SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ocena treningu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 458

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Meżczyzna

Wiek

17

Waga

ok 60

Wzrost

180

Cel treningowy

ogolnie masa i rzezba

Staż treningowy na siłowni

4 miesiace

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

sztanga mocno lamana i prosta. sztangielki, laweczka

Dieta

nie mam jakies konkretnej diety

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

nie zazywam

Ostatnio przerabiany plan

opisany wyzej

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

cwiczac ok 50 kg na lawce lezac
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 126
Witam wszystkich!
Chciałem się zapytać czy mój plan treningowy który właśnie wykonuje jest odpowiedni. Czytałem ze co jakiś czas ćwiczenia powinno się zmieniać lub zamieniać na inne lecz ja tego nie robiłem i widzę całkiem duże postępy. Z klatki piersiowej , pleców oraz brzucha jestem zadowolony lecz z rak a zwłaszcza z biceps u już mniej. Wiec pisze tu aby ktoś mi doradził czy ten plan jest dobry. A oto on:

Poniedziałek:Klatka piersiowa (dół).
1.WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 3x10
2.WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ: 3x10
3.ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ:3x10

Środa:Biceps, triceps, barki.
Triceps:
1.WYCISKANIE “FRANCUSKIE” JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE 3x10
2.WYCISKANIE „FRANCUSKIE” SZTANGI W LEŻENIU 3x10
3.PROSTOWANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA 3x10
Barki:
1.Wyciskanie sztangi sprzed głowy 3x10
2.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3x10
3.Unoszenie sztangielek bokiem w górę 3x10
4.Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3x10
Biceps:
1.UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ NA „MODLITEWNIKU” 3x10
2.UGINANIE RAMION ZE SZTANGA NACHWYTEM STOJĄC 3x10
3.UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO 3x10
4.UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM(Z „SUPINACJĄ” NADGARSTKA)3x10
5.UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJĄC PODCHWYTEM ODMIANA ĆWICZENIA TZW 21 3x10

Piątek:Plecy.
1.PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE)3x10
2.ŚCIĄGANIE SZTANGI W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT)3x10
3.PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 3x10
4.WZNOSY BARKÓW ”SZRUGSY” SZTANGA 3x10
5.WZNOSY BARKÓW ”SZRUGSY” SZTANGIELKAMI 3x10

Sobota: Klatka piersiowa (góra).
1.WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ 3x10
2.WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ 3x10
3.ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ 3x10

Brzuch:
Program ćwiczeń ABS2 w poniedziałek,środę,piątek,sobotę.

Jeśli chodzi o biceps to ćwiczenie 2,3,4 dodałem jakoś 1,5 miesiąca temu ponieważ nie widziałem zbyt dużych efektów. Jeśli byście coś zmienili piszcie śmiało. Dodam jeszcze ze wszystko staram się robić technicznie jak najlepiej.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1382 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 84553
cel treningowy;masa rzeźba są sprzeczne albo albo
gdzie w treningu są nogi ,abs na brzuch do kosza
jak dla mnie plan przeładowany jak na twój staż
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1386 Napisanych postów 24967 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 396444
Cel treningowy:ogolnie masa i rzezba
Staż treningowy na siłowni: 4 miesiace


Cel nie adekwatny do rzeczywistości. Kosmiczna objętość treningowa. Skup się na produktywnych ćwiczeniach angażujących do pracy wiele stawów (siady, martwy ciąg, podciąganie, wiosło, wyciskanie).

http://www.sfd.pl/Pierwszy_rok_treningów.Odświeżona_wersja!-t906985.html



Zmieniony przez - dudee w dniu 2014-04-30 15:14:00

Dietetyk (kontakt tylko prywatnie)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 126
Może i macie racje ale nie chce robić ogólnych ćwiczeń ponieważ wcześniej już ćwiczyłem ale bez konkretnego planu i nie zbyt regularnie i do tego jeszcze się podciągałem na drążku. Dobrze ćwiczy mi się tym planem tylko jeśli chodzi o ręce to nie jestem zadowolony z efektów i chciałem się was poradzić. Na pewno macie większa wiedze niż ja ale takie są moje spostrzeżenia. A jeśli chodzi o ABS2 to co z nim nie tak i co to znaczy produktywne treningi? Proszę was nie odpowiadajcie jeśli chcesz to sobie tak ćwicz. Bo porostu chciałbym aby mi to ktoś rozjaśnił czemu lepiej ćwiczyć ogólnymi ćwiczeniami a nie takimi na dana partie mięśni. A i jeszcze jedno pisząc ogólnie masa i rzeźba miałem na myśli ze chodzi mi o ogólna poprawę mojej sylwetki, może gdy się jeszcze w to wciągnę tak na maxa to będę robol najpierw masę potem rzeźbę ale narazi wystarcza mi to. Jeszcze chciałem zapytać się o dietę. Tylko nie wiem czy zakładać nowy temat w innym dziale czy pisać w tym?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2373 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 23929
Taki split ogólnie jeszcze nie jest dla ciebie,
wejdź w link który podał dudee i przeczytaj dokładnie, będziesz wiedział co masz robić i jakim planem
i zacznij ćwiczyć nogi!
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witaj,
zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, treningu przygotowanego przez naszych trenerów.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 126
Dobra dzięki będę ćwiczył tym planem co jest w linku a potem napisze i jeśli zechcecie doradzicie mi jak dalej ćwiczyć. Dzięki za pomoc.

A jeszcze zapomniał bym się zapytać czy zacząć ten plan od pierwszych etapów czy mogę je przeskoczyć bo moje mięśnie chyba nie są "dziewicze".

Zmieniony przez - DigiDing w dniu 2014-05-01 23:48:57
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłownia

Następny temat

12 tygodniowy plan Trójbój Siłowy

Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Calum von Moger przeszedł operację! Calum von Moger przeszedł operację! Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Mega pompa mięśniowa vs. hipertrofia?! Mega pompa mięśniowa vs. hipertrofia?! Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Dieta odchudzająca dla młodej mamy Dieta odchudzająca dla młodej mamy Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity