SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ocena diety, jak ćwiczyć ??

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 683

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44853 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
DODAJE JESZCZE RAZ BO NIE MOGŁAM EDYTOWAĆ
Zdjęć niestety nie dodam bo za dużo ważą
Wiek: 16
Waga: 58 kg
Wzrost: 167 cm
Biust: 88 cm
Pod biustem: 72 cm
Talia: 67-8
Biodra: 92 cm
Udo: 53 cm
Łydka: 36,5 cm

W którym miejscu najszybciej tyjesz: biodra/uda/brzuch/łydki
W którym miejscu najszybciej chudniesz: równomiernie chyba ze wszystkiego
Uprawiany sport: 5x tyg. aeroby + HIIT (treningi ze strony fitnessblender.com)
Co lubię jeść: łososia, ryby, owoce, makaron, mleko i jogurty no i czekolade, pieczywo pełnoziarniste
Ograniczenia żywieniowe: brak
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne: brak mies od 4 mies :/, nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: takie żeby spalić tłuszcz i żeby nie przyrosła tkanka mięśniowa
Preparaty i diety stosowane w przeszłości: było głodzenie czasem 800-600 kcal dziennie, ale krótko, ok. 1200 wydaje mi się OK

Witam, mam 16 lat i 167 cm wzrostu, obecnie ważę 58,6 kg (1,5 kg przybyło mi ostatnio po świętach i nie chce spaść ;(). Jeszcze w czerwcu 2012 ważyłam 67,6 kg, ale schudłam dzięki dużej dawce ruchu i (tak wiem to było głupie) dość niskiej ilości kalorii w diecie (czasem było to 600 kcal ale nie stosowałam tego ciągle przez długi czas), tak wiem, to było głupie. Obecnie staram sie jeść 1200 kcal ale ostatnio dieta mi wgl nie idzie, jem troche słodyczy i czasem nie liczę już kalorii, a potem żałuję że znowu skopałam dietę. Mam 2 pytania: 1. Jak ćwiczyć by nie wyrobić mięśni (mam już trochę mięśni i nie chcę więcej, zwłaszcza łydki, gdy stanę na palcach widać mięśień brzuchaty i ten po zewnętrznej strone płaszczowy (?), chciałabym się dowiedzieć jak zmniejszyć mięśnie lydki)
2. Czy moja dieta jest odpowiednia na utratę wagi? Przykładowy jadłospis:
Śniadanie (ok. 7.00) 400 kcal: 300 ml mleka 2%, płatki owsiane górskie 30g, 20g migdałów
2 śniadanie (ok. 11:00 w szkole) 200-250 kcal: sałatka: zwykle roszponka, czarne oliwki, pomidor, odtłuszczona feta, do tego 2 łyżeczki oliwy z oliwek i trochę soku z cytryny
Obiad (ok. 14-15) 400 kcal: 150 g pieczonej ryby np dorsza, soli, łososia + sałatka z 2 łyzeczkami oliwy + garstka migdałów
Kolacja (ok. 17) 200-150kcal: migdały (20-30 g)/ gotowane warzywa, sałatka

Piję tylko wodę i zieloną/czerwoną herbatę (Łącznie 8 szklanek dziennie)


Aaaa jeszcze jedno pytanie mi się nasuwa, otóż zauważyłam że jak tylko odrobinę przekroczę dietę np. pozwolę sobie na trochę więcej w weekend to po weekendzie potrafi być czasem 2 kg więcej niż było mimo że dziennie nie przekroczyłam 2000kcal, czemu, jak temu zaradzić?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 7406 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 61061
Nie możesz edytować swojej wypowiedzi, jeśli ktoś inny zdążył coś napisać pod nią (i to chyba nawet ja). Dodajesz wtedy info pod ostatnią wiadomością. Nie będę się powtarzać (-:
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44853 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
OK, będę pamiętać ;) jestem nowa także dopiero ogarniam obsługiwanie tego forum :) W każdym razie, liczę na pomoc jeśli chodzi o dietę i ćwiczenia bo aktualnie czytam czytam i czytam i w efekcie finalnym nic już nie wiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 13783 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 111971
To czytaj artykuły z regulaminu Co jedzą ladies, to będziesz wiedziała jak i co ćwiczyć i jak jeść Bez zdjęć i zrzutu z miski nic tu nie pomożemy, zmniejsz je w jakimś programie. wg. pomiarów nie widać jakiś wielkich anomalii, a waga? ważę tyle ile ty przy wzroście 160cm... czyli nic nie znaczą te cyferki

Zmieniony przez - UNKNOVVN w dniu 2013-01-21 19:53:27

what doesn't kill you makes you stronger.
▪█─────█▪

PODSUMOWANIE PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/PODSUMOWANIE_PRZEMIANY_/_UNKNOVVN-t953320.html

PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/Konkurs/UNKNOVVN-t933010.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44853 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
zdjęcia przesyłam przez link: http://i50.tinypic.com/xaj3s.jpg 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 7406 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 61061
jeszcze powinny być: tył i bok (mnie się wyświetla tylko przód)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44853 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
tyłu nie dodam, bo nie mogę sfotografować że tak powiem ;p bok: http://i49.tinypic.com/118hmk2.jpg 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
nie zmniejszysz lydek ich wielkosc jest uwarunkowana genetycznie, miesni nei masz wystarczająco masz ich przeciętna ilość, nie ma powodu do histerii i jeśli podchodzisz do ćwiczeń w stylu "co robic by nie dorobic sie miesni" to forum nie jest dla ciebie. My tu szanujemy i lubimy mięśnie.
Odchudzając sie, uwidaczniasz mięśnie, czym jesteś chudsza tym te miesnei sa bardziej widoczne.
jak chcesz poczytaj regulamin znajdziesz tam art. gdzie opisałam bliżej :problem: miesni kobiecych.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak prawidłowo się odchudzać

Następny temat

Powrót. Po prostu walcz!!!