SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ocena planu, pomoc ogolna

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 383

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 961
Elo,
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 21
Waga: 70
Wzrost: 182
Cel treningowy: Masa mieśniowa
Staż treningowy na siłowni: 5 tygodni
Uprawiane inne sporty: Piłka nożna
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztanga/sztangielki
Dieta: Staram sie ulozyc/w trakcie budowy
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): ---
Zażywane suplementy: Od 1.03 Kreatyna TREC, BCAA SCITEC 6400, Białko OSTROVIT WPC 80, Vitality Complex
Ostatnio przerabiany plan: 3Miesiace pol roku temu, bez wiekszych znajomosci dietetycznych i cwiczeniowych

Chcialbym przedstawic swoj plan treningowy oraz kilka zdan na temat tego jak to wszystko spostrzegam, prosilbym o rady, mianowicie :

Poniedzialek:
Klatka :
-Wyciskanie sztangielek na lawce skosnej 2x12.5kg/12powtorzen/4serie
-Rozpietki na lawce skosnej 2x7.5kg/12powtorzen/4serie
-Wyciskanie sztangielek na lawce plaskiej 2x12.5kg/12powtorzen/4serie
Barki :
-Unoszenie sztangielek na boki 2x5kg/12powtorzen/4serie
-Wyciskanie sztangielek siedzac 2x7.5kg/12powtorzen/4serie
-Przyciaganie sztangielek do brody 2x5kg/12powtorzen/4serie
Wtorek:
Brzuch :
-Scyzoryki 12powtorzen/4serie
-Nozyce 30powtorzen/4serie
-Utrzymywanie w pod porze maximum czasu/4serie
Link do cwiczen :


Piłka nozna :
1.5h treningu
Sroda :
Nogi:
-Przysiady ze sztanga trzymana z tylu 50kg/12powtorzen/4serie
-Wchodzenie na podest 20powtorzen/4serie
-Przysiady ze sztanga trzymana z przodu 42kg/12powtorzen/4serie
-Martwy ciag ze sztangielkami 2x15kg/12powtorzen/4serie
Triceps:
-Prostowanie ramion ze sztangielka za glowa 15kg/12powtorzen/4serie
-Odwrotne pompki(nie wiem jak to cwiczenie dokladnie sie nazywa ale raczej obczajacie) Rece z obok ud, nogi z przodu doł/góra 12powtorzen/4serie
Czwartek :
WOLNE
Piatek :
Brzuch :
-Scyzoryki 12powtorzen/4serie
-Nozyce 30powtorzen/4serie
-Utrzymywanie w pod porze maximum czasu/4serie
Link do cwiczen :


Piłka nozna :
1.5h-2h treningu
Sobota :
Plecy:
-Podciaganie(przy pomocy tubingu) 12powtorzen/4serie
-Wioslowanie sztanga w opadzie 30kg/12powtorzen/4serie
-Wioslowanie sztangielka w opadzie 2x12.5kg/12powtorzen/4serie
-Martwy ciag 40kg/15powtorzen/4serie
Biceps:
-Przemienne unoszenie przedramion ze sztangielkami 2x7.5kg/12powtorzen/4serie
-Unoszenie ramion ze sztanga 15kg/12powtorzen/4serie
Niedziela:
-Sparing pilkarski 2x45min.

Kilka pytan jak przyjmowac owe suple tzn. Kreatyne, bialko, bcaa.?
Co zmienic w planie treningowym ?
Chcialbym poznac kilka szybkich dań ktore sa dobrej wartosci odzywczej?
Po silowni raz w tygodniu jem jajecznice z 4jajek+pol woreczka ryzu+2kromki ciemnego pieczywa+banan czy to dobry posilek po treningowy?
Czy we wtorek i piatek kiedy mam treningi pilkarskie, a rano cwicze brzuch bcca zazywac 1porcje po brzuchu a druga po treningu pilkarskim?
Codziennie wstaje o 9rano klade sie spac o 24, jem 5posilkow dziennie

Prosilbym o ogolne rady, co robie zle, co dobrze co i gdzie zmienic
Jak stosowac dane odzywki bo troche sie juz pogubilem (za duzo wiedzy w zbyt krotkim czasie).

Pozdro
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2120 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 15700
"Staż treningowy na siłowni: 5 tygodni"
I już samemu ułożyłeś splita? Plan trochę przekombinowany gdzie nie gdzie nie wdając się w szczegóły. Z tym stażem możesz spokojnie zajrzeć do tego tematu: http://www.sfd.pl/[Art]_Pierwszy_rok_treningów-t906985.html

"Zażywane suplementy: Od 1.03 Kreatyna TREC, BCAA SCITEC 6400, Białko OSTROVIT WPC 80, Vitality Complex "
Co do kreatyny: http://www.sfd.pl/Kreatyna_a_staż_-_czyli_dlaczego_nalezy_poczekać.-t392944.html
A co do reszty po co? "Dieta: Staram sie ulozyc/w trakcie budowy" - Nie ma diety, nie ma czego uzupełniać, proste.

Wyników w podstawowych ćwiczeniach nie ma, więc zamiast kombinować z suplementacją i samemu układać plan treningowy skup się na podstawach. Najpierw układasz dietę, w między czasie wdrażasz trening adekwatny do twojego stażu, a na końcu ewentualnie wprowadzasz suplementacje. Nigdy na odwrót...

Dziennik Treningowy, redukcja:

[ http://www.sfd.pl/[DT]_Gobi__PROJEKT_REDUKCJA-t1016892.html ]

Pomogłem?
Nie żałuj soga

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 961
Nie pomogles mi, lecz wygoniles do podwieszonych - racja ale nie o to mi chodzi.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 961
Nie wiem jak edytowac, mniejsza o to.

Bez wzgledu na to czy robie to zle czy dobrze potrzebuje opini na temat zazywania tych supli, poprostu liga zaczyna sie za miesiac chce urobic tyle ile moge.
pomoze ktos ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaki trening wybrać FBW vs Split ( nie w teorii ale konkretnie w moim przypadku)

Następny temat

Brzuch??

Żelazne reguły rządzące metabolizmem Żelazne reguły rządzące metabolizmem Barny du Plessis - zawodowy kulturysta weganin Barny du Plessis - zawodowy kulturysta weganin Kylee Nicole - wybuchowa crossfiterka Kylee Nicole - wybuchowa crossfiterka Najlepsze naturalne produkty do walki ze zmęczeniem Najlepsze naturalne produkty do walki ze zmęczeniem Szybkie bieganie zapobiega rozrostowi prostaty Szybkie bieganie zapobiega rozrostowi prostaty Czy można zarobić na handlu sterydami? Czy można zarobić na handlu sterydami? Boczniaki - wsparcie dla odporności Boczniaki - wsparcie dla odporności Stawy - stany zapalne i ich naturalne leczenie Stawy - stany zapalne i ich naturalne leczenie