SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Nie widzę efektów

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 371

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Waga

23

Wzrost

78

Staż treningowy

192

Obwód pasa

Do 4 miesięcy z przerwami

Obwód klatki piersiowej

93

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

97-99

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

Stan zdrowia

Siłownia 2x w tygodniu, ew gdy brak czasu to min 1x w tygodniu plus trening w domu

Preferowane formy aktywności fizycznej

Nietoleruje zbyt duzo laktozy

Możliwosci finansowe

Dobry

Cel/problem/opis

Siłownia, bieganie, sporty walki
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 347 dni Przeczytanych tematów 336
Cześć!

Od początku roku ćwiczę głównie mięśnie ramion, barków, brzucha jak i klatki piersiowej, ale nie widzę żadnych efektów treningu. Od niedawna chodzę na siłownię, 2 razy w tygodniu, ewentualnie 1 raz plus drugi trening obwodowy w domu z hantlą (prawie to samo). Masa poszła z 74 do 78kg, ale widzę, że to głównie sam tłuszcz a nie mięśnie. Co do odżywiania się to nie jem słodyczy, cukru... staram się odżywiać zdrowo. Zażywam także białko Olimp jak i też Carbo w okresach treningów.
Druga sprawa to mój brzuch, ćwiczyłem go plankiem, bo podobno dobrze działa oraz burpees - także nic z tego.

Wiecznie byłem chudy, wręcz kościsty, ale od ponad roku masa idzie w górę i to niekoniecznie masa mięśniowa. Chudzielec z brzuszkiem.
Czy ktoś miał taki problem? Co zmienić? Jak w końcu wyglądać jak "prawdziwy facet"?

PS: Dodam także, że uzywam stałego ciężaru - biceps 10kg, klatka 20-25kg, gdyż nie potrafię wykonać 3 serii z większymi obciążeniami...


Zmieniony przez - FrankySanky w dniu 2017-03-03 11:52:02
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4862 Napisanych postów 134075 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 775606
witaj.
prawdziwy facet przede wszystkim mocno trenuje nogi, plecy a pozniej reszte jak klaty, bary czy ramiona.
bazownaie na ciezkich cwiczeniach wielostawowych, daje supelnie inne efekty, niz glaskanie miensi 1-2 razy w tygodniu.

postaw na prosty plan FBW, ktory bedziesz w stanie wykonywac minimum 3 razy w tygodniu, a sylwetka powinna ulec poprawie.


kolejna kwestia to odzywianie, skoro przytyles, a byl to sam tluszcz, to jest to znak, ze jest zle i wymaga ponownaego przeliczenia i zbilansowania
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 697 Napisanych postów 34417 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 248616
wrzuć swoje odzywianie do sprawdzenia
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1311 Napisanych postów 43595 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 420996
http://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html 

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

KONKURS - stwórz i wypromuj własny produkt Activlab!!!

Następny temat

Zacisk na gryf

Fałdomierz - zmierz swój poziom tłuszczu Fałdomierz - zmierz swój poziom tłuszczu Najlepsze stylizacje Katarzyny Dmochewicz Najlepsze stylizacje Katarzyny Dmochewicz Mielona wieprzowina z warzywami Mielona wieprzowina z warzywami Mega pompa mięśniowa vs. hipertrofia?! Mega pompa mięśniowa vs. hipertrofia?! Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Powtórzenia oszukane Powtórzenia oszukane Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Calum von Moger przeszedł operację! Calum von Moger przeszedł operację!