logo
zamknij zamknij

Ocena planu treningowego SPLIT 4 dni 2x partia tydzień.

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 454

0 5 0
napisał(a)
DavidoZ9
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 219 Wiek 16 lat Na forum 284 dni Przeczytanych tematów 2052
Witam. Będzie szybko i zwięźle, proszę o ocenę mojego planu treningowego.

Płeć : Mężczyzna

Wiek : 16

Waga : 69

Wzrost : 173

Cel treningowy : sylwetka, kulturystyka

Staż treningowy na siłowni : 9 miesięcy

Uprawiane inne sporty : piłka, tenis

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : domowa siłownia, cały sprzęt podstawowy (ławka, stojaki, gryfy krótkie i 2 długie proste i łamany, obciazenia,drążek) oraz takie sprzęty jak orbitrek, ergometr, modlitewnik, prasa do nóg, ławka skos dolny, poręcze do ćwiczeń, wyciąg góa dół i jeszcze kilka innych, ogólnie mogę przeprowadzić ok. 80% możliwych cwiczeń)

Dieta : nie mam sztywnej diety, staram się kontrolować ilość białka, carbo, fat, ale diete na poważnie zacznę od września.

Przeciwskazania medyczne : Brak

Zażywane suplementy : Kreatyna

Ostatnio przerabiany plan: Split 4dni klasyczny / 1x partia tydizen

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): jedynie na płaskiej robiłem max, 65kg.

Plan jest opracowany nie na podstawie ABAB , ale na ABCD. Każdy trening to inny zestaw ćwiczeń.

Poniedziałek- Klata,barki,Triceps:
1. Wyciskanie sztangi skos dodatni x4
2. Rozpiętki na łąwce płaskiej x4
3. Wyciskanie skos dolny x4
4. Wyciskanie żołnierskie x4
5. Podciąganie sztangi do brody x4
6. Uginanie ramion na wyciągu górnym na triceps x4

Sroda- Nogi, plecy, biceps:
1. Prostowanie nóg na maszynie x4
2. Przysiady ze sztangą na plecach x4
3. Martwy ciąg x4
4. Wiosłowanie sztangą podchwytem x4
5. Ściąganie drążka wyciągu górnego x4
6. Uginanie ramion na modlitewniku ze sztangą x4

Piątek- klatka, braki , triceps:
1. Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej x4
2. Rozpiętki skos górny x4
3. Pompki na poręczach x4
4. Wznosy hantli bokiem x4
5. Arnoldki x4
6. Wyciskanie francuskie z gryfem łamanym x4

Niedziela- Nogi, plecy, bicpes:
1. Wykroki ze sztangą na barkach x4
2. Uginanie nóg na maszynie na dwugłowe x4
3. Martwy ciąg x4
4.Podciąganie na drążku nachwyt szeroko x4
5. Ściąganie drążka wyciągu dolnego x4
6. Uginanie ramion z gryfem łąmanym stojąc x4

Na koniec dodaje, że zdaję sobie sprawę z tego, że ten plan nie wygląda najlepiej, dlatego proszę was o pomoc. W planie można zauważyć iż na klatkę jest 6 ćwiczeń tak jak na większe partie, otóż chciałbym klatkę wziąć sobie na główny cel. W dodatku takie cwiczenie jak pompki na poręczach w mocnym stopnie angazuje tez barki i triceps więc powinno to się uzupełniać. Uwzględniłem też MC dwa razy w tygodniu, nie wiem czy to dobrze tu też musicie mi pomóc. To ja teraz oczekuję na wasze rady :D
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TomQ-MAG Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3949 Napisanych postów 128406 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 529792
witaj, zdecydowanie zniemilbym system treningowy, jezeliw z Twoim stazem chcesz czesciej trenowac klate, czy armiona. Zdecydowanie lepiej nada się w tym celu PUSH/PULL lub klasyczne FBW.
Bo przy tego typu kombinacjach z klasycznego splita, zaczynasz robić hybryde, która niekoniecznie będzie dawała efekty jakich oczekujesz.

Kontakt tomq-mag@o2.pl https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/ NOWY dziennik treningowy: http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5D_TomQ_%26_Marian_czyli_kr%C3%B3ciaki_mog%C4%85_i%C5%9Bc_na_ryby%21_Powered_by_Activlab%21-t1134786.html

napisał(a)
DavidoZ9
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 219 Wiek 16 lat Na forum 284 dni Przeczytanych tematów 2052
No nie powiedziałbym, że ten plan jest tak jakoś wybitnie na klatkę nastawiony. Tak po prostu napisałem bo klatka jest X6 .Powiedz co zmienić. CHciałym ćwiczyć splitem 2x partia bo podobno dobry jest i dla początkujących i zaawansowanych. Push pull jest dość podobny do tego, ale ja wolałbym nie robić osobnego dnia nóg tylko 2 razy łączony z bicepsem i plecami.


Zmieniony przez - DavidoZ9 w dniu 2017-04-14 22:06:11
napisał(a)
FiQus
Ekspert
Szacuny 438 Napisanych postów 6134 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 81615
Według mnie to jest bez sensu, czemu się upierasz przy tym? Patrząc na staż i wiek nie musisz wydziwiać
napisał(a)
BPL-G Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1024 Napisanych postów 40806 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 363240
Dokladnie robienie 2 x tyg nie spowoduje ze efekty beda 2 krotnie wieksze i nie ma co wydziwiac tylko skupic sie na podstawach

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia: www.fizjosteo.pl Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5, 01-015 Warszawa www.facebook.com/FizjoOsteo

napisał(a)
DavidoZ9
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 219 Wiek 16 lat Na forum 284 dni Przeczytanych tematów 2052
Wiem. Ale split 2x tydzień jest efektywniejszy dla początkujących niż zwykły split. W dodatku zwykłym splotem trenuje już 5 miesięcy więc chyba czas na zmianę planu.
napisał(a)
TomQ-MAG Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3949 Napisanych postów 128406 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 529792
nie masz racji niestety.
tym bardziej, ze katujesz tyle czasu split juz, wiec pora na cos innego, zupelnie innego

Kontakt tomq-mag@o2.pl https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/ NOWY dziennik treningowy: http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5D_TomQ_%26_Marian_czyli_kr%C3%B3ciaki_mog%C4%85_i%C5%9Bc_na_ryby%21_Powered_by_Activlab%21-t1134786.html

napisał(a)
BPL-G Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1024 Napisanych postów 40806 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 363240
Jesli pytasz nas o zdanie polecamy co innego np. FBW a koniec koncow i tak zrobisz co bedziesz chcial

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia: www.fizjosteo.pl Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5, 01-015 Warszawa www.facebook.com/FizjoOsteo

napisał(a)
DavidoZ9
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 219 Wiek 16 lat Na forum 284 dni Przeczytanych tematów 2052
Fajnie że dwa tygodnie temu w innym temacie o plan dostałem odpowiedź by się przesiąść na push pull / split 2x partia tydzień ...
Co do FBW , nie ma czegoś innego , słabo mi się ćwiczyli tym planem.
napisał(a)
Remik7 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 552 Napisanych postów 33154 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 229706
oczywiscie ze sa inne plany
http://www.sfd.pl/Systemy_treningowe-f815.html 

NAJCZĘŚCIEJ POLECANE SUPLE !!! http://www.sfd.pl/***NAJCZ%C4%98%C5%9ACIEJ_POLECANE_w_OiS***-t963318.html NIE WIESZ JAKI CYKL SOBIE UŁOŻYĆ? ZAJRZYJ ;-) -http://www.sfd.pl/***Gotowe_zestawy_ze_znanych_produkt%C3%B3w_sklepu_SFD***-t793565.html

napisał(a)
DavidoZ9
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 219 Wiek 16 lat Na forum 284 dni Przeczytanych tematów 2052
Dzięki, remik zawsze pomocny. Tego właśnie szukałem ,a zawsze znajdowałem tylko split FBW lub push pull. Znajdę jakiś trening trochę przerobie i wstawię tutaj do oceny.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plecy do oceny! :) #junior