SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ IV.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 65647

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 258 Napisanych postów 2902 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 121837
Tak jak liczyłem, że dostanę tu odpowiedzi speców zostawiam te "okejki sogowe" ode mnie, jeszcze tylko jedno odnośnie tego.. czy praktycznie (bo kumpel przedstawil teorie), takie rozwiązanie właśnie dzięki takiemu rozkładowi makro w ciągu dnia na serio może dać podobny efekt spalania jak po vlcd w tylko ciut minimalnie dłuższym czasie (np 2tyg dłuzej, bo wiadomo bedzie roznica w kcal jednak)? oczywiscie nie biorąc pod uwage tutaj pułapu osoby która zaczyna czyli % bf czy tam doświadczenie, wlasne predyspozycje, trening (bo byłby taki sam w obu przypadkch)

potreningowo łącznie spozywałbym pewnie cos koło 300g wegli, docelowo chcialbym zejsc do powiedzmy 100-150.. czy jednak to ucinanie wcale potrzebne nie jest, bo czytam art o tym i wychodzi na to że po treningu "szalej dusza" z węglami wiem ankieta by się przydala.. ale po prostu chce wiedziec czy dobrze pojmuje metode i czy to będzi siii, bo zazwyczaj lecialem zwyklą diete ze stopniowym ucinaniem kcal i ww, ketogeniczną lub vlcd.




Zmieniony przez - GWookie w dniu 2015-08-19 13:54:25

Farmaceuta, dietetyk, hobbystycznie uprawiający sport i do spotkania w ukochanym dziale

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 180 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1264
jem 50g ryzu i 100 kurczaka + 300g marchwi gotowanej

i tak 3x dziennie

czyli prawie 900g marchwi

ktos moowil ze warzyw sie nie wlicza ani nic ale znowu kolega mowi ze 300g marchwi do kazdego posilku o 10 / 14 / 18 przytyje.

to prawda?


Zmieniony przez - terrabith12345 w dniu 2015-08-19 20:26:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 989 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15693
to bym wiliczał bo to juz ponad 30ww więc wliczaj
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 180 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1264
czyli 300g marchwi to 30ww

czyli nie jesc tego tyle na redukcji?

mam okolo 162g bialka, 160ww, 40t i okolo 1700-1800kcal

mam tendencje do tycia

odstawic taka ilosc marchwi 300g do kazdego posilku?



Zmieniony przez - terrabith12345 w dniu 2015-08-19 20:31:15

Zmieniony przez - terrabith12345 w dniu 2015-08-19 20:38:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 158 Napisanych postów 18766 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 78757
wliczasz wszystko, warzywa też, co one z powietrza zbudowane zeby nie liczyc? a weganie to co? zyja o słońcu?
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 285 Wiek 190 dni Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 5609
marchew,pomidor,burak czy coś tam takie wliczaj brokuł, kapusta, kalafior generalnie te zielone śmiało odpuść :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 989 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15693
900g marchwi ma ponad 30 ww czyli jakieś 130 kcal wliczaj to w bilans jeżeli jesz bardzo dużo warzyw wliczaj je.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 180 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1264
no i gotowana ma niby wysokie IG i cukry proste ktore nie sprzyjają spalaniu tłuszczu.

ogranicze do 500g dziennie to wyjdzie do posilku 150-180g marchwi. juz lepiej mi sie wydaje.

teoretycznie marchew nie tuczy ale jakbym codziennie szamał 900g-1000g to by mogl byc problem ze schudnieciem tak mi sie wydaje

aha i pytanko.

czy twarożek grani ze szczypiorkiem ktory tam zawiera troche śmietany jest dobry rano z 2 jajkami (same białko) ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 989 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15693
Teorie się różne jedni polecają nabiał s stosują go i wychodzą na tym dobrze, ale są ludzie po których zalewa woda spożywają nabiał lecz w małych ilościach śmiało możesz jeść
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 180 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1264
nie no jem dziennie 300g kurczaka, 4 jaja, twaróżek grani rano i 200g twarogu chudego na noc

az tak nie przesadzam z białkiem

dobra juz ostatnie pytanie i wiem wszystko.

jezeli trzymam diete ale NIE ĆWICZE ani NIE TRENUJE to czy raz w tygodniu moge zrobić cheat meal np. kebab?

czy bez cwiczen jest to raczej bez sensu bo tylko sie gorzej zaleje

dziekuje za tak szybkie odpowiedzi :)
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Zrzut diety redukcyjnej, co zmienić a co poprawić?

Następny temat

Dziwny wzrost Wagi