logo
zamknij zamknij

Niestabilna waga, nie mogę przytyć

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 262

0 5 0
napisał(a)
brokenn
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 123 dni Przeczytanych tematów 12
cześć, mam 17 lat i mam problem ze swoją wagą, raz, że nie mogę utrzymać stałej wagi, waha się +- 2kg, a drugi, że nie mogę przytyć.
mam 17 lat, 178cm wzrostu, mężczyzna a moja waga to zaledwie 53kg i nieważne, ile kcal dziennie zjem, białka węgli i tłuszczy, nie mogę nabrać masy
czym to może byc spowodowane i jak to leczyć?
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
deja vu
Ekspert
Szacuny 1049 Napisanych postów 6466 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 220332
To, ze waga się waha jest normalne (wpływa na to poziom nawodnienia, treśc jelitowa). A najprawdopodobniejszą przyczyną jest zbyt uboga dieta. Wrzuc w dziennik zywieniowy, to co jesz, pokaz, ocenimy. Tylko pokaz zrzut z takiego przeciętnego dnia, bo u mnie np. dzisiejszy bylby niemiarodajny
1

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

napisał(a)
brokenn
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 123 dni Przeczytanych tematów 12
diety ułożonej raczej nie mam - moze to blad
ale zazwyczaj jem na sniadanie kanapki z twarogiem albo tosty (szynka ser pieczarki), drugie sniadanie to jakies slodkie bulki + jogurt owocowy, nastepnie na obiad najczesciej sobie i dziewczynie robie gyrosa z ryżem w sosie czosnkowym, a na kolacje też kanapki, czasem jakieś ciasto na podwieczorek


Zmieniony przez - brokenn w dniu 2017-04-16 20:22:05
1
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2055 Napisanych postów 60718 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 505019
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jak-zabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz Ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
napisał(a)
masswarrior88
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 109 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 44148
nikt z tego co napisałeś nie wymyśli ile zjadasz dziennie kcal i makroskładników i czy jest to wystarczająco lub nie

jeśli chcesz się zabrać za to na poważnie i mieć efekt działaj:

ANKIETA zrzut diety - żebyśmy widzieli co jesz
http://www.sfd.pl/-t922822.html

ZAPOTRZEBOWANIE KALORYCZNE - ile dziennie potrzebujesz
http://www.sfd.pl/-t276436.html -

ŹRÓDŁA POŻYWIENIA - produkty z których komponujesz wartościowe jedzenie
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html
http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html
1

'Peace, Love & Muscles' ©Victor Costa, 'pillow scream' ©Scooby1961, 'Get it done' ©Kai Greene

napisał(a)
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 703 Napisanych postów 10579 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 134380
Witaj,
Tutaj dużej filozofii nie będziesz miał, wylicz sobie bilans "0" dodaj do niego 300-500 kalorii a następnie ułóż jadłospis. Następnie wrzucisz go tutaj w takiej formie http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html . i Ci doradzimy co źle np. jest.
Pozdrawiam
1

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie


Moje zmagania zapraszam :

http://www.sfd.pl/Dziennik_Treningowy_WOJO_-t1053908.html 

napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1130 Napisanych postów 23648 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 292932
brokenn
diety ułożonej raczej nie mam - moze to blad
ale zazwyczaj jem na sniadanie kanapki z twarogiem albo tosty (szynka ser pieczarki), drugie sniadanie to jakies slodkie bulki + jogurt owocowy, nastepnie na obiad najczesciej sobie i dziewczynie robie gyrosa z ryżem w sosie czosnkowym, a na kolacje też kanapki, czasem jakieś ciasto na podwieczorek


Niestety, prowadząc taki tryb żywienia możesz sobie prędzej zaszkodzić niż pomóc, innymi słowy produkty o wysokim stopniu przetworzenia mają negatywny wpływ na funkcjonowanie poszczególnych szlaków metabolicznych, co może doprowadzić do dekompozycji sylwetki. Cukry rafinowane zawarte w słodkich bułkach, jogurtach smakowych, dżemach (w nadmiarze) to zabójstwo dla metabolizmu. Patrząc przez pryzmat tego co napisałeś można stwierdzić, że Twoje żywienie rzeczywiście nie jest przemyślane, wobec tego dostosuj się do wskazówek powyżej.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-04-17 10:35:26

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4222 Napisanych postów 91840 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 560340
Na poczatek może wystarczy wprowadzić zdrowe nawyki i jak masa nie idzie to zwiększyć objetość posiłków na oko
http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html 

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2242 Napisanych postów 13125 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 95167
Ciężko nie znając organizmu i jedząc na oko (mając nadzieję, że jest się ponad bilans "zerowy") budować masę
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 48755 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 402602
Skoro czegoś nie kontrolujesz, to nie jesteś w stanie stwierdzić jakie będą efekty takiego działania. Jest to w miarę oczywiste.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jumar dietetyk - pytanie do osób używających programu

Następny temat

Dieta na masę dla 15 latka, 63kg

Bikini fitness – kiedy jest najlepszy czas?

Progresja treningowa - klucz do rozwoju muskulatury

Melatonina - sposób na bezsenność

Stan zapalny a rozpad mięśni u sportowca – jak się bronić?

Napoje zero - porównanie okiem dietetyka

Polędwiczki z kurczaka z warzywami

Ketchupy - porównanie okiem dietetyka

Anna Fiodor - ocena sylwetki