SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Nowy trening (FBW)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1317

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 546
Witam wszystkich, chciałbym abyście ocenili mój trening FBW, uprzedzam iż daję sobie z nim radę, ale chciałbym opinii profesjonalistów co do treningu, czy on coś mi da. Jak na razie zależy mi na masie i sile, więc bez różnicy czy ten trening da masę czy siłę a może i obydwie rzeczy.

Ale do rzeczy oto mój trening:

Barki
-Wyciskanie sztangielek 12/12/10/10/6
-Unoszenie sztangielek bokiem w górę 12/12/10/6
-Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 12/10/10/6

Klatka Piersiowa
-Wyciskanie sztangi w leżeniu 12/10/10/6
-Rozpiętki sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej 12/12/10/10/6
-Przenoszenie sztangielki w poprzek ławki poziomej 12/12/10/12/6

Plecy
-Wiosłowanie 12/10/10/6
-Podciąganie końca sztangi w opadzie 12/12/10/6
-Martwy ciąg 12/12/10/10/6
-Martwy ciąg na prostych nogach 12/12/6

Nogi
-Przysiady ze sztangą na barkach 12/12/10/6
-Hack przysiady 12/12/10
-Wysoki step ze sztangą 12/12/10/6

Brzuch
-Brzuszki 25/25/25
-Skłony tułowia ze sztangą na barkach klęcząc 10/6/6
-Skłony boczne 12/12/12/6/6

Biceps
-Dwudziestka jedynka 7x3/7x3
-Uginanie ramion ze sztangielkami z supinacją nadgarstka 12/12/12/10/6
-Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 12/12/10/6-

Triceps
-Francuskie wyciskanie w siadzie 12/12/10/6
-Pompki w podporze tyłem 12/12/10/6
-Francuskie wyciskanie w leżeniu 12/12/10/10

Nieodkryty kulturysta

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 361 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4767
Przysiad (kg) 50-60
aktualne?
Jak tak to wrociłbym do 3-6 ćwiczeń bazowych
Twoj plan jak dla mnie jest niemożliwy.
I jak trening ma dac mase?
pozdro


Zmieniony przez - chwds w dniu 2009-05-07 15:03:08
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 546
Przysiad nie aktualny, zmieniałem to ale coś nie chce się zmienić, teraz to 60-70. A trening już robię od 2 dni i dla tego pytam czy on coś mi da

Nieodkryty kulturysta

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1842
Planujesz jechać tym 3x na tydzień?
Plan przeładowany - 13s na barki, 16s na plecy, tric 12s itd. ? I wszystko na jednym treningu? Zmniejsz liczbe serii i ilość ćwiczeń i to znacznie albo się zakatujesz ; ]
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1777
na poczatku anikieta !! wd mnie jesli to nazywasz FBW to po co az tyle seri i ilosci cwiczen na dana grupe miesniowa? kolejnosc jest zla: Nogi > Plecy > Klatka > Barki > Tricepsy > Bicepsy > Brzuch. Ten plan jest do bani wd mnie, nie wiem jak inni o tym mysla

"Oddajemy się w niewolę prawa, aby zachować wolność".

Cyceron

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 546
Hmmm no nie wiem już go 2 razy robiłem a większego zmęczenia nie odczuwam


I jak trening ma dac mase?

normalnie?

Nieodkryty kulturysta

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 546
Ankieta jest w innym temacie

Nieodkryty kulturysta

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 361 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4767
Mad3j14
jaki ostatni plan?
coś dla Ciebie:

przysiad 3s
rdl 3s
wyciskanie leżąc 3s
wiosło 3s
mp 3s
podciąganie 3s

tak ten trening cos da - przetrenowanie.
mase daje dieta.
pozdro

Zmieniony przez - chwds w dniu 2009-05-07 15:07:46
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 546
A wykonuje go tak:

Klatka > Triceps
Plecy > Biceps
Nogi > Brzuch
Barki

Nieodkryty kulturysta

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1777
Nogi > Plecy > Klatka > Barki > Tricepsy > Bicepsy > Brzuch.

9-12 seri na duze grupu miesniowe mam na mysli PLECY I NOGI
6-9 seri mozesz dac na klatke
6 seri na male grupy, trice i bice


ANKIETE WKLEJ.

"Oddajemy się w niewolę prawa, aby zachować wolność".

Cyceron

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 546
http://www.sfd.pl/Ćwiczenia_dla_15_l.-t489048.html Tu masz ankietę

Nieodkryty kulturysta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

klata

Następny temat

Zmiana ćwiczenia

Trening cardio. Na czym polega i co daje Trening cardio. Na czym polega i co daje Odżywka białkowa WPC - dlaczego warto ją stosować? Odżywka białkowa WPC - dlaczego warto ją stosować? Debiuty Kulturystyczne 2018 - informacja Debiuty Kulturystyczne 2018 - informacja Czy deca durabolin jest lekiem na stawy? Czy deca durabolin jest lekiem na stawy? Jak gotować w wolnowarze? Zalety i wady wolnowaru Jak gotować w wolnowarze? Zalety i wady wolnowaru Andrew Jones- model fitness, który nosił swoje serce w plecaku! Andrew Jones- model fitness, który nosił swoje serce w plecaku! Fruktoza - zdrowa czy niezdrowa? Fruktoza - zdrowa czy niezdrowa? Wysokie spożycie białka wpływa na odchudzanie? Wysokie spożycie białka wpływa na odchudzanie?