SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Nie zalać się :(

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2168

Formularz - Proszę o pomoc

Zdjęcie sylwetki (mile widziane)

Wiek

Waga

Wzrost

Staż treningowy

Obwód pasa

Obwód klatki piersiowej

Obwód uda

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

Stan zdrowia

Preferowane formy aktywności fizycznej

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

Wrażliwość na stymulanty

Możliwosci finansowe

Cel/problem/opis

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 182 Wiek 72 lat Na forum 318 dni Przeczytanych tematów 2837
Dzień Dobry,na początku kilka słów o mnie otoz mam 14lat i trenuje piłkę nożną i ćwiczę sobie w domu silowo GORA I DÓŁ.
Kiedyś bylem pulpetem i nie chce znów nim być ;\
Lubię bardzo jeść (jak kazdy):D
Lubie rowniez pobiegać zeby sie nie zalać biegam codziennie około 13km + piłka nożna i cwiczenia siłowe
Chcę trzymać wagę ale konieczne jest biegać codziennie 13km? Chciałbym tak z 3/4 razy w tygodniu po 8-10km by mi to nie obrzydło.
I borykam sie problemem ze jak w jakis dzień nie pójdę pobiegać albo nie ma treningu z piłki tudzież pogoda jest do dupy to mam wrazenie ze przytyje i trudno mi vos zjeść bo e przytyje.:\
Wszyscy mi mówią ze nawet jak bym mial mała aktywność to i tak bym musiał jeść około 2400kcal przy malej aktywnosci bo sie rozwijam a ja tyle spozywam przy tym codziennym bieganiu i treningach.
Dodatkowo doddam ze odzywiam sie zdrowo,słodyczy i fast food nie ruszam od roku.
Białko czerpie z mięs/ryb chudych i tlustych,nabiału.
Węglowodany głównie złożone:płatki owsiane/jaglane,kasze,bataty,ziemniaki
Tłuszcze z orzechów i olejów ale tych ok (kokosowy,lniany,smalec)
I przychodzę z tym problem do was ekspertów,pomożecie? Naprowadzicie jakoś?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 115 Wiek 17 lat Na forum 297 dni Przeczytanych tematów 2826
waga, wzrost? wypełnij dokładniej ankietę
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 182 Wiek 72 lat Na forum 318 dni Przeczytanych tematów 2837
Waga 57-58,wzrost 177cm.
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 697 Napisanych postów 34403 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 248497
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 182 Wiek 72 lat Na forum 318 dni Przeczytanych tematów 2837
Zdjęcie sylwetki (mile widziane): x
Wiek : 14
Waga : 57/58
Wzrost : 177
Staż treningowy: 4miesiąće
Obwód pasa x
Obwód klaty: x
Obwód uda: x
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): 3xrazy fbw,lub góra dół
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : x
Stan zdrowia: ok
Preferowane formy aktywności fizycznej: piłka nożna,jogging,siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : x
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: x
Wrażliwość na stymulanty: x
Możliwosci finansowe: x
Cel/problem/opis: taki jak w treśći u góry.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 182 Wiek 72 lat Na forum 318 dni Przeczytanych tematów 2837
Pomoże ktoś?
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1310 Napisanych postów 43564 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 420632
Rozpisz dokladnie jak wyglada Twoje odzywianie i daj to odrazu w szablonach z potreningu.pl , nie odpisuj juz w poprzednim temacie trzymajmy sie jednego

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 497 Napisanych postów 6367 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 115448
Nie przytyjesz w 1 dzień, zluzuj troszkę bo się nakręcasz.

Masz 14 lat, napisaleś że bazujesz na dobrych produktach i to wystarczy. Dużo biegasz, jesteś aktywny więc nie popadaj w paranoje, trenuj dalej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 182 Wiek 72 lat Na forum 318 dni Przeczytanych tematów 2837
Ale problem jest taki ze ciezko mi jest codziennie pokonywac 15km najlepiej sie czuje do 8-10km pozniej jest walka ze soba by nie odpuścić i to jest meczace ze zaklad ze musze zrobic te 15km bo inaczej mniej spale i bede musial mniej zjesc bo przytyje i bede sie zalewac


Zmieniony przez - Masa_Kiełbasa w dniu 2017-04-19 10:05:16
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4848 Napisanych postów 134034 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 774144
jak bedziesz trzymal sie minimum bilansu kalorycznego jaki sobie zalozyles i nie bedziesz szalal z podjadaniem, to nie bedzie sie nic dzialo
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 697 Napisanych postów 34403 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 248497
dokładnie, troszkę musisz wyluzować
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[DT] Artur lat 20

Następny temat

szybkie pytanie

Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Justyna Rybczonek- choroba nie odpuszcza! Justyna Rybczonek- choroba nie odpuszcza! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Andrzej Hurysz - ocena sylwetki Andrzej Hurysz - ocena sylwetki Bieganie i kulturystyka. Dlaczego kulturysta powinien biegać? Bieganie i kulturystyka. Dlaczego kulturysta powinien biegać? Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów