SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Nierównomierny rozwój mięśni v2

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1352

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 84
Witam serdecznie. Wiem, że takie tematy się powtarzały, ale w nich była nieco inna sytuacja niż u mnie.

Od czerwca z niewielkimi przerwami robię siłkę w domu [potrzeba bo ćwiczę parkour]. Ogranicza się ona do brzuszków, pompek i podciągnięć nachwytem. Jak w rękach różnicy nie ma to w klatce piersiowej jest duża. Lewa pierś jest znacznie większa od drugiej. Ćwicząc przy okazji też zależy mi na wyglądzie ;) Więc to trochę drażniące. Jestem szczupłej budowy.

Wszyscy mówią, że to u początkujących ale nie wiem czy ćwiczenie od czerwca to nadal początkujący poziom. Powiedzcie czy też tak macie i czy da się jakoś to wyrównać. Pamiętajcie jednak, że ograniczam się do naturalnych metod więc ciężarki, siłka itp. odpadają.

Pozdrawiam :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3110
ćwiczysz 7 miesięcy z niewielkimi przerwami jak to ująłeś... przeczytaj co jest napisane przy treningu dla początkujących :

"Trening dla osób ze stażem mniejszym niż 2 lata"

Rozumiesz?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7377
Wiesz, żeby zrobić sobie duże dysproporcje takimi ćwiczeniami jak pompki, to trzeba się postarac...Patrz na technike-czy równo trzymasz ręce-tyczy się to zarówno drążka jak i pompek. Pilnuj rozstawu rak, odpowiedniego chwytu...z czasem się wyrówna.


A temat do początkujących. A jezeli ćwiczysz-jak ty to nazywasz-naturalnymi metodami[jak dla mnie podnoszenie hantli to nie jest coś nienaturalnego], to sprawdź też dział"trening w domowych warunkach".
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

codzienny trening - pytanie

Następny temat

plan do oceny jak ktos ma czas to niech wejdzie

Plan treningowy na masę dla ektomorfika Plan treningowy na masę dla ektomorfika Efedryna - stosowanie, działanie Efedryna - stosowanie, działanie Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Katarzyna Kozakiewicz-Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kozakiewicz-Kowalik - ocena sylwetki Testosteron – fakty i mity Testosteron – fakty i mity Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Natalia Damek - ocena sylwetki Natalia Damek - ocena sylwetki Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny