SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ocena diety low carb

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 316

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

24

Płeć

m

Cel

redukcja

Waga

80kg

Wzrost

172

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

ok 23%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

4x w tyg push pull, interwały 3-4 x w tyg, praca 2 zmianowa, uczelnia

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

siłownia

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

redukcyjna zbilansowana

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

b dorby

Stosowana lub planowana suplementacja

omega 3, wit C, ZMA, multiwitamina, kreatyna. BCAA, wit d3, suplementacja białkiem
napisał(a)
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1448 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 28983
Witam. Proszę o ocenę diety low carb. Na redukcji jestem od października 2016r, od tamtego czasu udało mi się zrzucić 30kg i sporo polecieć z obwodów nie tracąc przy tym mięśni. Moje zapotrzebowanie na "0" wynosi 2600kcal, a mój deficyt od początku wynosił 300kcal i trwa do teraz, dieta ma charakter zbilansowany. Dieta oczywiście będzie urozmaicana itp. Zdjęcia do wglądu w moim profilu.

1. czy w dni nietreningowe obniżyć podaż węgli? jeśli tak to do jakiego poziomu
2. czy stosować błonnik pokarmowy?
3. czy spożywać przez pierwsze 2 tyg ok 30g węgli w celu przyzwyczajenia organizmu ?
4. czy robić co jakiś czas ładowania w stylu cheat meal?





Zmieniony przez - GrUbYgr w dniu 2017-03-18 23:17:09
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1669
1. Nie. Pamietaj, ze weglowowdany są niezbędne do prawdłowej funkcjonowania tarczycy.
napisał(a)
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1448 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 28983
Ok, będę pamiętał. A jak reszta?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1669
1. Nie. Pamietaj, ze weglowowdany są niezbędne do prawdłowej funkcjonowania tarczycy.
2. Ja bym nie dodawał.
3. Co by tak naprawdę to miało na celu ? Poprawienie wrażliwości insulinowej? Moim zdaniem bez sesnu i tak przy takiej małej ilosci wegli i trenimgu siłowym wrazliwosc bedzie na dobrym poziomie.
4. szczerze ? duzo lepiej wyjdziesz na odpowienio przeprowadzonym ładowaniu weglami co jakis czas. 10-12 gr / kg z czego 30 % dodajesz z cukrów prostych. Ale oczywiscie kazdy jest tylko czlowiekiem wiec jezeli cheat to oczywiscie idz bardziej w strone fast foodów niz jakis slodyczy.

edit: i co do ładowan to im nizszy poziom tkanki tluszczowej tym czesciej - leptyna. Jezeli jest jeszcze wysoko to co dwa tyg nie czesciej,,,


Zmieniony przez - Kulti w dniu 2017-03-18 23:26:05
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2702 Napisanych postów 14291 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 123471
Nie robiłeś w międzyczasie żadnej przerwy? Na deficycie jesteś ciągle?
napisał(a)
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1448 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 28983
Jak by takie ładowanie miało wyglądać i co ile miało by się odbywać? Rozumiem, że np w moim przypadku węgle były by na poziomie 800-960g i spożywam tą ilość w ciągu jednej dobry a reszta makro zostaje bez zmian ? blue_hope na święta Bożego Narodzenia była przerwa, ostatnio zwiększyłem kaloryczność do 2700kcal na 2 tyg i co jakiś czas wpada cheat w granicach rozsądku.
napisał(a)
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1448 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 28983
Odświeżam
napisał(a)
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1448 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 28983
up
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2702 Napisanych postów 14291 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 123471
A jak się teraz zachowują obwody ? Po takim spadku wagi dobrze byłoby porobić podstawowe badania.
Jeśli chodzi o makro (o ile redukcja idzie i czujesz się ok) to nie zmieniałabym.
Chyba, że zależy Ci na podbiciu węgli (bo tłuszcze i węgle są w podobnej wartości). Jeśli spożywasz warzywa, owoce, kasze, ryże to nie ma sensu dodatkowo dodawać błonnika.
Na LC nie ma obowiązku robienia ładowań, natomiast sądze, że jeśli redukcja idzie ok, to możesz sobie chety robić (mogą być np. w dni treningowe) w dziale Kuchnia SFD jest sporo fajnych przepisów na ciacha / pizze , od czasu do czasu i gotowca można zjeść
Jak ogólnie idzie redu teraz? Co się dzieje? Obwody jak ?
napisał(a)
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1448 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 28983
Brzuch ładnie leci ok 1cm co 2tyg, w bicepsie o dziwo przybył mi 1cm. Ogólnie zaczynają pojawiać się zyly na udach, klatce piersiowej, zaczynają wychodzić skośne mięsnie brzucha itp, całoktszałt sylwetki na duzy plus. Na low carb chce wejsc poniewaz dobrze czuje sie na niskich WW, wiec wydaje mi sie to rozsądne. Poza tym chcę odrobinę przypieszyc redukcje, pozbyc sie resztek tluszczu z dolnych partii brzucha i ud. Co ile moge robic takiego cheata? Ogolnie dieta jest ok i moge na nia wskoczyć?
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2702 Napisanych postów 14291 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 123471
Na LC nie ma obowiązku schodzenia z węglami bardzo nisko, w okolicach 150gmax możesz mieć.
Podałeś jedne przykładowy dzień, na jego przykładzie mówię, że ten dzień jest ok Jak będizesz miał wątpliwości to wrzucaj na bieżąco na pewno ktoś oceni. Niemniej jednak ja zrobiłabym badania kontrolne.
A cheata nie robiłabym w okreslony czas, czujesz potrzebę, to zrób, byle nie byłoby to za często, tak jak mówie to nie obowiązek też, bo to nie vlcd węgle jednak masz
Ale zasze możesz urozmaicć swoją michę o takie fit potrawy, które mogą "robić" za fast fooda


Zmieniony przez - blue_hope w dniu 2017-03-19 20:05:26
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny, 100kg

Następny temat

Dieta redukcyjna do oceny, 98kg

Stymulanty - działanie i dawkowanie. Rodzaje stymulantów Stymulanty - działanie i dawkowanie. Rodzaje stymulantów Tłuszcze i węglowodany a metabolizm Tłuszcze i węglowodany a metabolizm Jaka dieta i trening na początek? Jaka dieta i trening na początek? Subway a dieta. Jak wpływa na zdrowie? Subway a dieta. Jak wpływa na zdrowie? 73 - latek, który swoim ciałem zawstydził większość mężczyzn, nie tylko w swoim wieku! 73 - latek, który swoim ciałem zawstydził większość mężczyzn, nie tylko w swoim wieku! Najlepsze witaminy dla początkujących Najlepsze witaminy dla początkujących Duże i silne mięśnie grzbietu, czyli trzeba mieć plecy! Duże i silne mięśnie grzbietu, czyli trzeba mieć plecy! Tajemniczy zabieg Alexandry Stasiak Tajemniczy zabieg Alexandry Stasiak