SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Nowy trening (FBW)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1394

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 546
Witam wszystkich, chciałbym abyście ocenili mój trening FBW, uprzedzam iż daję sobie z nim radę, ale chciałbym opinii profesjonalistów co do treningu, czy on coś mi da. Jak na razie zależy mi na masie i sile, więc bez różnicy czy ten trening da masę czy siłę a może i obydwie rzeczy.

Ale do rzeczy oto mój trening:

Barki
-Wyciskanie sztangielek 12/12/10/10/6
-Unoszenie sztangielek bokiem w górę 12/12/10/6
-Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 12/10/10/6

Klatka Piersiowa
-Wyciskanie sztangi w leżeniu 12/10/10/6
-Rozpiętki sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej 12/12/10/10/6
-Przenoszenie sztangielki w poprzek ławki poziomej 12/12/10/12/6

Plecy
-Wiosłowanie 12/10/10/6
-Podciąganie końca sztangi w opadzie 12/12/10/6
-Martwy ciąg 12/12/10/10/6
-Martwy ciąg na prostych nogach 12/12/6

Nogi
-Przysiady ze sztangą na barkach 12/12/10/6
-Hack przysiady 12/12/10
-Wysoki step ze sztangą 12/12/10/6

Brzuch
-Brzuszki 25/25/25
-Skłony tułowia ze sztangą na barkach klęcząc 10/6/6
-Skłony boczne 12/12/12/6/6

Biceps
-Dwudziestka jedynka 7x3/7x3
-Uginanie ramion ze sztangielkami z supinacją nadgarstka 12/12/12/10/6
-Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 12/12/10/6-

Triceps
-Francuskie wyciskanie w siadzie 12/12/10/6
-Pompki w podporze tyłem 12/12/10/6
-Francuskie wyciskanie w leżeniu 12/12/10/10

Nieodkryty kulturysta

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 361 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4767
Przysiad (kg) 50-60
aktualne?
Jak tak to wrociłbym do 3-6 ćwiczeń bazowych
Twoj plan jak dla mnie jest niemożliwy.
I jak trening ma dac mase?
pozdro


Zmieniony przez - chwds w dniu 2009-05-07 15:03:08
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 546
Przysiad nie aktualny, zmieniałem to ale coś nie chce się zmienić, teraz to 60-70. A trening już robię od 2 dni i dla tego pytam czy on coś mi da

Nieodkryty kulturysta

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1842
Planujesz jechać tym 3x na tydzień?
Plan przeładowany - 13s na barki, 16s na plecy, tric 12s itd. ? I wszystko na jednym treningu? Zmniejsz liczbe serii i ilość ćwiczeń i to znacznie albo się zakatujesz ; ]
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1777
na poczatku anikieta !! wd mnie jesli to nazywasz FBW to po co az tyle seri i ilosci cwiczen na dana grupe miesniowa? kolejnosc jest zla: Nogi > Plecy > Klatka > Barki > Tricepsy > Bicepsy > Brzuch. Ten plan jest do bani wd mnie, nie wiem jak inni o tym mysla

"Oddajemy się w niewolę prawa, aby zachować wolność".

Cyceron

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 546
Hmmm no nie wiem już go 2 razy robiłem a większego zmęczenia nie odczuwam


I jak trening ma dac mase?

normalnie?

Nieodkryty kulturysta

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 546
Ankieta jest w innym temacie

Nieodkryty kulturysta

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 361 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4767
Mad3j14
jaki ostatni plan?
coś dla Ciebie:

przysiad 3s
rdl 3s
wyciskanie leżąc 3s
wiosło 3s
mp 3s
podciąganie 3s

tak ten trening cos da - przetrenowanie.
mase daje dieta.
pozdro

Zmieniony przez - chwds w dniu 2009-05-07 15:07:46
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 546
A wykonuje go tak:

Klatka > Triceps
Plecy > Biceps
Nogi > Brzuch
Barki

Nieodkryty kulturysta

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1777
Nogi > Plecy > Klatka > Barki > Tricepsy > Bicepsy > Brzuch.

9-12 seri na duze grupu miesniowe mam na mysli PLECY I NOGI
6-9 seri mozesz dac na klatke
6 seri na male grupy, trice i bice


ANKIETE WKLEJ.

"Oddajemy się w niewolę prawa, aby zachować wolność".

Cyceron

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 546
http://www.sfd.pl/Ćwiczenia_dla_15_l.-t489048.html Tu masz ankietę

Nieodkryty kulturysta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

klata

Następny temat

Zmiana ćwiczenia

Najpiękniejsze ring girls Najpiękniejsze ring girls Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle! Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle! Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja BCAA - minimalna skuteczna dawka BCAA - minimalna skuteczna dawka Ryż brązowy - wady i zalety Ryż brązowy - wady i zalety Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci?