SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ocena planu HST

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1713

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 214 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4328
Witam, jest to moje pierwsze spotkanie z tym treningiem i chciałbym żeby ktoś bardziej doświadczony ocenił, ewqentualnie poprawił plan zrobiony przeze mnie

- Podciąganie na drążku 2s
- Wyciskanie sztangi w lekkim skosie dodatnim 2s
- Wiosłowanie sztangielką 2s
- Pompki na poręczach/wyciskanie sztangielek na ławce poziomej 2s
- MC 1s
- Wyciskanie sztangi sprzed głowy siedząc 1s
- "Szrugsy" 1s
- Unoszenie sztangielek stojąc 1s
- Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 1s
- Przysiady 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 1s
- Wspięcia na palce w staniu 2s
- Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 2s
- Uginanie ramion ze sztangą/sztangielkami 2s

Prosiłbym o ewentualne korekty

pozdro.

Nic się nie spełni, jeżeli nie jest pierw marzeniem.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 214 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4328
Aha zapomniałbym: na brzuch robię ABS II, nie chciałbym tego zmieniać ponieważ jestem zadowolony z efektów

Nic się nie spełni, jeżeli nie jest pierw marzeniem.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 18684 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 117415
to jest jeden plan? przeładowany
do 10ciu cwiczen powinno byc, złożonych !
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 214 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4328
- Podciąganie na drążku 2s
- Wyciskanie sztangi w lekkim skosie dodatnim 2s
- Wiosłowanie sztangą 1s
- Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej 2s
- MC 2s
- Wyciskanie sztangielek siedząc 2s
- Przysiad 2s
- Unoszenie sztangielek bokiem 1s
- Uginanie rąk ze sztangielkami z supinacją nadgarstka 2s
- Wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu 2s

- Po treningu ABS II

lepiej? Wiem, że takie jest założenie treningu HST, ale czy aby nie ma w powyższym planie za mało ćwiczeń? Osobiście to dodałbym do tego jeszcze jakieś wspięcia na łydki czy rozpiętki. Więc... lepiej

Zmieniony przez - Kanax123 w dniu 2012-01-08 19:39:51

Nic się nie spełni, jeżeli nie jest pierw marzeniem.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 214 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4328
I jak wygląda sprawa z ilością serii? W każdym mikrocyklu stosować taką samą, czy np. w 15stkach mogę zwiększyć ich ilość? Chciałem się też spytać o ćwiczenia na mięśnie o przewadze włókien 'wytrzymałościowych' (konkretnie m.in. łydki i barki) - zostawić w nich taką 'małą' jak na nie ilość powtórzeń?

Nic się nie spełni, jeżeli nie jest pierw marzeniem.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 18684 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 117415
przysiadow i martwych ciagow na jednej sesji sie nie robi
ilosc serii proponuje stałą
jesli chodzi o wlokna wolnokurczliwe to skad wiesz ze u ciebie lydki i barki maja przewage? bo to nie jest zasada
wszystkie miesnie w hst sa traktowane tak samo.
abs oddzielic czasowo od treningu hst, np rano abs, hst wieczorem
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 214 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4328
Czyli mogę robić je naprzemiennie (np. pon - przysiady; śr - MC; pt - przysiady...itd)?
Wiem ponieważ gdy biegam (biorę udział w zawodach) nigdy nie męczą mi się nogi/łydki, nawet przy dłuższych dystansach. Barki też mam raczej oporne, przynajmniej chodzi mi o wymachy ze sztangielkami, przy których większa liczba powtórzeń chyba lepiej na mnie działa. Ale spróbuję, 15 powtórzeń to jednak nie tak mało
A mógłbym przeplatać HST z ABS? Chodzi mi o taki wariant - pon, śr, pt HST; wt, czw, sob ABS.

Dziękuje za podpowiedzi

Nic się nie spełni, jeżeli nie jest pierw marzeniem.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 214 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4328
- Podciąganie na drążku 2s
- Wyciskanie sztangi w lekkim skosie dodatnim 2s
- Wiosłowanie sztangą 2s
- Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej 2s
- Przysiad/MC 2s
- Wyciskanie sztangielek siedząc 2s
- Wspięcia na palce w staniu 2s
- Unoszenie sztangielek bokiem 2s
- Uginanie rąk ze sztangielkami z supinacją nadgarstka 2s
- Wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu 2s (czy mógłbym tutaj zrobić superserie?)

Mogłoby tak być?

Nic się nie spełni, jeżeli nie jest pierw marzeniem.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 5637 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 43870
zróznicuj liczbe seri w poszczególnych mikrocyklach
brzuch cwicz 2-3 x tydzień po ok. 8-12 serii

Doradca w dziale Alternatywna Droga
Instruktor Sportów Siłowych
Dietetyk

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 214 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4328
Z brzuchem nie ma problemu. A jak konkretnie je zróżnicować, jakieś przykłady może?

Nic się nie spełni, jeżeli nie jest pierw marzeniem.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 5637 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 43870
zróznijcuj względem poszczególnych mikro cykli np/ 15-tki 1 seria 10-tki 2 serie itd

Doradca w dziale Alternatywna Droga
Instruktor Sportów Siłowych
Dietetyk

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Proszę o powiedzienie mi jak mam ćwiczyć ?

Następny temat

He Got Game aka HGG - Méthode de musculation/#Dziennik#

Dieta paleo - Zasady, jadłospis. Plan ewolucyjnego dziedzictwa Dieta paleo - Zasady, jadłospis. Plan ewolucyjnego dziedzictwa Migdałowe Ferrero Migdałowe Ferrero 120kg Kevin Levrone - przed ostatnim startem w karierze 120kg Kevin Levrone - przed ostatnim startem w karierze Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni Intermittent Fasting - zasady i przykładowy jadłospis Intermittent Fasting - zasady i przykładowy jadłospis Akop Szostak wraca do MMA! Akop Szostak wraca do MMA! Dlaczego warto robić przysiady, jak poprawnie wykonać przysiad? Dlaczego warto robić przysiady, jak poprawnie wykonać przysiad?