SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ocena planu treningowego pod sporty walki.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 329

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 698
3 razy w tygodniu trenuję KB, dodałem do tego siłownię 2 razy, chciałbym zrobić cykl siła-masa. Ćwiczę ponad pół roku. 180 cm, 70 kg.
Dieta jest ok, duża nadwyżka kalorii. Suple - zamówiłem: mono, witaminy i minerały, bcaa, gainer. Jestem ekto. Nie mogę trenować klatki. Bardzo odstaje mięsień czworoboczny, który chciałbym rozwinąć.

A
1. Zarzut 5x5
2. Przysiad przedni 5x5
3. Wiosłowanie sztangą 5x5
4. Wyciskanie żołnierskie 2x5
5. Unoszenie sztangi wzdłuż tułowia 5x5
6. Superserie Biceps hantle z supinacją 3x8 Francuskie hantel stojąc 3x8
7. Wspięcia na palce 3x12

B
1. Podrzut 5x5
2. Przysiad tylny 5x5
3. Martwy ciąg 5x5
4. Podciąganie nachwyt 4x max
5. Unoszenie hantli w opadzie (tył barków) 3x8
6. Superserie Biceps hantle młotkowo 3x8 Francuskie hantel leżąc 3x8
7. Wspięcia na palce 3x12

Chciałbym żeby trening A był lżejszy ponieważ w poniedziałek mam wyczerpujący trening KB.





Zmieniony przez - klatka111111111 w dniu 2016-10-26 22:16:21
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2778 Napisanych postów 48934 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 611900
Plan ogólnie jest w porządku tylko tego military press można dać więcej serii. Choć obserwuj jak będzie reagował dół grzbietu o objętość treningu w skali tygodnia ma bardzo dużą.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 698
Dobra uwaga, będę pamiętał. Może jeszcze jakieś uwagi? Chcę żeby plan był idealny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3145 Napisanych postów 41447 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319372
Dobry trening, ale zapomnij o podciąganiu sztangi wzdłuż tułowia i to jeszcze w 5 x 5. No chyba że chcesz się pożegnać ze zdrowym stawem barkowym.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 698
A co na mięsień czworoboczny, dół i środek mięśnia?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3145 Napisanych postów 41447 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319372
Początkującemu w zupełności wystarczy zarzut i martwy ciąg Jakieś bezpośrednie ćwiczenia zbędne, choć możesz wrzucić face pulla.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

2miesiące treningu. Czy wszystko idzie w dobrą stronę? Proszę o ocene.

Następny temat

FBW - waga stoi w miejscu