SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Nigdy nie jest za późno aby zacząć - blog liveangel

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8930

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 133 Wiek 47 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1579
Podsumowanie dnia dzisiejszego:

Praca na zmiany wpływa na samopoczucie i przekłada się na jakość treningów :'-(
Niestety dzisiaj regres spowodowany z jednej strony samopoczuciem psychofizycznym z drugiej pracą nad poprawą techniki, węższy, prawidłowy uchwyt przy wyciskaniu spowodował, że ciężar wcześniej podnoszony stał się cięższy skupienie nad stabilizacją ciała powodowało, że powtórzenia były wolniejsze co przełożyło się na ilość.

Poniżej tabelka treningu, na czerwono regres na niebiesko progres na czarno wykonany plan

Podsumowanie dnia:

dzisiejsza miska:



Zmieniony przez - liveangel w dniu 2016-10-03 20:30:53

Zmieniony przez - liveangel w dniu 2016-10-03 20:31:26
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 133 Wiek 47 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1579
Podsumowanie dnia 04.10.2016r





Zmieniony przez - liveangel w dniu 2016-10-04 16:01:42
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 133 Wiek 47 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1579
Aby nie było, że dieta sportowca jest nudna i monotonna, dzisiaj takie małe delicje popołudniowe

Ryż z jabłkiem i cynamonem z polewą białkowo orzechową


Przepis:
Jabłko blendujemy i podsmażamy z cynamonem na suchej patelni aby puściło sok.
Ryż blendujemy z jabłkiem i formujemy kulki.
Orzechy miksujemy ze śmietaną i dodajemy odżywkę i wychodzi nam gęsty krem, którym polewamy ryż.
Smacznego



Zmieniony przez - liveangel w dniu 2016-10-04 19:15:14
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 725 Napisanych postów 2839 Wiek 56 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 256133
Bardzo fajne rozpiski , tylko do tabelko treningu to ja potrzebuję szkła powiększającego , trochę mało czytelne. Przepis wypróbuję w tym tygodniu
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 133 Wiek 47 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1579
faktycznie masz rację, spróbuję coś z tym zrobić

Teraz chyba lepiej?

Zmieniony przez - liveangel w dniu 2016-10-04 21:48:27

Zmieniony przez - liveangel w dniu 2016-10-04 21:49:19
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 133 Wiek 47 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1579
Dzisiaj będzie trochę kulinarnie

Mój omlet kokosowo-ryżowy na początek dnia , daje kopa i pozwala przetrwać do kolejnego posiłku

z tej porcji wyszło mi 2 szt, które pokroiłem w ćwiartki i podzieliłem na dwa posiłki







Zmieniony przez - liveangel w dniu 2016-10-05 12:26:31
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 174276
Robiłem swego czasu podobne, też takie LC, tyle tylko, że bazą były wiórki kokosowe ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 133 Wiek 47 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1579
W miarę potrzeb modyfikuję dodatki
Jutro idę na rano do pracy więc aby omlet miał większą moc skład wygląda tak:




Zmieniony przez - liveangel w dniu 2016-10-05 12:34:57
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 133 Wiek 47 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1579
Kulinarnych atrakcji ciąg dalszy
Dzisiejszy obiad Karkówka duszona z batatem i dynią


Karkówkę doprawiamy wedle smaku (ja zrobiłem na ostro.
Plastry karkówki wkładamy do woreczka do pieczenia.
Kroimy dynie Hokaido w paski, a bataty w plastry, wsypujemy do woreczka.
Kroimy 2 cebule w pół krążki i posypujemy całość.
Worek zapinamy i wkładamy do piekarnika 180 stopni (z termo-obiegiem) na 50 minut
Smacznego




Zmieniony przez - liveangel w dniu 2016-10-05 14:52:36
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 133 Wiek 47 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1579
Czas na uzupełnienie tabelek







Niestety dzisiejszy trening jest zbyt obszerny i zabrakło czasu na brzuch,
Muszę pomyśleć nad modyfikacją, albo zmniejszę liczbę powtórzeń na barki i triceps, albo przeniosę brzuch na wtorek i piątek dokładając ćwiczeń.


Zmieniony przez - liveangel w dniu 2016-10-05 20:16:34
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Grease The Groove - Pull-ups

Następny temat

Plan push&pull do oceny

Najlepsze ćwiczenie na mobilizację bioder Najlepsze ćwiczenie na mobilizację bioder Polędwica a'la Wellington Polędwica a'la Wellington Kiepska genetyka? 6 sposobów na podkręcenie genetyki Kiepska genetyka? 6 sposobów na podkręcenie genetyki Czechia Pro Ostrava 2018 - Spekulacje Czechia Pro Ostrava 2018 - Spekulacje Rafael Brandao wschodząca gwiazda PRO Rafael Brandao wschodząca gwiazda PRO Kto wygra zawody Mr. Olympia 2018? Kto wygra zawody Mr. Olympia 2018? Diamond Cup Espinho 2018 Diamond Cup Espinho 2018 Seks, a wyniki sportowe Seks, a wyniki sportowe