SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Nwm co robić

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4137

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 104 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1428
Hej, ja gimbus jak wiele innych potrzebuje rady.
Wiek 15
Waga +/- 80 kg
wzrost 183 cm

Ćwicze 2 mies i niby są efekty, ale nw czy mam redukować i czy próbować nabierać mięśni

Mam zapadniętą klatkę piersiową i chyba lordoze lędźwiową czy coś takiego ;/

Ps. Jeżeli zdj. są słabe zrobie od nowa bez zadnych zamazywań










Zmieniony przez - VVandal w dniu 2015-11-07 16:36:24
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 500 Napisanych postów 6372 Wiek 83 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 120575
Masa
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 7434 Napisanych postów 105990 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1197289
Nie ma co redukować. Zbuduj podstawy trochę mieśnia
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 104 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1428
Ok, a co do mojego kręgosłupa i klatki piersiowej to tylko moje złudzenia? Czy jest tak na serio i to mi sie zrechabilituje z czasem jak bd cwiczyl?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 7434 Napisanych postów 105990 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1197289
Lekarz musi stwierdzić czy masz wadę w budowie, nie umiejętne trenowanie może pogorszyć wadę budowy jesli takową posiadasz.
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 104 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1428
okk rozumiem :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 2640 Napisanych postów 22471 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 494805
nie myśl o redukcji, poprostu sie zdrowo odżywiaj i efekty będa

poczytaj np. o 10 wskazówkach zywieniowych

to ci moze pomoze z czego czerpac jakie źrodła

Białko:
-wszelkiego rodzaju mięsa(kurczak, kaczka, indyk, wołowina, wieprzowina(świnia należy do bardziej tłustych mięs) ,podroby np. watróbka z kurczka czy wieprzowa to ten tańszy zamiennik
- ryby(tuńczyk, morszczuk, dorsz, mintaj itp.),
- jajka,
-twarogi, serki wiejskie,
- odżywka Bałkowa wpc
Węglowodany:

-ryże (parbolied, basmanti, biały, brazowy, dziki, jasminowy itp.)
-kasze (jęczmiena, gryczna, jaglana itp.)
-makarony( bazowałbym jedynie na pełnoziarnistych, orkiszowych, i 100% durum) żadnych zwykłych
-płatki owsiane, płatki jęczmienne, opcjonalnie kukurydziane
-mąki pełnoziarniste, ryżowe, typ 2000, orkiszowe, gryczane(nie jakies takie zwykłe jak pewno w domu używasz)
-chleb jak jesz to najlepiej jakis pełnoziarnisty, te białe się do niczego nie nadają
-ziemniaki też mogą być powiedzmy jak już to po treningu tylko pamiętaj że żeby np. było tyle wartości odżywczych co ze 100g ryżu, trzeba zjesc około 500g ziemniaków
Tłuszcze:
- jajka(żółtka),
-tłuste mięsa i ryby,
- orzechy,
-wiórki kokosowe,
-oliwa z oliwek,
- olej lniany,



pochwal sie jeszcze jka dokładnie trenujesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 104 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1428
Dzięki za pomoc, co do zdrowego żywieni to troche juz o tym poczytalem i owszem sie do tego stosuje. Zamiast ryb morskich częściej jem z naszych wód złowione przeze mnie. Jeśli chodzi o moją budowę to mimo możliwych wad kręgosłupa czy zapadniętej klatki piersiowej nie zamierzam przestać ćwiczyć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 2640 Napisanych postów 22471 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 494805
wady postawy skonsultuj z jakimś dobrych specjalistą

pisze dobrym bo zwykły lekarz odprawi cie z kwitkiem ipowie ze najlepiej siedziec na tyłku...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 104 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1428
Obgadam to z rodzicami i może się faktycznie skonsultuje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 104 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1428
Co do ćwiczeń to wydaje mi sie ze nie ma rewelacji i przydaloby się coś zmienić.

Wykonuje 3-4 serie co 2 dzien czyli dzień trenigowy, dzień przerwy, dzień treningowy, dzień przerwy i tak cały czas przerwy między seriami wynoszą z 3 min. Czasami w dniu przerwy i tak zrobie sb 3 serie jakiś ćwiczeń na brzuch.


2) Wspięcia na palce na jednej nodze (łydki) 15-20 powtórzeń
3) Wykroki 12-15 powtórzeń
4)podciąganie hantli w opadzie 8-10 powtórzeń
5)Pompki klasyczne (m. klatki piersiowej) 10-12 powtórzeń
6) Wyciskanie baniaków z wodą siedząc (m. naramienne) 8-10 powtórzeń
7)Uginanie przedramion z baniakami z wodą (m. dwugłowe ramion) 10-12 powtórzeń
8) Pompki z wąskim ustawieniem rąk(m. trójgłowe ramion) 8-10 powtórzeń
9)Nawijanie ciężarka na sznurek z uchwytem prostym (m. przedramion)
10) pompki w podporze tylem 12 powtórzeń
11) przysiady z obciążeniem (1 serie z obciążeniem reszta bez)
12) Wyciskanie francuzkie hantli zza głowy oburącz siedząc
13) planka 30 s





Zmieniony przez - VVandal w dniu 2015-11-08 19:21:50

Zmieniony przez - VVandal w dniu 2015-11-08 19:22:58
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan FBW

Następny temat

Dieta redukcyjna do oceny