SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ocena mocnego i efektywnego planu na klatkę oraz opinia.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 286

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 243 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4946
Witam. Od stycznia postanowiłem postawić na priorytet klatkę piersiową i efekty wizualne są bardzo fajne oraz wyniki siłowe +40kg na rekord i tyle samo więcej na poszczególne serie i ilości powtórzeń.

Ogólnie miałem kilka miesięcy przerwy (3-4) a wcześniej też kilka kontuzji, po których śladu nie ma. Od stycznia postanowiłem poprawić mocno technikę i zacząłem czuć lepiej klatkę i jakoś to szło do przodu i siłowo i wizualnie. Jakoś od dwóch/trzech miesięcy zacząłem robić dwa treningi klatki w tygodniu i to takie z bardzo dużymi ciężarami jak na moje możliwości i efekty siłowe poszły do przodu elegancko, wizualnie to samo. Trenuje często dwoma różnymi treningami, jeden na siłowni z pełnym sprzętem a drugi w domu z lekkim ograniczeniem.

Siłka:
1.po rozgrzewce dodatkowo dogrzewam się na maszynie z wyciskaniem w skosie dodatnim zaczynając od 30% mojego maxa kończąc na 2-4 powtórzeniach dużym ciężarem gdzie robię łącznie z 7 serii jednak dopiero trzy ostatnie na poważniejszych ciężarach i po tym ćwiczeniu bardzo czuje klatkę i już jest mocno napompowana.
2 oraz 3. to ćwiczenia wyciskania na ławce poziomej oraz z ujemnym skosem dość dużych ciężarów gdzie ostatnie serie już są z asekuracją bo idzie po 2-5 powtórzeń.
4.butterfly gdzie staram się ściskać klatkę bardziej przez przedramiona i zatrzymywać w złączeniu, piecze mocno.
5.krzyżowanie linek wyciągu siedząc co też czuje głównie na środeczku.

Domowa siłka:
1.wyciskanie płasko.
2.wyciskanie w skosie dodatnim.
3.wyciskanie w skosie ujemnym.
4.rozpiętki bardzo powolne.
5.ściskanie krążka 5kg przed sobą oraz przenoszenie, góra, dół.

Suplementacja:
Kreatyna.
multiple sport olimp
chela zmb olimp
gold omega 3 olimp
dodatkowo isostary oraz takie musujące multiwitaminy orazm magnez, potas itd.

Dieta:
Staram się jeść odpowiednio makroskładników jednak nie liczę i nie jem zbyt zdrowo ponieważ aktualnie dużo na głowie a jak efekty są to mi się nie chce choć planuje to zmienić i przejść na odpowiednią dietę ale wszystko musi przyjść naturalnie żebym się nie zniechęcił.

Podsumowanie oraz zapytanie:
Ogólnie nic nie planuje zmieniać poza wymianą poszczególnych ćwiczeń na przestrzeni kilku tygodni ale bez drastycznych zmian. Treningi są bardzo mocne i dają kopa i czuje to kiedy wracam do domu. Dzięki tym witaminom czuje się znacznie lepiej i regeneracja jest o niebo lepsza jednak zastanawia mnie czy dobrze jest tak trenować? Generalnie daje radę i podoba mi się taki trening, który jest efektywny przez trening na dużych ciężarach i ciągłym zwiększaniu obciążenia.
Liczę, że ktoś bardziej doświadczony i zaawansowany wypowie się co sądzi i czy jest to dobra opcja i czy zmieniać coś mimo, że działa bardzo fajnie. Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 291 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 13010
+40kg do rekordu, ale jakiego? bo jezeli twoj maks to 150 i dolozyles 40kg to jest super a jezeli twoj maks to 50 i dolozyles 40 to juz nie tak fajnie chociaż tez calkiem niezle jezeli robiles to w 8 miesiecy. Podejrzewam, że za bardzo chaotycznie napisałeś i dlatego nikt jak widze nie odpowiedzial. Doprecyzuj pytanie ogólnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 243 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4946
Ze 100 na 140 wiec myśle ze jest dobrze biorąc pod uwagę brak diety i początkowo treningi bez zwiększania ciężaru.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 291 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 13010
Tez ważne jest ile ważyłeś gdy twoj maks wynosil 100 a ile wazysz teraz gdy wynosi 140?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 243 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4946
waga bez zmian.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321745
Jeśli faktycznie tyle dołożyłeś to po co mamy oceniać ten plan? Jak kiepsko by nie wyglądał na pierwszy rzut oka to najważniejsze, że osiągnąłeś swoje cele.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trener trójboju siłowego i kulturystyki, trójmiasto