SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

ODCHUDZANIE

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 395

napisał(a)
Temat przeniesiony przez Koniu151 z działu Odchudzanie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 119 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4286
Płeć : mężczyzna
Wiek : 18
Waga : 102
Wzrost : 184
Obwód klatki : 117
Obwód ramienia : 40
Obwód talii : 96
Obwód uda : 65
Obwód łydki : 45
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 19,3%
Aktywność w ciągu dnia : szkoła+trening
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia, 1x Bieganie, 2x skakanie+sprinty
Odżywianie : pije w dużych ilościach napoje typu coca-cola
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : ok
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : -
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : brak



Witam obecnie nie posiadam żadnej diety ale chciałbym to zmienić. Obliczylem dzienne zapotrzebowanie, ulozylem posilki ale mam problem zeby obliczac ile kazde z dan powinno miec gramow aby wszytsko bylo okej.
Narazie u mnie to wyglada tak:
1 posiłek:
-płatki owsiane
-oliwa z oliwek
-suszone rodzynki
-jajko

2 posiłek:
-orzechy
-piers kurczaka
-ryz
-warzywa

3 posiłek(przed tren.)
-piers kurczaka
-ryz
-bialka jaj

4 posiłek(po tren.)
-banan
-ryz
-piers kurczaka

5 posiłek
-twaróg póltłusty
-warzywa
-oliwa z oliwek


Prosze o pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 138 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1613
http://www.sfd.pl/Skuteczne_odchudzanie__kilka_wskazówek_dietetycznych!-t820898.html jesli chcesz redukowac musisz dodac więcej areobów i ta coca cola zupełnie nie potrzebna.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rozstępy i katabolizm.

Następny temat

Pierwsze treningi +spalanie tłuszczu

Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu? Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami