SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

OCENA FBW - Pod karatę

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 790

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 75 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 657
Witam. Cwiczę 3x w tyg karate. Zdecydowałem sie wiec na plan FBW.

Zestaw A:

Nogi: Przysiady (bez sztangi!) 3s x 12
Plecy: Wiosłowanie sztanga 3s x 12
Klatka: Wyciskanie sztangi na skosie 3s x 12
Barki: Wyciskanie sztangi z za glowy 2s x 12
Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 2s x 12
Triceps: Pompki w podporze tyłem 2s x 12

Zestaw B:

Nogi: Przysiady (bez sztangi!) 3s x 12
Plecy: Wiosłowanie hantelkami 3s x 12
Klatka: Wyciskanie sztangi na płaskiej 3s x 12
Barki: Wyciskanie sztangi z przed głowy 2s x 12
Biceps: Uginanie ramion hantelk. na modlitewn. 2s x 12
Triceps: Wyciskanie frans. sztangą łamaną 2s x 12

Ćwiczenia oczywiście wykonuję w domu. Nie mam drążka i proszę nic nie pisać o zamianie ćwiczenia na plecy na drążek!
Mam pytanie, czy wg takiego planu można ćwiczyć 2x w tyg? Czy muszę 3x?

Zmieniony przez - rycerz-88 w dniu 2009-03-19 20:09:46
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1614 Napisanych postów 35844 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 228841
Wyrzuc 2 ostatnie cw w obu zestawach i mozesz jechac 2 i 3 razy Jak ci pasuje

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 75 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 657
Ok, dzięki, a czemu nie mogę chociaż tego bicepsa ćwiczyć?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10607 Napisanych postów 43009 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
rycerz-88

Odpowiem za Georga - bo pracuje przy innych, złożonych ćwiczeniach. To jest mały mięsień, odpowiedzialny tylko za zginanie ramienia - więc nie potrzebuje (na razie) dodatkowych ćwiczeń.
Jeśli moja wypowiedź jest niepełna - proszę kogoś o jej uzupełnienie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 75 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 657
Ok, czyli jak wyrzucę 2 ost. ćw to zostaną mi tylko 4 ćwiczenia w planie, nie za mało? Taki plan wykonam w ok.20 minut. Tak ma być??
Czy do zestawu A lub B mogę dołożyć brzuch np. 2 serie po 12 powtórzeń na ławce skośnej?
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1614 Napisanych postów 35844 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 228841
Dodaj do tego rozgrzewke dokladna i wyjdzie ci prawie godzina... 4 cw wystarcza...
Na koniec np w a mozesz dac brzuch, a w b lydki...

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 75 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 657
Dobrze, dzięki za poradę z łydkami ;) Teraz będę robić porządną rozgrzewkę, a nie tak jak dziś 5 minutową:)
Mam jeszcze 2 pytania: przerwy między seriami: 1,5 min. jest ok?
Mogę wg. tego planu ćwiczyć np. pól roku?? (Co jaki czas stosuje się przerwę regeneracyjną?)
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1614 Napisanych postów 35844 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 228841
Przerwy dostosowywujesz do swoich potrzeb...

Czy pol roku? Tak... Stopniowo zwiekszaj ciezar, a w odpowiednim czasie zjedziesz z nim znaczaco Regeneracja czasem sie przyda

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 75 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 657
Dzięki!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 287 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6891
Co do karate. To jak ktos mowil proponuje dorzucic cos na brzuch.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 75 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 657
Dorzucę na początek 2x 12 na skośnej ławce brzuszki.

Zmieniony przez - rycerz-88 w dniu 2009-03-20 21:31:25
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

czy poszerze barki i rozbuduje plecy

Następny temat

Początki - nic nie wiem

Kasia Oleśkiewicz wyszła za mąż! Archiwum X: “duża ilość węglowodanów może zabić kulturystę”?! Jaki chrzan najzdrowszy? Trójbój - czym jest? Czy kobiety powinny trenować ramiona? Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi? Urodziny Kasi Dmochewicz Jaki budyń wybrać?