SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

OCENA FBW - Pod karatę

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 832

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 75 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 657
Witam. Cwiczę 3x w tyg karate. Zdecydowałem sie wiec na plan FBW.

Zestaw A:

Nogi: Przysiady (bez sztangi!) 3s x 12
Plecy: Wiosłowanie sztanga 3s x 12
Klatka: Wyciskanie sztangi na skosie 3s x 12
Barki: Wyciskanie sztangi z za glowy 2s x 12
Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 2s x 12
Triceps: Pompki w podporze tyłem 2s x 12

Zestaw B:

Nogi: Przysiady (bez sztangi!) 3s x 12
Plecy: Wiosłowanie hantelkami 3s x 12
Klatka: Wyciskanie sztangi na płaskiej 3s x 12
Barki: Wyciskanie sztangi z przed głowy 2s x 12
Biceps: Uginanie ramion hantelk. na modlitewn. 2s x 12
Triceps: Wyciskanie frans. sztangą łamaną 2s x 12

Ćwiczenia oczywiście wykonuję w domu. Nie mam drążka i proszę nic nie pisać o zamianie ćwiczenia na plecy na drążek!
Mam pytanie, czy wg takiego planu można ćwiczyć 2x w tyg? Czy muszę 3x?

Zmieniony przez - rycerz-88 w dniu 2009-03-19 20:09:46
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1883 Napisanych postów 36521 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 246127
Wyrzuc 2 ostatnie cw w obu zestawach i mozesz jechac 2 i 3 razy Jak ci pasuje

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 75 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 657
Ok, dzięki, a czemu nie mogę chociaż tego bicepsa ćwiczyć?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10616 Napisanych postów 43353 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
rycerz-88

Odpowiem za Georga - bo pracuje przy innych, złożonych ćwiczeniach. To jest mały mięsień, odpowiedzialny tylko za zginanie ramienia - więc nie potrzebuje (na razie) dodatkowych ćwiczeń.
Jeśli moja wypowiedź jest niepełna - proszę kogoś o jej uzupełnienie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 75 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 657
Ok, czyli jak wyrzucę 2 ost. ćw to zostaną mi tylko 4 ćwiczenia w planie, nie za mało? Taki plan wykonam w ok.20 minut. Tak ma być??
Czy do zestawu A lub B mogę dołożyć brzuch np. 2 serie po 12 powtórzeń na ławce skośnej?
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1883 Napisanych postów 36521 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 246127
Dodaj do tego rozgrzewke dokladna i wyjdzie ci prawie godzina... 4 cw wystarcza...
Na koniec np w a mozesz dac brzuch, a w b lydki...

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 75 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 657
Dobrze, dzięki za poradę z łydkami ;) Teraz będę robić porządną rozgrzewkę, a nie tak jak dziś 5 minutową:)
Mam jeszcze 2 pytania: przerwy między seriami: 1,5 min. jest ok?
Mogę wg. tego planu ćwiczyć np. pól roku?? (Co jaki czas stosuje się przerwę regeneracyjną?)
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1883 Napisanych postów 36521 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 246127
Przerwy dostosowywujesz do swoich potrzeb...

Czy pol roku? Tak... Stopniowo zwiekszaj ciezar, a w odpowiednim czasie zjedziesz z nim znaczaco Regeneracja czasem sie przyda

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 75 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 657
Dzięki!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 287 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6891
Co do karate. To jak ktos mowil proponuje dorzucic cos na brzuch.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 75 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 657
Dorzucę na początek 2x 12 na skośnej ławce brzuszki.

Zmieniony przez - rycerz-88 w dniu 2009-03-20 21:31:25
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

czy poszerze barki i rozbuduje plecy

Następny temat

Początki - nic nie wiem

Bóle stawów, przyczyny i leczenie Bóle stawów, przyczyny i leczenie Ćwiczenia na płaski brzuch Ćwiczenia na płaski brzuch Kalendarz wydarzeń IFBB 2018 Kalendarz wydarzeń IFBB 2018 Czy dieta ketogeniczna jest zdrowa? Czy dieta ketogeniczna jest zdrowa? Norbert "Fenix" Tymczak wygrywa Ferrigno Legacy Norbert "Fenix" Tymczak wygrywa Ferrigno Legacy Chia właściwości zdrowotne Chia właściwości zdrowotne Marcel FLEX Przyszlak - ocena sylwetki Marcel FLEX Przyszlak - ocena sylwetki CLA - suplement warty uwagi? CLA - suplement warty uwagi?