logo
zamknij zamknij

Nie zalać się :(

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2020

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Zdjęcie sylwetki (mile widziane)

Wiek

Waga

Wzrost

Staż treningowy

Obwód pasa

Obwód klatki piersiowej

Obwód uda

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

Stan zdrowia

Preferowane formy aktywności fizycznej

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

Wrażliwość na stymulanty

Możliwosci finansowe

Cel/problem/opis

napisał(a)
Masa_Kiełbasa
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 178 Wiek 72 lat Na forum 204 dni Przeczytanych tematów 2751
Dzień Dobry,na początku kilka słów o mnie otoz mam 14lat i trenuje piłkę nożną i ćwiczę sobie w domu silowo GORA I DÓŁ.
Kiedyś bylem pulpetem i nie chce znów nim być ;\
Lubię bardzo jeść (jak kazdy):D
Lubie rowniez pobiegać zeby sie nie zalać biegam codziennie około 13km + piłka nożna i cwiczenia siłowe
Chcę trzymać wagę ale konieczne jest biegać codziennie 13km? Chciałbym tak z 3/4 razy w tygodniu po 8-10km by mi to nie obrzydło.
I borykam sie problemem ze jak w jakis dzień nie pójdę pobiegać albo nie ma treningu z piłki tudzież pogoda jest do dupy to mam wrazenie ze przytyje i trudno mi vos zjeść bo e przytyje.:\
Wszyscy mi mówią ze nawet jak bym mial mała aktywność to i tak bym musiał jeść około 2400kcal przy malej aktywnosci bo sie rozwijam a ja tyle spozywam przy tym codziennym bieganiu i treningach.
Dodatkowo doddam ze odzywiam sie zdrowo,słodyczy i fast food nie ruszam od roku.
Białko czerpie z mięs/ryb chudych i tlustych,nabiału.
Węglowodany głównie złożone:płatki owsiane/jaglane,kasze,bataty,ziemniaki
Tłuszcze z orzechów i olejów ale tych ok (kokosowy,lniany,smalec)
I przychodzę z tym problem do was ekspertów,pomożecie? Naprowadzicie jakoś?
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
VVandall
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 115 Wiek 17 lat Na forum 183 dni Przeczytanych tematów 2826
waga, wzrost? wypełnij dokładniej ankietę
napisał(a)
Masa_Kiełbasa
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 178 Wiek 72 lat Na forum 204 dni Przeczytanych tematów 2751
Waga 57-58,wzrost 177cm.
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 618 Napisanych postów 33756 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 236743
napisał(a)
Masa_Kiełbasa
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 178 Wiek 72 lat Na forum 204 dni Przeczytanych tematów 2751
Zdjęcie sylwetki (mile widziane): x
Wiek : 14
Waga : 57/58
Wzrost : 177
Staż treningowy: 4miesiąće
Obwód pasa x
Obwód klaty: x
Obwód uda: x
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): 3xrazy fbw,lub góra dół
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : x
Stan zdrowia: ok
Preferowane formy aktywności fizycznej: piłka nożna,jogging,siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : x
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: x
Wrażliwość na stymulanty: x
Możliwosci finansowe: x
Cel/problem/opis: taki jak w treśći u góry.
napisał(a)
Masa_Kiełbasa
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 178 Wiek 72 lat Na forum 204 dni Przeczytanych tematów 2751
Pomoże ktoś?
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1183 Napisanych postów 42194 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 378336
Rozpisz dokladnie jak wyglada Twoje odzywianie i daj to odrazu w szablonach z potreningu.pl , nie odpisuj juz w poprzednim temacie trzymajmy sie jednego

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
FiQus
Ekspert
Szacuny 478 Napisanych postów 6331 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 102169
Nie przytyjesz w 1 dzień, zluzuj troszkę bo się nakręcasz.

Masz 14 lat, napisaleś że bazujesz na dobrych produktach i to wystarczy. Dużo biegasz, jesteś aktywny więc nie popadaj w paranoje, trenuj dalej
napisał(a)
Masa_Kiełbasa
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 178 Wiek 72 lat Na forum 204 dni Przeczytanych tematów 2751
Ale problem jest taki ze ciezko mi jest codziennie pokonywac 15km najlepiej sie czuje do 8-10km pozniej jest walka ze soba by nie odpuścić i to jest meczace ze zaklad ze musze zrobic te 15km bo inaczej mniej spale i bede musial mniej zjesc bo przytyje i bede sie zalewac


Zmieniony przez - Masa_Kiełbasa w dniu 2017-04-19 10:05:16
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4337 Napisanych postów 131190 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 630301
jak bedziesz trzymal sie minimum bilansu kalorycznego jaki sobie zalozyles i nie bedziesz szalal z podjadaniem, to nie bedzie sie nic dzialo
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 618 Napisanych postów 33756 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 236743
dokładnie, troszkę musisz wyluzować
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[DT] Artur lat 20

Następny temat

szybkie pytanie

Salted caramel brownie bez pieczenia

Siedem symptomów przetrenowania

Kabanosy - porównanie okiem dietetyka

Fakty i mity dotyczące zdrowej diety

Dieta na masę a brak apetytu - jak sobie z tym radzić?

Zdrowe odżywianie - jak zacząć? Podstawy żywienia dla początkujących

3 najczęstsze błędy popełniane przy planowaniu cyklu „masowego” na farmakologii

Kreatyna a spadki - jak im przeciwdziałać?