logo
zamknij zamknij

Nie leci juz w doł

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 858

0 5 0
napisał(a)
Drum342
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1034
Mam problem:/ od poczatku moze zaczne wazylem kiedys 100kg schudlem do 85kg na diecie 1200kcal ponizej tej wagi nie moglem za nic zejsc.Przeczytalem ze przy takim zastoju dobre jest przerwanie diety i zaczalem jesc normalnie kilka miesiecu po tym czasie znowu powrocilem do diety i dalej do 85spadlo i stanelo teraz cwicze na mase mam 90kg ale chce zredukowac do tego szesciopaku wymarzonego ale nie wiem jak mam 18lat probowalem spalaczy roznych. Cwicze 3razy na silowni do tego 3razy pilka
Pozdrawiam

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 90

Wzrost: 184

Obwód klatki: 116

Obwód ramienia: ---

Obwód talii: 86

Obwód uda: :)

Obwód łydki: :D

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: nie wiem

Aktywność w ciągu dnia: szkola

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: 3tyg silownia
3xpilka
basen


Odżywianie: ...

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: zdrowy:D

Preferowane formy aktywności fizycznej: ...

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: bylo ich troche

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: myslalem o therm line

Stosowane wcześniej diety: 1200kcal
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
tomekreduk
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 278 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2183
Mam to samo...i tez mam 18 lat:)
ja rozwazam nad zmasowaniem sie i pozniej jakis mega spalacz+bcaa+glutamina+bialko w duzych ilosciach i ostra redukcja.
nie wiem czy to dobry pomysl ale przedstawiam tylko moj pomysl..ja mysle ze top trzeba robic cyklami bo w pewnym momencie nastepuje taka stagnacja ze nie da sie jej ruszyc..sam tak teraz mam. pozdrawiam i czekam na opinie specjalistow

Zmieniony przez - tomekreduk w dniu 2008-03-09 23:15:03
napisał(a)
Drum342
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1034
wpadlem na ten sam pomysl i wlasnie lece z masa na cell pumpie i po tym cyklu chce jakas redukcje zrobic ale nie wiem jak sie zabrac do tego zeby tym razem wyszlo
napisał(a)
Drum342
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1034
Moze winstrol...
napisał(a)
Drum342
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1034
wypowie sie jakis specjalista??:)
napisał(a)
Drum342
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1034
Naukowcy amerykańscy opracowali teorię, która zakłada, że każdy ma swoją zakodowaną w pamięci komórek równowagę biologiczną i indywidualną wagę ciała (Weight Control Mechanism). Kiedy rozpoczynasz dietę, twój organizm robi wszystko, aby uniemożliwić ci pozbycie się tłuszczu. Zwiększa łaknienie, przejmuje kontrolę nad przebiegiem procesów metabolicznych, „nakazując" komórkom tłuszczowym magazynowanie wszystkich zjadanych kalorii.

Zahamowanie tempa chudnięcia to objaw przekroczenia granicy zakodowanej równowagi, który ma miejsce po kilku tygodniach diety. Waga staje w miejscu, apetyt wzrasta, a rezygnacja z diety sprawia, że kilogramy błyskawicznie wracają. Jak przechytrzyć zbuntowane komórki?


1. Więcej kalorii pobudza metabolizm

Jeśli mimo diety twoja waga stanęła w miejscu, dodatkowe 200 kcal w postaci białka wystarczy, aby metabolizm ruszył z kopyta. Po 3-4 dniach waga znów zacznie spadać. Przejście na bardziej rygorystyczną dietę lub głodówkę mija się z celem: efekt jo-jo murowany! Twoja wewnętrzna kontrola wagi zrobiłaby takie zamieszanie, że organizm stałby się bardzo oszczędny, spowolniłby przemianę materii, a w efekcie potrzebowałby niewiele kalorii. Po twoim powrocie do zwykłego sposobu odżywiania, wciąż jeszcze pamiętałby, że trzeba przygotować zapasy na czarną godzinę. I robiłby je - w postaci tkanki tłuszczowej.


2. Pozytywne nastawienie wspiera wysiłek

Czujesz się rozczarowana z powodu nieustannego wahania wagi w górę i w dół, tracisz ochotę na dalszą walkę. Tak postępując, nakręcasz spiralę negatywnych skojarzeń. Zdaniem psychologów, określone słowa wywołują określone emocje. Odchudzanie, dieta, głód, wyrzeczenia kojarzą się ze ssaniem w żołądku, bólem głowy, osłabieniem i rozdrażnieniem. Pomyśl o zmianie sposobu myślenia. Wyobraź sobie siebie z wymarzoną wagą. Powracaj do tego obrazu często. Pomyśl, jaka będziesz szczęśliwa, kiedy już osiągniesz upragnioną figurę. Wtedy z pogodą przyjmiesz chwilowe niepowodzenia związane ze spowolnieniem tempa chudnięcia.


3. Naturalne spalacze pobudzają metabolizm

Są to pieprz, imbir, cynamon, curry - przyprawy, które podkręcają tempo metabolizmu. To dzięki nim tłuszczyk zostaje zamieniany w energię. Możesz też pić herbaty ziołowe z dodatkiem białej wierzby, bzu czarnego, kwiatu pomarańczy, guarany, Matę. Jadaj także produkty bogate w jod - ryby i owoce morza. Usprawnią one pracę tarczycy, która wytwarza hormony sterujące przemianą materii. Jej tempo mogą zwiększyć także suplementy diety zawierające chrom, wyciąg z ananasa, L-karnitynę.


4. Kwadrans marszu hamuje apetyt

Staraj się dużo chodzić. Kenneth Cooper, opiekun amerykańskich kosmonautów i twórca aerobiku, twierdzi, że wieczorny spacer zapewnia szczupłą sylwetkę. Wystarczy też kwadrans spaceru przed obiadem, by mniej zjeść. Aktywność fizyczna to najlepsza broń przeciwko efektowi jo-jo. Spróbuj regularnie uprawiać sport. Może to być taniec, nordic walking, aerobik.


5. Białko przyspiesza spalanie tłuszczów

Unikaj jedzenia po 18.00, jeśli chodzisz spać o 22.00. Nie jedz wieczorem węglowodanów: makaronów, pizzy, bo jeśli ich nie spalisz, odłożą się w postaci tłuszczu. Kolacja powinna zawierać białko: ryby lub mięso. Białko przyśpieszy metabolizm i ułatwi syntezę hormonów odpowiedzialnych za „nocne" spalanie tkanki tłuszczowej. Węglowodany tylko na śniadanie i obiad! Nie zapomnij o piciu 1,5 litra wody Na każdą wypitą kawę i herbatę, wypij 2 szklanki wody, ponieważ napoje te wypłukują magnez. Jego brak spowalnia metabolizm.


6. Częste posiłki chronią przed spadkiem energii

Podczas stosowania diety jedz co trzy godziny. Tylko wtedy organizm otrzyma należną porcję składników odżywczych. Nie odczujesz spadków energii i co najważniejsze, nie będzie cię męczył głód. Pojawi się on wtedy, kiedy zaczniesz opuszczać posiłki.


7. Tłuszcze roślinne oszukają mechanizm kontroli wagi

Wystarczy odrobina, aby małe porcje dawały na długo uczucie sytości. Kilka orzechów czy plastrów awokado na kanapce nie zagrozi figurze, oszuka natomiast twój mechanizm kontroli wagi. A organizm nie potraktuje diety jako sygnału do gromadzenia zapasów.


8. Mała porcja mięsa lub ryby zaspokoi głód

Zapychanie głodu podczas diety owocami, chlebem chrupkim, waflami ryżowymi czy marchewką, to woda na młyn dla mechanizmu wewnętrznej kontroli wagi. Nawet zdrowe pogryzacze i dobre węglowodany zmuszają trzustkę do wydzielania insuliny Efekt? Głód, złe samopoczucie, chęć pojadania. Nie musi tak być. Kiedy twoja waga się zatrzymuje, zacznij jeść trochę więcej białka zwierzęcego. Nawet niewielka porcja (50 g) sprawi, że głód się zmniejszy.


9. Aktywność mięśni to lepsze spalanie

Dodatkowa aktywność oznacza spalenie większej liczby kalorii. Jeśli rozmawiasz, gestykuluj. Żuj gumę, aby zmusić do pracy mięśnie twarzy i szyi. Zmieniaj często pozycję przy biurku, pospaceruj w pomieszczeniu. Siedząc w pracy, ćwicz mięśnie brzucha. To samo rób z mięśniami nóg. Prostuj je pod biurkiem, napinaj, licz do 20 i rozluźniaj. Dwie takie serie to już 200 spalonych kcal.


10. Intensywny wysiłek daje lepsze efekty

Umiarkowana i długotrwała aktywność fizyczna jest najlepsza, aby spalić tłuszczyk. Ale nie wtedy, kiedy musisz pobudzić twój metabolizm. Wtedy potrzebny jest wysiłek o większej intensywności. Zamiast monotonnej jazdy na rowerze stacjonarnym, wybierz aerobik albo Taebo Boks (dynamiczne ćwiczenia wytrzymałościowo-siłowe), Funky Latino (super dynamiczny taniec). Spalisz dwa razy więcej kalorii.


11. Ćwiczenia z ciężarkami - na sprawne mięśnie

Aby twoja przemiana materii nigdy w nie zasypiała z powodu diet niskokalorycznych, musisz popracować nad swoją muskulaturą. Przy aktywnych mięśniach zawsze jesteś w stanie utrzymać szczupłą sylwetkę. To właśnie w mięśniach węglowodany i tłuszcze zamieniane są na energię. Trzeba więc polubić ćwiczenia siłowe z ciężarkami. Nie musisz tego robić na siłowni. Wystarczą ćwiczenia ogólnorozwojowe, łączące trening aerobowy z siłowym, które możesz sama wykonywać w domu. Najlepiej przy muzyce.


Iza Czajka
fizjolog żywienia
Super Linia (luty 2008)



Moze komus przyda sie ten artykul jak skoncze cykl to sprobuje
Pozdrawiam
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10603 Napisanych postów 42848 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Znów...
Ad 5.
Je się po 18 - nie wiem czemu taką głupotę głoszą.
Posiłek ostatni nie dłużej niż 2 godziny przed snem ma być spożyty i zawierać głównie białko i ew. tłuszcze.
Odpuść sobie winstrol. Skup się na odpowiedniej diecie, bo to ona odpowiada czy schudniesz. Wklej najlepiej ją tutaj.

Zmieniony przez - Skalar. w dniu 2008-03-11 11:14:39
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta Na czystą masę mięśniową Co i jak >?<

Następny temat

Czy low-carb jest zdrowa?

Mustang Akopa - dzieło sztuki czy agrotuning?

Odstające łopatki-rozwiązanie problemu na siłowni

Tabata - co to jest, jakie korzyści przynosi i jak ją wykonywać?

Soki pomidorowe - porównanie okiem dietetyka

Czy ziemniaki tuczą?

Barki - hipertrofia – porady, fakty i mity

Dieta i suplementy poprawiające procesy myślowe

Cykle kreatynowe - stopnie zaawansowania