SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Nowy użytkownik liczący na wsparcie i sukces na siłowni! :)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5906

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 20 lat Na forum 27 dni Przeczytanych tematów 6054
Cześć!
Jestem nowy mam 20 lat, 67kg masy ciała oraz 182cm wzrostu. Jako, że pracę zaczynam około godziny 14 to mam sporo wolnego czasu na produktywne spędzanie czasu.
Chciałbym rozpocząć swoją przygodę z siłownią, około 3 lata temu przestałem na siłownię uczęszczać i moja sylwetka z tamtego okresu jest utrzymana z delikatnymi spadkami.
Nabyłem kreatynę, bcaa, gainera, przedtreningówkę, oraz izolat białka sojowego aby szybciej wrócić do formy i zbudować sylwetkę znacznie lepszą niż tą którą niegdyś mogłem się pochwalić.
Chciałbym wiedzieć kiedy najlepiej zażywać te suplementy, oraz w jakich dawkach, ile kalorii powinienem przyjmować, oraz jakie ćwiczenia powinienem wykonywać. Moja kondycja nie jest w najlepszym stanie ponieważ dawno nie biegałem i pewnie 3km to w tej chwili mój maks.
Jakiś gotowy plan treningowy, oraz poradnik suplementacji byłby bardzo pomocny.
Od 14 roku życia mam ginekomastię i nie czuję się zbyt pewnie ze swoją sylwetką ale jeżeli będzie to pomocne będę mógł zamieścić zdjęcie oraz wykonać jakieś pomiary obwodów poszczególnych partii mięśniowych. Nie pamiętam też za bardzo jak wybadać teren z początkowym ciężarem, oraz jego progresją.
Moje najsłabsze partie mięśniowe to nogi, plecy i bicepsy. Wiem, że jest sporo takich tematów, ale wydaje mi się, że do czegoś takiego czasem lepsze jest indywidualne podejście. Jeżeli ktoś ma ochotę użyczyć trochę swojego czasu to z góry dziękuję za pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7605 Napisanych postów 106822 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1239423
http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html
zapotrzebowanie liczysz wg tego http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html

gainer białko wg braków w diecie, z białkiem sojowym troche nietrafny wybór, reszte supli zostaw na później.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 20 lat Na forum 27 dni Przeczytanych tematów 6054
Nie wiem czy ma to duże znaczenie, ale białko sojowe dlatego, że jest to białko pełnowartościowe a ja jestem weganinem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6187 Napisanych postów 140924 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1032818
kreatynę, na razie odpusc, przyjdzie czas stagnacji, to sobie wrzucicsz
bcaa, 10-20g przed i w trakcie treningu
gainera, wg brakow jak wspomnial anubis
przedtreningówkę, tez bym na razie odpuscil, jak nie ma mocny to wal kawe
oraz izolat białka sojowego wg brakow w diecie, jednak nie ejst to dobry wybor jak dla faceta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 20 lat Na forum 27 dni Przeczytanych tematów 6054
Przy następnej wypłacie mogę zamówić białko z groszku lub ryżu jeżeli będzie to lepszy odpowiednik. Jeżeli chodzi o phytoestrogen to nie jest on w żaden sposób niebezpieczny jeżeli chodzi o męskie hormony ze względu na niewielką ilość receptorów estrogenu w organizmie. Dzięki za rady! Biorę się za lekturę i wezmę się do pracy :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6187 Napisanych postów 140924 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1032818
kwestia tez samej ilosci izolatu sojowego, jak i calosci puli bialek w diecie, jednak badania wskazuja, ze trzeba byc ostroznym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 20 lat Na forum 27 dni Przeczytanych tematów 6054
Okej, mam jeszcze jedno pytanie odnośnie stronki Eatthismuch.com gdzie moge układać sobie różne posiłki na każdy dzień i będę tam miał uzupełnione w sumie wszystko czego potrzebuję, czy jakiekolwiek dodatkowe białko będzie w ogóle potrzebne? Wszystko tam jest podane na tacy w sumie no i nie wiem czy białko przyda mi się do czegoś poza bycia dodatkiem do szejku z bananem i masłem orzechowym. Macie jakieś doświadczenie z tą stronką? Warto?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6187 Napisanych postów 140924 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1032818
ta stronka generuje tylko i wylacznie posilki pod katem kalorii, na pewno makro nie ebdzie tam zbilansowane pod ciebie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 20 lat Na forum 27 dni Przeczytanych tematów 6054
no właśnie można sobie wybrać makrosy suwakiem od do iluś gramów na cały dzień lub procentowo, przykładowe makrosy mojego dnia dzisiejszego: Calories
3044
Carbs
388.3g
Fat
132.5g
Protein
121g
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2918 Napisanych postów 49433 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 633255
Na początek takie makro możesz mieć jednak ja bym delikatnie podbił to białko tak do 2-2,2g na kilogram masy ciała

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 20 lat Na forum 27 dni Przeczytanych tematów 6054
Okej, to będę delikatnie podbijal szejkiem z wody i białka.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening totalnego amatora.