logo
zamknij zamknij

No to teraz trening na odchudzanie, spalanie tłuszczu :-)

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 36881

0 5 0
napisał(a)
ZMIANA
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 67
Witam. Interesuje mnie teraz trening na spalanie tłuszczu - czysta rdukcja, zrzucanie tkanki tłuszczowej (ZWŁASZCZA Z BRZUCHA), bez żadnych innych celów...rozumiem, że padnie tutaj odpowiedz aeroby, aeroby i jeszcze raz aeroby + dieta.

Więc: czy biegi są dobrym rozwiązaniem ? Mam na myśli biebi na bieżni elektrycznej, którą własnie w najblizszym czasie zakupuje. Codziennie po wstaniu, przed sniadaniem przebiec te paredziesiąt minut (na początek w miare możliwosci, z przerwami nawet marsze lub marszobiegi jezeli z kondycją nadal bedzie tak słabo...puzniej dłuzsze dystanse bez przerw). Tyko mi głównie chodzi o brzuch, wiec czy takie biegi wystarcza ? Moze proponujecie do tego jakies cwiczenia na sam brzuch tez (ABS 2) ? Do tego tablety na spalanie tłuszczu...lub coś mocniejszego, ale o tym juz nie tutaj. Prosze o opinie.

czas kopnąć siew dupe i to bardzo mocno

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
jumaaanji
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 271 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1981
Moim zdaniem jak na brzuch to chyba różnego rodzaju ćwiczenia na brzuch, np. "brzuszki". Chociaż bieganie także na pewno nie zaszkodzi. Ale ja tu nie jestem specjalistą...
1
napisał(a)
Pavlo
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3044 Wiek 28 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 32840
aeroby rano na czczo np 3x w tyg. Tak, bieganie/marszobiegi to dobre rozwiazanie, z tym ze do aerobow mozesz wlasnie dorzucic ABS2 3-4x w tyg i 2x trening obwodowy na silowni, bo o diecie to nawet nie mówie
napisał(a)
kondek
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2860 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 41203
napisał(a)
ZMIANA
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 67
Gdzie moge poczytac wiecej o treningu obwodowym ?

czas kopnąć siew dupe i to bardzo mocno

napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10588 Napisanych postów 41679 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
okey...

1 sprawa -
twierdzenie:
tłuszcz nie spala się miejscowo
wnioski:
ćwicząc mięśnie brzuch nie spalasz tłuszczu z brzucha!

2 sprawa -
aeroby dobre, ale lepsze jest HIIT, 3 razy w tyg zacznij od 6 minut (30s normal i 30 s max)

3 sprawa -
trening na siłowni, ciężki, intensywny. Zakres powtórzeń od 10 do 5, duże ciężary. Najwięcej tłuszczu ciągnie ćwiczenie dużych parti mięśniowych (plecy i nogi ).

4 sparawa -
dieta redukcyjna -500kcal do zapotrzebowania kalorycznego

5. sprawa -
spalacz tłuszcz: Scorch v3, DynaBurn z Dymatize

poleci tłuszcz, uwierz mi
napisał(a)
jumaaanji
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 271 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1981
Ja nie twierdzę, że spala się miejscowo. Chodzi o to, że wyrzeźbi się brzuch i tłuszczu zbytnio widać nie będzie. Ale tak jak napisałem, nie znam się na tym. Na pewno to co Dudek napisał Ci pomoże, więc bierz się do pracy!!!
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10588 Napisanych postów 41679 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
heh właśnie to są stereotypy :D.

Ja juz wiem, ze najlepiej cwiczyc brzuch z obciazeniem, wtedy nawet majac 15-16% bf widac lekko ciegielki, a zejscie do 12%bf masz super krate.

Na dół mięsni brzucha najelpiej działają przysiady i martwy ciąg, po prostu rewelka.

zadne setki powtorzen, zadne twistery, zadne ******ly :D. Ciężki trening siłowy, to podstawa. Spalamy wtedy najwiecej kalorii, a jak organizm nie moze ich dostarczyc z pozywienia spala tluszczyk! YEAH!
1
napisał(a)
Piorunos
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1639 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12110
hmm Dudek cos sie zna na rzeczy tylko w sumie z jednym bym sie nie zgodził.Miesnie brzucha zaczynaja byc widoczne przy zawartsoci tkanki tluszczowej od 10% w dol.Przy 10% beda widoczne co najwyżej 2 gorne kostki miesni brzucha.Powyzej 10 % i wodocznych miesniach brzucha raczej mozna zapomniec !!
napisał(a)
ZMIANA
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 67
Moim celem nie jest zrobienie miesni brzucha, jakiejs kraty...tylko zrzucenie z brzucha tłuszczu.

Dlaczego uwazasz, ze na spalanie tluszczy dobre są wielkie ciężary na siłowni, skoro to jest własnie trening na mase ? (duze obciązenia) ?

czas kopnąć siew dupe i to bardzo mocno

napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10588 Napisanych postów 41679 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
mity .

Widocznosc miesni brzucha zalezy od ich gabarytów, grubości i jakości.

Wiele też zależy od rozkładu tłuszczu na ciele człowieka.

miesnie brzuch sa widoczne dobrze juz przy 12% bf , jeżeli są odpowiednio wyćwiczone
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

MECZ GWIAZD 2007

Następny temat

HMŚ w hokeju na trawie: finał Polska - Niemcy!

Co jeść na śniadanie i czy w ogóle je jeść?

Biedka z głową w chmurach…

Najdziwniejsze przekonania dotyczące budowania masy

Marcin Kotleszka otworzył siłownię!

Czekoladowo-marchewkowe muffinki

Żelazo w diecie - wszystko co powinieneś o nim wiedzieć

Mariusz Mario Czerniewicz kończy z vlogowaniem!

Kordyceps - immunostymulacja układu odpornościowego