SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ocena planu, pomoc ogolna

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 350

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 961
Elo,
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 21
Waga: 70
Wzrost: 182
Cel treningowy: Masa mieśniowa
Staż treningowy na siłowni: 5 tygodni
Uprawiane inne sporty: Piłka nożna
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztanga/sztangielki
Dieta: Staram sie ulozyc/w trakcie budowy
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): ---
Zażywane suplementy: Od 1.03 Kreatyna TREC, BCAA SCITEC 6400, Białko OSTROVIT WPC 80, Vitality Complex
Ostatnio przerabiany plan: 3Miesiace pol roku temu, bez wiekszych znajomosci dietetycznych i cwiczeniowych

Chcialbym przedstawic swoj plan treningowy oraz kilka zdan na temat tego jak to wszystko spostrzegam, prosilbym o rady, mianowicie :

Poniedzialek:
Klatka :
-Wyciskanie sztangielek na lawce skosnej 2x12.5kg/12powtorzen/4serie
-Rozpietki na lawce skosnej 2x7.5kg/12powtorzen/4serie
-Wyciskanie sztangielek na lawce plaskiej 2x12.5kg/12powtorzen/4serie
Barki :
-Unoszenie sztangielek na boki 2x5kg/12powtorzen/4serie
-Wyciskanie sztangielek siedzac 2x7.5kg/12powtorzen/4serie
-Przyciaganie sztangielek do brody 2x5kg/12powtorzen/4serie
Wtorek:
Brzuch :
-Scyzoryki 12powtorzen/4serie
-Nozyce 30powtorzen/4serie
-Utrzymywanie w pod porze maximum czasu/4serie
Link do cwiczen :


Piłka nozna :
1.5h treningu
Sroda :
Nogi:
-Przysiady ze sztanga trzymana z tylu 50kg/12powtorzen/4serie
-Wchodzenie na podest 20powtorzen/4serie
-Przysiady ze sztanga trzymana z przodu 42kg/12powtorzen/4serie
-Martwy ciag ze sztangielkami 2x15kg/12powtorzen/4serie
Triceps:
-Prostowanie ramion ze sztangielka za glowa 15kg/12powtorzen/4serie
-Odwrotne pompki(nie wiem jak to cwiczenie dokladnie sie nazywa ale raczej obczajacie) Rece z obok ud, nogi z przodu doł/góra 12powtorzen/4serie
Czwartek :
WOLNE
Piatek :
Brzuch :
-Scyzoryki 12powtorzen/4serie
-Nozyce 30powtorzen/4serie
-Utrzymywanie w pod porze maximum czasu/4serie
Link do cwiczen :


Piłka nozna :
1.5h-2h treningu
Sobota :
Plecy:
-Podciaganie(przy pomocy tubingu) 12powtorzen/4serie
-Wioslowanie sztanga w opadzie 30kg/12powtorzen/4serie
-Wioslowanie sztangielka w opadzie 2x12.5kg/12powtorzen/4serie
-Martwy ciag 40kg/15powtorzen/4serie
Biceps:
-Przemienne unoszenie przedramion ze sztangielkami 2x7.5kg/12powtorzen/4serie
-Unoszenie ramion ze sztanga 15kg/12powtorzen/4serie
Niedziela:
-Sparing pilkarski 2x45min.

Kilka pytan jak przyjmowac owe suple tzn. Kreatyne, bialko, bcaa.?
Co zmienic w planie treningowym ?
Chcialbym poznac kilka szybkich dań ktore sa dobrej wartosci odzywczej?
Po silowni raz w tygodniu jem jajecznice z 4jajek+pol woreczka ryzu+2kromki ciemnego pieczywa+banan czy to dobry posilek po treningowy?
Czy we wtorek i piatek kiedy mam treningi pilkarskie, a rano cwicze brzuch bcca zazywac 1porcje po brzuchu a druga po treningu pilkarskim?
Codziennie wstaje o 9rano klade sie spac o 24, jem 5posilkow dziennie

Prosilbym o ogolne rady, co robie zle, co dobrze co i gdzie zmienic
Jak stosowac dane odzywki bo troche sie juz pogubilem (za duzo wiedzy w zbyt krotkim czasie).

Pozdro
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2120 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 15700
"Staż treningowy na siłowni: 5 tygodni"
I już samemu ułożyłeś splita? Plan trochę przekombinowany gdzie nie gdzie nie wdając się w szczegóły. Z tym stażem możesz spokojnie zajrzeć do tego tematu: http://www.sfd.pl/[Art]_Pierwszy_rok_treningów-t906985.html

"Zażywane suplementy: Od 1.03 Kreatyna TREC, BCAA SCITEC 6400, Białko OSTROVIT WPC 80, Vitality Complex "
Co do kreatyny: http://www.sfd.pl/Kreatyna_a_staż_-_czyli_dlaczego_nalezy_poczekać.-t392944.html
A co do reszty po co? "Dieta: Staram sie ulozyc/w trakcie budowy" - Nie ma diety, nie ma czego uzupełniać, proste.

Wyników w podstawowych ćwiczeniach nie ma, więc zamiast kombinować z suplementacją i samemu układać plan treningowy skup się na podstawach. Najpierw układasz dietę, w między czasie wdrażasz trening adekwatny do twojego stażu, a na końcu ewentualnie wprowadzasz suplementacje. Nigdy na odwrót...

Dziennik Treningowy, redukcja:

[ http://www.sfd.pl/[DT]_Gobi__PROJEKT_REDUKCJA-t1016892.html ]

Pomogłem?
Nie żałuj soga

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 961
Nie pomogles mi, lecz wygoniles do podwieszonych - racja ale nie o to mi chodzi.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 961
Nie wiem jak edytowac, mniejsza o to.

Bez wzgledu na to czy robie to zle czy dobrze potrzebuje opini na temat zazywania tych supli, poprostu liga zaczyna sie za miesiac chce urobic tyle ile moge.
pomoze ktos ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaki trening wybrać FBW vs Split ( nie w teorii ale konkretnie w moim przypadku)

Następny temat

Brzuch??

Anna Nawrot - ocena sylwetki Phil Heath ryzykował życiem! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Jaka kasza jest najzdrowsza? Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka