SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ocena treningu na mase dla poczatkujacego ile powtorzeni i seri

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1089

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 249 dni Przeczytanych tematów 689
Witam,moglby ktos bardziej doswiadczony ocenic moj plan treningowy ktory ulozylem sam z pomoca artykulow w internecie?Kiedys mialem mala stycznosc z silownia,ale mozna powiedziec ze zaczynam od zera.
nogi: martwy ciag 5x5
plecy:wioslowanie sztanga 5x5
barki: wyciskanie żołnierskie 5x5
klatka:wyciskanie leżąc 5x5
biceps:hantelki 3x8
triceps:prostowanie ramion z linka 3x8
brzuch:trening na maszynie wspomagajaca trening brzucha 3x8
Bede bardzo wdzieczny jak ktos dokladnie rozpisze mi ile seri i powtorzen mam wykonywac w danym cwiczeniu jesli moja rozpiska jest zla.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7610 Napisanych postów 106863 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1242472
Jak od zera to zerknij na artykuł http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321745
Albo wrzuć siady zamiast martwego i plan nie bedzie zły.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Powrót na fitness po zadyszce