SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ocena planu treningowego

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1179

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 121 Wiek 35 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 681
Witam
Po 5 miesiącach postanowiłem zmienic swój plan i chcialbym aby ktos ewentualnie skorygowal go i co trzeba by bylo poprawić.
I trening: klatka i triceps
- wyciskanie na płasko 4x
- wyciskanie na maszynie 4x
- wyciskanie głową w dół 4x
- rozpietki na maszynie

- pompki na poreczach z obciążeniem 3x
- wyciskanie francuskie 3x
- prostowanie na wyciągu linka w pionie 3x

II trening: plecy i biceps
- podciaganie z obciążeniem 4x
- martwy ciąg 4x
- wiosłowania hantlami 4x
- podciaganie końca sztangi w osadzie 4x

- zginanie ramion hantelkami 3x
- podciaganie linki na wyciągu chwyt mlotkowy 3x
- modlitewnik 3x

III trening: nogi i barki
- przysiady pełne 4x
- zginanie nóg w leżeniu 4x
- wysłuchanie na suwnicy 4x
- ściąganie kolan w siadzie 4x

- wyciskanie hantelek 3x
- unoszenie w opadzie tułowia 3x
- unoszenie w przód hantelek 3x

Nie wpisywalem w plan łydek,kapturów,przedramieni oraz brzucha aczkolwiek wszystko jest cwiczone. Dodam jeszcze że w każdym ćwiczeniu po ostatniej serii robie drop set do wyczerpania siły.
Trenuje na mase i tylko 3xtydz. bo więcej nie mam czasu ze względu na pracę i rodzine także staram się wszystko połączyć ze sobą.
Proszę o ewentualne korekty jeśli jakieś ćwiczenia połączyłem źle że sobą. Dzięki bardzo
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MarcelQ Instruktor SFD
Ekspert
Szacuny 261 Napisanych postów 19767 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 152320
Mi sie podoba

" I pamietaj szacunek to wszystko "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3145 Napisanych postów 41447 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319372
Ocenić mozemy teoretycznie czy plan jest poprawny ale czy sprawdzi się na Tobie ? Tego już nie wie nikt, bo nie podałeś żadnych informacji o sobie.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 168 Napisanych postów 1089 Wiek 278 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 12123
Mi się też podoba. Ale rozpietki na mazynie zmienil bym na rozpietki hantlami :) ale to.moje preferencje. Jeśli będzie ci służyć to git. Każdy plan musisz układać pod siebie indywidualnie... zobaczysz w praniu czy coś ci z niego nie pasuje i ewentualnie zmienisz :)


Zmieniony przez - Flooky w dniu 2018-02-21 10:11:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 121 Wiek 35 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 681
To jest już po poprawkach plan ułożony,przyznam szczerze że wyciskanie na maszynie nigdy nie brałem pod uwagę tego ćwiczenia i miałem obawy że nie będzie odpowiednie dla mnie i czasami podczas tego ćwiczenia czuje bardzo triceps ale to chyba od tego iż za duży ciężar lub nie odpowiednia technika.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3145 Napisanych postów 41447 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319372
Maszyny Ci masy nie zbudują.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 121 Wiek 35 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 681
Ja też tak uważam i nie jestem zwolennikiem ćwiczeń na maszynach tylko na wolnych ciezarach aczkolwiek niektóre ćwiczenia na maszynach również są dobre więc dlaczego z nich nie skorzystać ale to kwestia gustu bo nie każdy musi tak uważać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 358 Napisanych postów 37362 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125719
można skorzystać jako dodatek niejako kształtujący... masy nie dadzą ale mięsień może nabrać troszkę innego kształtu, przy właściwym doborze takiego uzupełnienia można bardziej tą masę "wymodelować" i sprawić aby nie była takim ledwie ociosanym palem;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 121 Wiek 35 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 681
Zgadzam się że jako dodatek to można wrzucić jakieś ćwiczenie na maszynie ale nic poza tym.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 763 Napisanych postów 5114 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45952
ronie220
Maszyny Ci masy nie zbudują.

Takie stwierdzenie i to od osoby niby kumatej jest nadwyraz smieszne aczkolwiek kazdy moze miec swoje zdanie ale wypadalo by to podkreslic zaczynajac od "moim zdaniem". Nie zgodze sie z tym stwierdzeniem ani troche a powodow jest wiele. Glownym powodem nie maszyny czy wolny ciezar odpowiadaja za wzrost masy tylko one daja bodzca a reszta to miska, regeneracja, suplementacja i gen. Druga sprawa maszyna maszynie nie rowna i nie ma co porownywac maszyn typu wyciagi itd. Z maszynami typu "Plates on" 3 kwestia na maszynach jest mniejsze ryzyko kontuzji co za tym idzie dla poczatkujacych jak najbardziej dobra opcja

Plan solidny ale to tylko nie wielki procent, jak miska odpowiednia i regeneracja pasuje to efekty bedziesz mial napewno
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3145 Napisanych postów 41447 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319372
Glownym powodem nie maszyny czy wolny ciezar odpowiadaja za wzrost masy tylko one daja bodzca a reszta to miska, regeneracja, suplementacja i gen.


Skoro ćwiczenia mają być jedynie bodźcem, nieważne jakim, to dlaczego na nogi nie wystarczy bieganie ? Na klatkę pompki w domu zaś na barki chociażby pajacyki ? To przecież może być silny bodziec. Pojeździj na rowerze przez godzinę bardzo intensywnie, nogi dostaną mocnego kopa. Dlaczego jednak nie urosną ?
Idąc Twoim tokiem rozumowania liczy się jedynie gen i micha. Możemy przy tym stosować obojętnie jaki trening, byle dawał bodziec. Dlaczego w takim razie bez bomby większośc osób nie jest w stanie zbudować solidnej sylwetki ? Wiele z nich ma bardzo dobre predyspozycje i trzyma miche. Znam takich wielu. Bardzo wielu. Tyle że oni by osiągnąć pewien pułap musieli, co ciekawe, trenowac przede wszystkim na wolnych ciężarach, bo maszyny nie dawały zbyt dużego rezultatu. Wystarczy popatrzeć na osoby trenujące grzbiet głownie na nowoczesnych sprzętach. Ich plecy są płaskie. A popatrz na plecy osób trenujących w ogóle bez maszyn, chociażby moje.

Poza tym pisałem odnosnie treningu klatki, gdzie ruchy takie jak rozpiętki i wyciskanie autor ma na maszynach. Takie ćwiczenia mogą dopompować mięsień bądź poprawić któryś szczegół ale ogólnej masy za wiele nie zbudują i to nie jest tylko moja opinia. Ale chyba nie wiesz jaka jest różnica między ćwiczeniami na maszynach a ćwiczeniami wielostawowymi na wolnych ciężarach. Musiałbys poczytać o ile spada aktywacja mięsni stabilizujących, o ile mniej jest aktywowanych jednostek motorycznych, o ile mniejsza odpowiedź anaboliczna, o ile mniejszy angaż centralnego układu nerwowego...itd. Cytując Vince'a Gironde "sztanga wygląda głupio ale trzeba być inteligentnym by umieć jej używać. Maszyny wyglądają jak dzieła sztuki ale wcale nimi nie są".


I nie musisz mnie obrażać w swoich wypowiedziach. Podaj mi kontrargumenty i zwrócę Ci honor.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW do oceny