SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Nie mogę przytyć..

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1222

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 316 dni Przeczytanych tematów 62
Mam 167 cm wzrostu i waże 49 kg. Od dziecka odkladala mi się woda - nigdy nie lubilam pić. Przez tyle lat miałam to gdzieś, i w koncu za to się wzielam - codzienne picie 3 litrow wody, po trochu Ale często. Przyszly efekty - w polowie zniknął cellulit, schudlam 7 kg w 2 miesiace. Najgorsze jest to ze wystarcza 3 dni zaniedbania I wszystko wraca - okropnie spuchniete nogi w szczególności kostki.
Teraz zrozumiałam ze ja praktycznie nie mam tluszczu w organizmie.
Nie mogę już na siebie patrzeć, a nie chce znów odkładania się u mnie wody byle szybko przytyc. Chcialabym zdrowo dostac tluszczyku.
Zawsze jadlam dużo. Moim ulubionym jedzeniem mieso. Probowalam wiele - nawet miesiac jedzenia prawie do zwymiotowania do tego kebaby i same najbardziej kaloryczne rzeczy. Równie dobrze moglabym jeść salate. Waga ani drgnie. Jedyne skoki wagi są skutkiem tego ile pije wody, tak zniszczyłam sobie tym organizm, muszę pić nadmiar i uczyć go ze po tych kilkunastu latach nie musi już jej magazynowac bo ma jej pod dostatkiem. Nie wiem już co robić, bardzo proszę o pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 316 dni Przeczytanych tematów 62
ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Maurv
WIEK: 17
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: miesiąc

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 49
WZROST: 167
OBWÓD RAMIENIA: 23
OBWÓD ŁYDKI: 31
OBWÓD UDA: 45
OBWÓD BIODER: 84
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 64
OBWÓD TALI 58
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 85

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING? Chce przytyć, wyrzezbic cialo

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: nie
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: tak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? 
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? utrzymuje wagę

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: NIE

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach

ZDJĘCIA
w pozycji neutralnej przodem, bokiem i tylem.
napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1401 Napisanych postów 15739 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 224830
wstaw zrzuty wygenerowane z potreningu tego jak jesz, bo może Tobie się wydaje tylko, że dużo. W każdym razie jeśli załóżmy jesz odpowiednią kaloryczność a mimo to nic się nie dzieje to może warto porozmawiać z lekarzem, żeby zlecił jakieś badania - może tarczyca szwankuje, może masz problem z przyswajaniem wartości odżywczych a może to po prostu błędy żywieniowe (wstaw zrzuty z potreningu to zobaczymy co doraźnie można zmodyfikować). Weź też pod uwagę, że jesteś młodziutka i w ciągu paru lat wiele się może zmienić
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1708 Napisanych postów 7254 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 265071
A mnie się to "odkładanie wody" nie podoba. Chyba w najwieksze upały nie wypiłam 3 litrów wody - i tu może być problem z zaburzoną gospodarką elektrolitową, nerkami, krążeniem - i dlatego trzeba to z lekarzem skonsultować. Generalnie jestem przeciwniczką wlewania w siebie "min. x litrów wody dziennie", bo tak trzeba.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 14 Na forum 291 dni Przeczytanych tematów 45
wrzuć swoją dietę, może w diecie od zawsze jest cos nie tak i organizm reaguje tak a nie inaczej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odżywka na tak czy na nie?

Następny temat

Dziennik Treningowy Smutnej Marii

Pizza proteinowa ALLNUTRITION Pizza proteinowa ALLNUTRITION Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie 25 kulturystycznych wizerunków mody z lat 80 25 kulturystycznych wizerunków mody z lat 80 Serniczki proteinowe Serniczki proteinowe Dieta ketogeniczna - przewodnik po planie i przykładowy jadłospis Dieta ketogeniczna - przewodnik po planie i przykładowy jadłospis Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Alkohol i jego negatywny wpływ na ciało Alkohol i jego negatywny wpływ na ciało 52-letnia mama mistrzynią IFBB Pro 52-letnia mama mistrzynią IFBB Pro