logo
zamknij zamknij

Ocena treningu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 773

0 5 0
napisał(a)
Temat przeniesiony przez anubis84 z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
Bykuuuuu
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 143 Wiek 17 lat Na forum 201 dni Przeczytanych tematów 1668
http://www.canditotraininghq.com/free-programs/
Chciałbym prosić o ocenę planu treningowego 6 weeks squat progress. Co o nim sądzicie? Czy zadziała w moim przypadku?
Wiek:17 lat
Waga: 76-77kg
Staż w trojboju: 9 mies (2 lata ogólny)
1RM squat: 155kg
Chciałbym tym planem dojść do 170kg w te 9tyg realne?
Ostrzegam dużo sprawdzania, więc proszę o konkretne odpowiedzi
Pozdro
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
beefislife
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 162 dni Przeczytanych tematów 74
15kg w 9 tygodni to bardzo dużo, nie wiem czy tyle zrobisz.
Programy Candito są dobre, poza wyciskaniem, gdzie jest za mała objętość.


Zmieniony przez - beefislife w dniu 2017-03-17 11:51:53
napisał(a)
Bykuuuuu
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 143 Wiek 17 lat Na forum 201 dni Przeczytanych tematów 1668
Dzięki za odpowiedź . A ogólnie zmienił byś coś w tym planie? Czy nie polecasz zmieniać?
napisał(a)
W Z O R EK Moderator
Ekspert
Szacuny 484 Napisanych postów 11022 Wiek 51 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 70567
Jak długo stoisz na ciężarze 155kg ? Bo jesli to Twój świeży RM to raczej będzie ciężko ...
Jakim systemem trenowałeś ostatnio ?

,, VERITAS ODIUM PARIT ,,

napisał(a)
Bykuuuuu
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 143 Wiek 17 lat Na forum 201 dni Przeczytanych tematów 1668
Push /pull 4-5 razy w tyg więc przysiady wypadały 2-3 razy na tydzień .
Progresuje cały czas, obecnie coraz wolniej, ale przez ostatnie 3 miesiące z 140 do 155 doszedłem. Ale na chwilę obecną progres zwalnia, a chciałbym dojść mniej więcej do 170 na przysiad.
Dodam jeszcze że na klate biorę 125, a na martwy 195.
napisał(a)
W Z O R EK Moderator
Ekspert
Szacuny 484 Napisanych postów 11022 Wiek 51 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 70567
OK. Ale coś dokładniej....ilość powtórzeń , serii , czy robisz inne ćwiczenia na nogi oprócz siadów ?

,, VERITAS ODIUM PARIT ,,

napisał(a)
Bykuuuuu
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 143 Wiek 17 lat Na forum 201 dni Przeczytanych tematów 1668
http://m.sfd.pl/[BLOG]_Bykuuuuu__17_lat,_POWER_BUILDING_-t1140194.html#post7

Przysiady, czasem blugary i fronty.
Jak robię cięższy trening push to tak zwykle 125kg x5 x5 x5 lub 4
Potem raz parę serii na 100kg i czasem te blugary.
napisał(a)
W Z O R EK Moderator
Ekspert
Szacuny 484 Napisanych postów 11022 Wiek 51 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 70567
Dość gęsty ten Twój trening...

,, VERITAS ODIUM PARIT ,,

napisał(a)
Bykuuuuu
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 143 Wiek 17 lat Na forum 201 dni Przeczytanych tematów 1668
Jakieś rady?
napisał(a)
W Z O R EK Moderator
Ekspert
Szacuny 484 Napisanych postów 11022 Wiek 51 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 70567
Później wieczorem coś napiszę...teraz idę na trening

,, VERITAS ODIUM PARIT ,,

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwsze Zawody - Trójbój

Następny temat

Zawody w WL - 22.04.2017 GDÓW

Front squat, back squat, sumo squat czy bulgarian - jaki rodzaj przysiadu wybrać?

Gorzkie czekolady - porównanie okiem dietetyka

Urodziny Akopa!

Błędy początkującego: kopiowanie planów treningowych zawodników

"Choinki" polskich kulturystów

Olej kokosowy w kuchni i kosmetykach

Błędy początkującego: wieczna masa

Masła orzechowe - porównanie okiem dietetyka