logo
zamknij zamknij

Ocena Diety - Redukcja Tkanki Tłuszczowej.

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3803

0 5 0
napisał(a)
Lucy_SFD
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 20 lat Na forum 160 dni Przeczytanych tematów 410
Cześć wszystkim;) na wstepie prosiłabym o skasowanie mojego pierwszego postu bo usunelam konto ale juz mam na nowo i tu chce kontynuowac temat ;)) Przepraszam za fatygę.
Chciałabym uzyskać pomoc i dobre rady od specjalistów, czy obrana przeze mnie dieta którą chce wdrążyć w życie, sprawi że osiągne swój cel. Oczywiście napewno będzie co nie co do poprawy gdyż jak to zaraz zobaczycie poniżej, nie prowadziłam zdrowego trybu życia.
gdy już mi coś doradzicie, zmodyfikuje dietę i rozpisze w tabeli tyle ile bede potrafiła ;)


****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Lucy_SFD
WIEK: 20
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY:
Brak

****PARAMETRY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 57
WZROST: 160
OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 23
OBWÓD ŁYDKI: 36
OBWÓD UDA: 58
OBWÓD BIODER: 100
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 85
OBWÓD TALI 73
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 93

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Chcę schudnąć 8kg, zredukować brzuch, wyszczuplić uda i ujędrnić pośladki.

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: Kamica nerkowa, Refluks żołądka, Arytmia.
PRZEBYTE KONTUZJE: Nie
WADY POSTAWY: Skolioza
ALERGIE: Nie
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: Nie
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? Tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? Nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? Nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: Nie, (2,5roku temu stosowałam L-Karnityne przez poł roku)
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
Tak, stosuje dietę taką jak poniżej rozpisałam i stosuje ją od dwóch miesięcy

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl?

Śniadanie: 3kromki chleba tostowego z masłem i plasterkiem polędwicy sopockiej lub 3 parówki
Obiad: 50g frytek+50g baraniny lub 3 parówki
Kolacja: Prawie codziennie to co na śniadanie czasem chleb tostowy z marmoladą, lub 3 parówki
(i tak praktycznie kazdego dnia)

CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?

Spadłam z wagi 2kg

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: NIE
(Posiadam w domu tylko drążek i hantelki)

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach
2,5 roku temu chodzilam na silownie przez pół roku, obecnie nie trenuje lecz postanowiłam ze czas zacząć.

********************************
Dodam jeszcze że, jak już będe miałą odpowiednio rozpisaną dietę, wezmę się za rozpisanie odpowiedniego dla mnie treningu.

Moje BF% wyliczyłam = 41.3% (mierząc obwód na wysokości pępka)

Wyliczyłam moje zapotrzebowanie kaloryczne:
CPM= ~2225kcal
"Jeśli planujemy ułożyć dietę redukcyjną od powyższej kaloryczności powinniśmy odjąć około 10-20% zapotrzebowania."
przy odjęciu 20% wyszło 1780kcal -czyli mam sie trzymać tej ilości kalorii ? ;)
__________________________________________________________________
DIETA
Sniadanie: banan, jog naturalny, płatki owsiane musli for fit 45g,Jajka z warzywami, omlety
nalesniki z mąki kokosowej z masłem orzechowym,

Sniadanie II: chleb 3 kromki ciemnego chleba z maslem "Mlekowita"(2×plaster ser zolty ), pomidor lub jajecznica z 3 jaj lub jajko sadzone z chlebem brazowym

Obiad: grillowana pierś z kurczaka 150g; brokuł 25kg; bulka z ziarnami

Kolacja: 3 kromki chleba brazowego, salata;, pomidor, ogórek, oliwa z oliwek,


Chciałabym wiedziec na czym moglabym smażyć warzywa mrozone bo gotowanych nie zjem za chiny.
Nie mam w diecie ryb bo ich nie cierpie więc one odpadają.

Powyżej napisałam taką wstępną dietę, bo nie wiem czy czegoś musze unikać lub co musiałabym koniecznie do diety dodać, no i nie wiem ile tych posiłków dziennie podczas odchudzania spożywać...

Proszę o jakieś poprawki ;)











Zmieniony przez - Lucy_SFD w dniu 2017-01-18 20:31:06
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
bazylia35
Ekspert
Szacuny 85 Napisanych postów 795 Wiek 36 lat Na forum 287 dni Przeczytanych tematów 12672
Cześć, nie gniewaj się, ale ważysz 57 kg i chcesz schudnąć 8 kg?? Żartujesz chyba?
napisał(a)
Tetiszeri
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 434 Napisanych postów 2806 Wiek 41 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 27879
Nie wiem jak ze skolioza, ale ja tu widze hiperlordoze ze hej. Masz dosyc powazne schorzenia. Na widok pierwszej diety, kebaba z tostami wlos stanal mi na glowie. 6 kromek chleba (czy tosta), brokula i piersi kurczaka wyglada slabo. Brak podstawowych zrodel tluszczu, weglowodanow zlozonych i bialka, dobrych odzywczych produktow. Refluks zoladka oznacza problemy trawienne, nerki zle, serce niestety nie jak dzwon. Warto zainwestowac w zdrowie i korygowac wade postawy, a dac sobie spokoj z wychudzaniem sie.


Zmieniony przez - Tetiszeri w dniu 18/01/2017 21:18:30
napisał(a)
Lucy_SFD
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 20 lat Na forum 160 dni Przeczytanych tematów 410
Podkreśle że 9 kg przytyłam w 14miesiecy, i chce by to teraz znikło, wszystko poszlo o uda i biidra, a lordozy nie wykryto jak juz o tym mowa ;) chce wygladac jak sprzed roku i bylabym wdzieczna jakbyscie mi w tym pomogly, jakie niezbedne jedzenie musialabym wpisac do diety ? Jakies male podpowiedzi ?
napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1185 Napisanych postów 14763 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 171475
Wrzuć tą dietę (nie tą z kebabem, ale tą drugą) na potreningu.pl i wklej zrzut żeby było widać makra. Na wstępie to już wywal/ogranicz pieczywo i wymień na bardziej wartościowe źródła ww - ryż, kasza, płatki itp. W ostatnim posiłku brakuje źródła białka (każdy staraj się ułożyć tak by było w nim białko, węgle, tłuszcz). Unikaj też kupnych paczkowanych produktów - szynki, sery żółte itp.
napisał(a)
Tetiszeri
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 434 Napisanych postów 2806 Wiek 41 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 27879
Jak dla mnie masz gigantyczne wygiecie w odcinku ledzwiowym kregoslupa. Co Ty pijesz w ogole? Nerki potrzebuja wody.


Zmieniony przez - Tetiszeri w dniu 19/01/2017 09:06:17
napisał(a)
Lucy_SFD
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 20 lat Na forum 160 dni Przeczytanych tematów 410
ok evelin postaram sie,
Tetiszeri, co do trunków to pije z rana herbate czarną ''minutka'' 2 łyzeczki cukru (wczesniej sypalam 3 lyzeczki ale juz 2)
a w ciągu dnia tymbark smak jablko-mieta lub napoje gazowane i co do trunków tez bym chciala sie poradzić bo chce zmienić wszystko w 360stopniach


Zmieniony przez - Lucy_SFD w dniu 2017-01-19 09:16:57
napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1185 Napisanych postów 14763 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 171475
To wywal całkowicie cukier z herbaty, wszystkie tymbarki i napoje gazowane. Herbaty ok, ale niesłodzone, woda średniomineralizowana jeśli soki to tylko naturalne. Zaoszczędzisz kilkaset kalorii
napisał(a)
Lucy_SFD
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 20 lat Na forum 160 dni Przeczytanych tematów 410
duzo jest tych szablonów, gdzie dokladnie rozpisuje sie te posiłki ?
edit; dobrra juz znalazlam ;P


Zmieniony przez - Lucy_SFD w dniu 2017-01-19 10:08:48
napisał(a)
Tetiszeri
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 434 Napisanych postów 2806 Wiek 41 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 27879
Woda w ruch, mozesz sama smakowa zrobic, mieta, plasterki owocow, naprawde cuda niewidy mozna. Jestes jakos prowadzona z tymi nerkami? Badania pod katem gospodarki wapniowej mialas? Ten refluks od kiedy?
napisał(a)
Lucy_SFD
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 20 lat Na forum 160 dni Przeczytanych tematów 410
zrobilam wstępny plan zywieniowy, nie wiem dokonca jak polączyc sniadanie z czasem bo zostaly mi 3 miesiące szkoly wstaje przed 7;00 mam malo czasu zrobienie czegos lub zjedzenie bardziej konkretnego jest bardziej czasochlonne.





Zmieniony przez - Lucy_SFD w dniu 2017-01-19 11:04:22
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

JAK ZACZĄĆ? CO ROBIC?

Następny temat

Pomoc w ustaleniu zapotrzebowania i poprawa DT

Jabłecznik jaglany

Najlepszy wokalista wśród kulturystów

Zakwaszenie organizmu - problem XXI wieku?

Czy diety oczyszczające działają?

Kłopotliwe boczki - jak się ich pozbyć?

Farmakologia, trening aerobowy w IFBB - Men’s Physique oraz Wellness Fitness – porównanie

Triathlon, czyli od zera do bohatera. Część II.

Biszkopt z jeżynową galaretką