Witaj! Dołącz do społeczności ludzi aktywnych. Możesz zalogować się   lub zarejestrować
Wczytywanie danych ...
Temat: Treść:
Autor

ODŻYWKI Z ALLEGRO OPINIE

gazeciarz8

Wysłana - 15 marca 2010 17:59    Edytuj  Cytuj

Sprawdź swoje BMI

Witam

Zamówiłem odżywki z allegro TREC i MUTANT MASS. Przesyłka szybka i ogólnie super. Żadnych śladów otwierania itp. Kupowałem od super sprzedawcy z mnóstwem pozytywnych komentarzy. Mam pytanie czy jest możliwe żeby mi jakiegoś wałka wykręcili w tych paczkach ? Narazie żadnych efektów ubocznych po tym nie widze. Smakuje mi to nawet. Nie znam się na tym gdyż pierwszy raz zamówiłem ale przeceiz mogli tam różne gówna dosypać. Krótko mówiąc czy jest jakaś szansa że zamówiłem towar zwałkowany ? Prosze o opinie na ten temat

Spec SFD Odżywki i suplementy

Wysłana - 15 marca 2010 18:07 
W większości przypadków polecamy:

Olimp - Thermo Speed Extreme Mega Caps

CENA: 45.00zł
ActivLab - BCAA Xtra

CENA: 49.00zł
Olimp - Massacra

CENA: 109.00zł

sprawdź pozostałe odżywki,  odżywki białkowe,  odżywki na masę

donwaz1899

Wysłana - 15 marca 2010 18:07    Edytuj Cytuj
Fake jak wszystko z allegro straszne waly tam są lepiej kup ten meta-anabolon od dillera z twojej pakierni sezon niedlugo wiec trzeba mase robic .

ndw agroo8

Wysłana - 15 marca 2010 18:24    Edytuj Cytuj
zalezy od sprzedawcy ale jesli masz folie zabezpiecajaco to nie martw sie.
Wałki sie rzadko zdarzaja a jesli juz to mozesz zgłosic na policje oszusta internetowego

GO FOR IT

Zielin

Wysłana - 15 marca 2010 18:25    Edytuj Cytuj
Prawdopodobieństwo dosypania "gówna" metodą teleportacji jest identyczne jak w sklepie z odżywkami.

Arnold Schwarzenegger też kiedyś miał 31 cm w bicepsie ... jak się urodził

[http://www.sfd.pl/Melina_u_Zielina__wersja_poprawiona-t637512.html]

gazeciarz8

Wysłana - 15 marca 2010 19:55    Edytuj Cytuj