre ćwiczenia i zakresy powtórzeń.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 58 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1435
Plan brany z gotowca.Niektóre oczywiście pozamieniałem na te ćwiczenia które według mnie dobrze na mnie wpływają,czuję
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3147 Napisanych postów 41462 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319443
W sumie plan źle nie wygląda. Brakuje mi jedynie dwugłowych ud, dodaj w hiper jakieś uginanie podudzi.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2780 Napisanych postów 48950 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 612308
Mi nie pasuję ćwiczenia w dniu siły góry ciała. Brak tam takiego ćwiczenia heavy jak poręcze czy wl, poza tym ten t-bar też średnio lepiej tam włożyć wiosło sztangą na 5 repów. Tam trzeba lecieć ciężko.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 58 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1435
Wiosłowanie sztangą jest już w tym dniu.Dipy na poręczach nie mogą być jak w planie jest napisane?


+Czy warianty tych ćwiczeń co na video wchodzą w gre?


Zmieniony przez - UNIVERSEyoung w dniu 2018-03-08 21:04:59
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2780 Napisanych postów 48950 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 612308
Tak faktycznie nie zauważyłem tego wiosła. Możesz zostawić te zamieninniki z filmiku to dobry kanał na yt.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3147 Napisanych postów 41462 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319443
Hantle według mnie też nadają się na dzień siły o ile się w nich nie pieścimy.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 58 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1435
Rozumiem.Jaka jest wasza opinia o robieniu serii z o wiele mniejszym ciężarem jak i wiekszym do cwiczenia w moim planie jakim jest Uginanie ramion z sztangielkami?

Pomysł zabralem z jego filmiku jest sens?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Garb żebrowy