SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Objętość w HST

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4198

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 172 dni Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126098
milej lektury

a przy okazji
szybciej znajdziesz mnie w dziale Nutrifarm

tam tez jest watek dotyczacy PB

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 280 Wiek 42 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5678
spoko

zajrzę
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 144 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 843
Dzięki za wszystkie odp i za zainteresowanie tematem, nie mogłem w ostatnich dniach tu zajrzeć bo byłem bardzo zajęty. Co do "Perfect Body" też mam zamiar zacząć go czytać tym bardziej, że cena nie jest wygórowana
Jeszcze mam pytanie odnośnie ciężaru w poszczególnych mikro cyklach
Np. mój max dla 15 powtórzeń na klatkę wynosi 72, nie posiadam ciężarków 0,25 więc ustalam to tak: 54 58 61 65 68 72.
Max dla 10 to 82 i jak chcę zacząć od 75% i zwiększać co 5% to trzeci trening w dziesiątkach jest z mniejszym ciężarem niż ostatni w 15 a to kłóci się z zasadami HST - 62 66 70 74 78 82.
Co zrobić w takiej sytuacji? zacząć 10 od wyższego ciężaru np od 81% co daje 67 70 73 76 79 82. Zrobić tak czy może jest jakiś inny sposób?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2407 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 37030
Mam pytanie do osób zapoznanych w praktyce z treningiem HST. Czy treningi sztuk walki (muay thai 2x w tyg) w polaczeniu z HST beda dobre do budowania masy miesniowej czy tez CUN sie przegrzeje? Moj staz to 8 mies, a poki co sesje beda bez sparingow, bardziej wydolnosciowe, budujace wytrzymalosc - czytaj: poziom poczatkujacy:) co o tym myslicie?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 172 dni Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126098
osoby poczeatkujace w moim odczuciu NIE powinny cwiczyc HST

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1907 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8307
Dlaczego?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 172 dni Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126098
powinny wpierw zponac sie dobrze z techniaka ruchu - tutaj HST OK
ale juz np 5 tki bede dla nich zbyt ciezkie

liniowa progresja w tym etapie rowniez jest bardziej wskazana

zbyt malo produktywnych treningow w HST bedzie

te min 1/2 roku treningowego i juz mozna powoli startowac z HST

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1907 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8307
Rozumiem. Dzieki za odpowiedz.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 172 dni Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126098
powodzenia
a niedlugo niespodzianka dla wszystkich ktorzy dbaja o to aby miec wiecej miesni

sledzcie dzial Nutri - choc i w AD powinna sie pojawic info

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 144 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 843
To jak z tym ciężarem? Odpowie ktoś?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

split do oceny

Następny temat

Trening mięsni brzucha w domowych warunkach.