logo
zamknij zamknij

Nie widzę efektów

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 343

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Waga

23

Wzrost

78

Staż treningowy

192

Obwód pasa

Do 4 miesięcy z przerwami

Obwód klatki piersiowej

93

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

97-99

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

Stan zdrowia

Siłownia 2x w tygodniu, ew gdy brak czasu to min 1x w tygodniu plus trening w domu

Preferowane formy aktywności fizycznej

Nietoleruje zbyt duzo laktozy

Możliwosci finansowe

Dobry

Cel/problem/opis

Siłownia, bieganie, sporty walki
napisał(a)
FrankySanky
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 170 dni Przeczytanych tematów 334
Cześć!

Od początku roku ćwiczę głównie mięśnie ramion, barków, brzucha jak i klatki piersiowej, ale nie widzę żadnych efektów treningu. Od niedawna chodzę na siłownię, 2 razy w tygodniu, ewentualnie 1 raz plus drugi trening obwodowy w domu z hantlą (prawie to samo). Masa poszła z 74 do 78kg, ale widzę, że to głównie sam tłuszcz a nie mięśnie. Co do odżywiania się to nie jem słodyczy, cukru... staram się odżywiać zdrowo. Zażywam także białko Olimp jak i też Carbo w okresach treningów.
Druga sprawa to mój brzuch, ćwiczyłem go plankiem, bo podobno dobrze działa oraz burpees - także nic z tego.

Wiecznie byłem chudy, wręcz kościsty, ale od ponad roku masa idzie w górę i to niekoniecznie masa mięśniowa. Chudzielec z brzuszkiem.
Czy ktoś miał taki problem? Co zmienić? Jak w końcu wyglądać jak "prawdziwy facet"?

PS: Dodam także, że uzywam stałego ciężaru - biceps 10kg, klatka 20-25kg, gdyż nie potrafię wykonać 3 serii z większymi obciążeniami...


Zmieniony przez - FrankySanky w dniu 2017-03-03 11:52:02
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4122 Napisanych postów 129786 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 584549
witaj.
prawdziwy facet przede wszystkim mocno trenuje nogi, plecy a pozniej reszte jak klaty, bary czy ramiona.
bazownaie na ciezkich cwiczeniach wielostawowych, daje supelnie inne efekty, niz glaskanie miensi 1-2 razy w tygodniu.

postaw na prosty plan FBW, ktory bedziesz w stanie wykonywac minimum 3 razy w tygodniu, a sylwetka powinna ulec poprawie.


kolejna kwestia to odzywianie, skoro przytyles, a byl to sam tluszcz, to jest to znak, ze jest zle i wymaga ponownaego przeliczenia i zbilansowania
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Szacuny 594 Napisanych postów 33525 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 234456
wrzuć swoje odzywianie do sprawdzenia
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1092 Napisanych postów 41525 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 371724
http://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html 

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

KONKURS - stwórz i wypromuj własny produkt Activlab!!!

Następny temat

Zacisk na gryf

Farmakologia, trening aerobowy w IFBB - Men’s Physique oraz Wellness Fitness – porównanie

Biszkopt z jeżynową galaretką

Kłopotliwe boczki - jak się ich pozbyć?

Zakwaszenie organizmu - problem XXI wieku?

10 produktów wspomagających wrażliwość insulinową

Najlepszy wokalista wśród kulturystów

Jabłecznik jaglany

Oddawanie krwi a dieta - co warto jeść przed i po?