SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ IV.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 65642

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 158 Napisanych postów 18766 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 78757
jedz rozsądniej jesli chodzi o dobór prouktów, bazuj na żywności nieprzetworzonej, wylicz swoje PPM i CPM z najprostszych kalkulatorów, wpleć trening i nie bedziesz musiał jesc 1500kcal, a sylwetka widocznie się poprawi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 52 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4045
Opłaca się zrobić badanie na poziom kortyzolu w przypadku gdy waga i wymiary lecą bardzo opornie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2405 Napisanych postów 49411 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 316035
opłaca się jak najbardziej. warto dorzucić jeszcze testosteron, estradiol, prolaktynę, panel tarczycowy.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 87 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1981
Robiłem ostatnio te badania... wszystko w normie tylko kortyzol wysoki... norma tam byla chyba do 19, a ja mam 24. Co to oznacza?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2405 Napisanych postów 49411 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 316035
mniej więcej tyle, że wypadałoby go zbić. Niestety jak moim podopiecznym "coś" nie idzie, to w 9/10 przypadków zwykle okazuje się, że kortyzol jest wysoko, często w parze z niższym testosteronem. Pamiętać trzeba, że normy mają charakter poglądowy dla zwykłego śmiertelnika, nie osoby aktywnej fizycznie.


Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2015-10-03 13:20:27
1

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44886 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Jestem na redu i diecie bardzo nisko węglowodanowej. (max 30 gram). Sprawa wygląda tak, że dziś wieczorem sytuacja wymaga ode mnie wychlania troche wódy. Jak chlapne pare głębszych to nie zjade na morde? Nic mi nie grozi w sensie, żebym nie odwalił ? Makro swoje zamkne przed wyjściem itd. Dużo wody i popita lajt. Z góry dzięki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 87 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1981
Koniu151
mniej więcej tyle, że wypadałoby go zbić. Niestety jak moim podopiecznym "coś" nie idzie, to w 9/10 przypadków zwykle okazuje się, że kortyzol jest wysoko, często w parze z niższym testosteronem. Pamiętać trzeba, że normy mają charakter poglądowy dla zwykłego śmiertelnika, nie osoby aktywnej fizycznie.



Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2015-10-03 13:20:27

Czyli olać i dalej robić swoje?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 289 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3329
Na redukcji od kilku miesięcy moje cardio to był rower do pracy i z powrotem. Ogólnie w jedną stronę mam 10km do pracy. Więc 5 razy w tyg miałem około 60min jazdy na rowerze. Do tego 2x tyg siłka i siłka na weekend. Pogoda się zmienia w irlandii i pomału staję się nie możliwę jeżdżenie rowerem z rana więc czas się przesiąść na auto. Czy uciąć kcal z zapotrzebowania? 2500kcal mam na chwilę obecną? czy na razie nie ciąć i obserwować? Jakaś porada?


Zmieniony przez - grubasek00 w dniu 2015-10-03 23:16:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 434 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 5527
Rob jak wolisz- albo obetnij troche kalorii i obserwuj, albo zamien na jakies spalanie pod dachem- kompleksy sztangowe, jakis stacjonarne kardio, jak masz miejsce na silce to polecam jakies obciazane spacery- farmera, kelnera itp.- ekstra efekty i ciekawe cwiczenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 158 Napisanych postów 18766 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 78757
grubasek00
Na redukcji od kilku miesięcy moje cardio to był rower do pracy i z powrotem. Ogólnie w jedną stronę mam 10km do pracy. Więc 5 razy w tyg miałem około 60min jazdy na rowerze. Do tego 2x tyg siłka i siłka na weekend. Pogoda się zmienia w irlandii i pomału staję się nie możliwę jeżdżenie rowerem z rana więc czas się przesiąść na auto. Czy uciąć kcal z zapotrzebowania? 2500kcal mam na chwilę obecną? czy na razie nie ciąć i obserwować? Jakaś porada?



ZAwsze najpierw obserwuj, później działaj Jesli nie będziesz uż chodził - wrzuc jakąś inną formę aero dla profilaktyki sercowej i chwili wyciszenia, resztę możesz modulować terningiem siłowym/interwałami czy właśnie dietą


ferlabaivo
Jestem na redu i diecie bardzo nisko węglowodanowej. (max 30 gram). Sprawa wygląda tak, że dziś wieczorem sytuacja wymaga ode mnie wychlania troche wódy. Jak chlapne pare głębszych to nie zjade na morde? Nic mi nie grozi w sensie, żebym nie odwalił ? Makro swoje zamkne przed wyjściem itd. Dużo wody i popita lajt. Z góry dzięki


Lighty z założenia nie służą nikomu + może Cię szybciej "kopac", zostałbym przy wodzie. Na deficycie energetycznym podobnie - organizm osłąbiony więc możesz odlecieć, ale jeśli tylko będizesz pił z głową to zejść nie zejdziesz

detox88

Czyli olać i dalej robić swoje?





Nie, czyli go ogarnąć, zlewając to wywindujesz go jeszcze wyżej - poleci po sylwetce i po zdrowiu


Zmieniony przez - PawelSzEvc w dniu 2015-10-09 10:48:53
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Zrzut diety redukcyjnej, co zmienić a co poprawić?

Następny temat

Dziwny wzrost Wagi