Temat został odczytany 268 razy
    Ankieta - Proszę o pomoc
    Wiek:
    Waga: 23
    Wzrost: 78
    Staż treningowy: 192
    Obwód pasa: Do 4 miesięcy z przerwami
    Obwód klatki piersiowej: 93
    Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): 97-99
    Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby):
    Stan zdrowia: Siłownia 2x w tygodniu, ew gdy brak czasu to min 1x w tygodniu plus trening w domu
    Preferowane formy aktywności fizycznej: Nietoleruje zbyt duzo laktozy
    Możliwosci finansowe: Dobry
    Cel/problem/opis : Siłownia, bieganie, sporty walki

Nie widzę efektów

zgłoś naruszenie
  • FrankySanky
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 30
  • Na forum: 79 dni
  • LPA: 334
Cześć!

Od początku roku ćwiczę głównie mięśnie ramion, barków, brzucha jak i klatki piersiowej, ale nie widzę żadnych efektów treningu. Od niedawna chodzę na siłownię, 2 razy w tygodniu, ewentualnie 1 raz plus drugi trening obwodowy w domu z hantlą (prawie to samo). Masa poszła z 74 do 78kg, ale widzę, że to głównie sam tłuszcz a nie mięśnie. Co do odżywiania się to nie jem słodyczy, cukru... staram się odżywiać zdrowo. Zażywam także białko Olimp jak i też Carbo w okresach treningów.
Druga sprawa to mój brzuch, ćwiczyłem go plankiem, bo podobno dobrze działa oraz burpees - także nic z tego.

Wiecznie byłem chudy, wręcz kościsty, ale od ponad roku masa idzie w górę i to niekoniecznie masa mięśniowa. Chudzielec z brzuszkiem.
Czy ktoś miał taki problem? Co zmienić? Jak w końcu wyglądać jak "prawdziwy facet"?

PS: Dodam także, że uzywam stałego ciężaru - biceps 10kg, klatka 20-25kg, gdyż nie potrafię wykonać 3 serii z większymi obciążeniami...


Zmieniony przez - FrankySanky w dniu 2017-03-03 11:52:02
1488538162000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • TomQ-MAG Fizjoterapeuta
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 127433
  • Wiek: 27 lat
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 525969
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
witaj.
prawdziwy facet przede wszystkim mocno trenuje nogi, plecy a pozniej reszte jak klaty, bary czy ramiona.
bazownaie na ciezkich cwiczeniach wielostawowych, daje supelnie inne efekty, niz glaskanie miensi 1-2 razy w tygodniu.

postaw na prosty plan FBW, ktory bedziesz w stanie wykonywac minimum 3 razy w tygodniu, a sylwetka powinna ulec poprawie.


kolejna kwestia to odzywianie, skoro przytyles, a byl to sam tluszcz, to jest to znak, ze jest zle i wymaga ponownaego przeliczenia i zbilansowania
Kontakt
tomq-mag@o2.pl
[https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/]

NOWY dziennik treningowy:
[http://www.sfd.pl/[BLOG]_TomQ_&_Marian_czyli_króciaki_mogą_iśc_na_ryby!_Powered_by_Activlab!-t1134786.html]

1488538774000
zgłoś naruszenie
  • Remik7 Ćpaj Sport
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 32928
  • Wiek: 27 lat
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 228874
  • Status: Ekspert
wrzuć swoje odzywianie do sprawdzenia
NAJCZĘŚCIEJ POLECANE SUPLE !!!
[http://www.sfd.pl/***NAJCZĘŚCIEJ_POLECANE_w_OiS***-t963318.html]


NIE WIESZ JAKI CYKL SOBIE UŁOŻYĆ? ZAJRZYJ
-[http://www.sfd.pl/***Gotowe_zestawy_ze_znanych_produktów_sklepu_SFD***-t793565.html]


1488558977000
zgłoś naruszenie
  • BPL-G Fizjoterapeuta
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 40315
  • Wiek: 30 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 361370
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: kilka
http://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html 
FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia [http://www.fizjosteo.pl/]
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5, 01-015 Warszawa
[https://www.facebook.com/FizjoOsteo]
1488611777000