logo
zamknij zamknij

Ocena i wskazówki odnośnie ćwiczenia :D

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 380

0 5 0
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10577 Napisanych postów 40849 Wiek 2016 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Witam chce przedstawić moje ćwiczenia na daną partię ciała i to w ilu powtórzeniach, seriach i z jakim ciężarem je wykonuje. Chce to trochę bardziej dopracować dlatego wszystkie uwagi i wskazówki będą dla mnie wielkim drogowskazem ku lepszemu. :D

Zacznę od napisania jakich suplementów używam:
1) dzień treningowy:
*BCAA- przed treningiem 1 tabletka i po też 1
*Beta-alanina- 2 tabletki przed treningiem
*creatyna- 1 tabletka naczczo, jedna przed treningiem i 1 po
*białko- miarka po treningu
*l-carnityna- przed treningiem 1, po treningu 1, rano 1
2) dzień beztreningowy
*Creatyna- rano 1 tabletka i w ciągu dnia jeszcze 2
*l-carnityna- rano 1 tabletka, przed obiadem 1, wieczorem 1

Teraz treningi:
1)nogi:
+ prostowanie nóg na suwnicy : 12x30kg, 12x40kg, 12x50kg, 12x65kg, 6x90kg
+ prostowanie nóg na maszynie: 12x300kg, 12x40kg, 12x30kg,
+ uginanie nóg na maszynie: 12x30kg, 12x30kg, 12x30kg
+ przysiady ze sztangą: 12x25kg, 12x33kg, 12x33kg
+ wykroki: 20x6kg, 20x8kg, 20x8kg
+ bułgarskie przysiady: 12x4kg, 12x4kg oczywiście na każdą noge
2)plecy:
+ ściąganie drążka szerokim nachwytem za głowe: 12x25kg, 12x30kg,12x25kg, 6x35kg
+ ściąganie drążka w nachwytem troche mniejszy rozstaw dłoni: 12x25kg, 12x30kg, 12x25kg, 6x35kg

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Tetiszeri
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 411 Napisanych postów 2712 Wiek 41 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 26328
Po obciazeniu widze, ze poczatkujaca jestes wiec po co Ci tyle supli? Nie podajesz zadnych informacji o sobie, o diecie, zdrowiu, celach. Wiekszoac cwiczen na maszynach, izolacja przed zasadniczym i technicznym przysiadem to slaby pomysl.


Zmieniony przez - Tetiszeri w dniu 26/03/2017 14:03:59
napisał(a)
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 851 Napisanych postów 11294 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 73255
najlepiej byłoby gdybyś uzupełniła ankietę i napisała więcej o sobie i otym, jaki est Twój cel i staż

https://www.facebook.com/kingazuralskayourcoach/ http://www.sfd.pl/Dziennik_Treningowy_Bziubzius-t1079302.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Spalanie miesni

Następny temat

Dieta na masę + ewentualnie carbo